• Ik merkte gisteren dat ik wéér geen mails kreeg van Quizlet. Dus had ik het maar over gezet naar Gmail, bevestigd en toen kreeg ik daar ook al geen mails meer van. Nu heb ik het dan over gezet op PB. Van nieuwe reacties enzovoort krijg ik een melding, maar van vele story's niet.

    Weet iemand hoe of wat?

    Ik heb precies hetzelfde; ik krijg slechts mails van 1 story binnen, zelfs als ik Gmail gebruik. Dit duur nu al dagen. :(


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    miss bij je spam?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nope, heb net op de pc mijn hele gmail account grondig doorzocht, maar bij spam stond niets.


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    ik heb dat ook, ik heb ze over gezet naar pb's en van al mijn fovo stories krijg ik niks meer(huil)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Geen last van. (;


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ihearthoran schreef:
    Geen last van. (;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dat heb ik ook.
    Er zijn zo'n 5 stories waarvan ik mails krijg, en van de rest van mijn abo's niks. (huil) (op hotmail)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:29 ]


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik krijg helemaal geen mail, ik word er echt depressief van ):


    Justin Bieber thinks I'm flawless, BEAT THAT.

    daar heb ik ook last van, kwam ik net achter... is al een paar dagen zo!

    Ik ontvang ze sinds gisterenavond ook niet meer =S


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb één story waarbij ik niets ontvang, en dat is ééntje die net begonnen is en ik supergraag wil volgen. Ik dacht al: 'Humpf? Normaal schrijft ze veel sneller door?' Bleken er al drie hoofdstukken bijgeschreven te zijn D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ontvang sinds gister ook niets meer emt hotmail.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik krijg nog gewoon hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, dat was mij inderdaad ook al opgevallen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Same problem here -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.