• Ik ben net ooggetuige geweest bij een steekpartij, en ik heb zeg maar een half fotografisch geheugen, dus ik zie alles steeds weer voor me als een filmpje dat je steeds opnieuw afspeelt.
    Als ik tien seconden later was uitgestapt had ik er midden in gezeten, mijn crush trok me net weg toen de daders weg renden.

    Het staat nu op nu.nl

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 21:21 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Iedereen heeft dat wel als die iets ergs ziet.
    Praat er iig zoveel mogelijk over. De eerste dagen na zoiets zijn altijd rot.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ohgod.
    Dat klinkt vreselijk.
    Godzijdank leeft jouw crush...
    Héél veel sterkte!(flower)


    effort never betrays you

    RINGDINGDONG schreef:
    Iedereen heeft dat wel als die iets ergs ziet.
    Praat er iig zoveel mogelijk over. De eerste dagen na zoiets zijn altijd rot.


    ja maar mijn geheugen is écht fotografisch, dus het is nog iets anders voor mij.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik was 2 jaar geleden getuige van een schietpartij. (cat) en als ik nu nog maar een klein knaletje hoor wil ik zo snel mogelijk weg duiken. en daar irriteer ik me aan.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 18:56 ]


    Life is a beautiful struggle

    WAJOO NAOMY. ö
    Nu ga ik je stalken op msn.
    wacht even, ik ben er zo.


    Hope goes lost but never dies.

    Geloof me, die beelden krijg je nooit meer weg. -sorry als ik nu je hoop de grond in boor-
    toch veel sterkte (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    :o succes met verwerken!(flower)


    My heart is yours and so am I

    Wow wat erg. Veel sterkte !!


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ohmygaskarth schreef:
    Geloof me, die beelden krijg je nooit meer weg. -sorry als ik nu je hoop de grond in boor-
    toch veel sterkte (':


    Nee dat weet ik, sowieso is het een traumatische ervaring, en dan komt mijn geheugen daar ook nog bij, waardoor ik nooit meer, niets uit mijn hoofd krijg.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wajo, heftig. Echt heel veel sterkte! Hopelijk worden de beelden op een gegeven wat minder. <3


    wth.

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Nee dat weet ik, sowieso is het een traumatische ervaring, en dan komt mijn geheugen daar ook nog bij, waardoor ik nooit meer, niets uit mijn hoofd krijg.

    je verwerkt wel een hele boel, maar je blijft er altijd wel wat van overhouden, zo heb ik dus dat als ik knallen hoor ik in elkaar krimp.


    Life is a beautiful struggle

    OHMYFELTON schreef:
    (...)

    Nee dat weet ik, sowieso is het een traumatische ervaring, en dan komt mijn geheugen daar ook nog bij, waardoor ik nooit meer, niets uit mijn hoofd krijg.

    Ik weet exact wat je voelt. Sucky stuff noem ik dat. De details zijn de dingen dat je je het meeste zal herinneren. Maar je leert er wel mee leven (': Everything will be allright


    We're hiding behind skin that's too tough

    @ Resume & Ohmygaskarth:
    Ik weet dat ik er gedeeltelijk overheen kom, maar ik heb al iets meegemaakt waardoor ik meer schrik heb, dus ik denk dat ik nooit meer de tram in durf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    OHMYFELTON schreef:
    @ Resume & Ohmygaskarth:
    Ik weet dat ik er gedeeltelijk overheen kom, maar ik heb al iets meegemaakt waardoor ik meer schrik heb, dus ik denk dat ik nooit meer de tram in durf.

    Ik weet het, ik heb hetzelfde al dan niet met de tram (': laten we zeggen dat ik hoop dat je nog de tram durft te nemen


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat is kut =\

    Bij Engels hebben we net een artikel gelezen dat de meeste ooggetuigen helemaal niet zo betrouwbaar zijn, omdat ze om de een of andere reden niet alles opslaan. [er was een man die zei dat hij niks had gezien, terwijl op video was vastgelegd dat hij de hele tijd had gekeken]. Ik weet niet precies waarom ik dit nodig vond om te vertellen 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.