• haha dacht wordt toch weer eens tijd voor een verhaal
    aangezien ik nu vakantie heb(A)

    gister ben ik dus naar Pirates 4 geweest (eindelijk) en op de terug weg kwam me te boven schieten dat een verhaal van Gibbs wel leuk is :)
    ik probeer zoveel mogelijk dingen van Gibbs in het verhaal te laten.

    dus wat vinden jullie van dit.. (ik ben heel slecht in beschrijvingen veranderd naarnate het verhaal voortkomt maar dit moet het een beetje worden)

    Dit is het verhaal van Sandy Gibbs, de dochter van joshamee Gibbs.
    Wanneer Joshamee (of te wel Mr. Gibbs) kiest om het leven als bootsman in de britse Royal Navy achter zicht te laten en kiest voor het leven als Piraat. Laat hij ook zijn vrouw en zijn Jonge tien jarige Dochter Sandy achter. Hij reist af naar Tortuga waar hij Jack Sparrow ontmoet.
    Acht jaar later
    Sandy is zeventien jaar, in de afgelopen 8 jaar hebben zij en haar moeder zich voor genomen dat haar vader gestorven is.. ze hebben al die jaren niks van hem vernomen en er is geen teken van leven te bekennen. Als haar moeder op een avond wordt opgepakt wegens bedelen op straat, en ter dood veroordeeld word. Geeft ze Sandy de opdracht opzoek te gaan naar haar vader, en nooit meer terug te komen. want anders staat haar hetzelfde lot te wachten…
    zo doende gaat Sandy de grote zee op, opzoek naar haar vader en om zelf ook een vrij leven te gaan beginnen.



    please?? is het goed (A) graag wel eerlijk antwoord, maar niet gemeen

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 19:09 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    kom op mensen (A)
    ik vraag echt alleen om een mening!
    niet eens of jullie het willen lezen...
    ik heb het echt nodig(flower)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het lijkt echt leuk en spannend!

    Origineel dat je het over Master Gibbs doet, hij is awesome. Ik ga het sowieso lezen als Barbossa erin komt, hij ownt. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    awesome, een Gibbs verhaal Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    hihi dankje :)
    wil probeer alleen een andere opkomst voor Sandy te bedenken.
    weet iemand wat?

    want weglopen is zo... gewoontjes..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Dumbledore schreef:
    Origineel dat je het over Master Gibbs doet, hij is awesome. Ik ga het sowieso lezen als Barbossa erin komt, hij ownt. :9~


    haha ja.. hij is alleen wel heel oud geworden in deel 4 xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    het is opzich een supper leuk en orgineel ideee volgensmij is het nog inet verzonnen laat je weten als hij online staat?
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.