• Nou, ik heb sinds gister mn ipod (yaaay). Ik heb een account aangemaakt, bij apple ja, maar niet betaald natuurlijk. Weet iemand hoe je dan alsnog apps kunt downloaden? Ik zou je zo vreselijk dankbaar zijn :3 xx

    Ik kan zelfs geen account aanmaken zonder een betalingswijze te selecteren, dus sorry, ik weet het niet ):


    Life's a voyage that's homeward bound

    Theatrics schreef:
    Ik kan zelfs geen account aanmaken zonder een betalingswijze te selecteren, dus sorry, ik weet het niet ):
    . Nouja ik had alleen mn naam email en ww ingevoerd en toen kreeg
    Ik een mail of ik t wilde bevestigen

    Wel ik heb ook een iPod en geen betalingswijze dus gewoon free apps downloaden in de store :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Theatrics schreef:
    Ik kan zelfs geen account aanmaken zonder een betalingswijze te selecteren, dus sorry, ik weet het niet ):

    Dan moet je 'GEEN' aanvinken bij betalingswijze, haha.
    OT: Euh, gratis apps?

    Barcalonista schreef:
    Wel ik heb ook een iPod en geen betalingswijze dus gewoon free apps downloaden in de store :')
    bij mij zegt ie steeds dat t ongeldig is omdat ik dus niet betaald heb

    Kijk of er 'gratis/free' bij staat. Of koop ze in de AppStore op je iPod zelf (dus niet via pc, want ik vind dat sowieso toch onhandig werken).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je kan gewoon via je iPod de apps downloaden via de store.
    Maar dan moeten ze wel gratis zijn.

    Celestial schreef:
    Je kan gewoon via je iPod de apps downloaden via de store.
    Maar dan moeten ze wel gratis zijn.


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Gratis apps in de app store.


    Food.