• Okay zoals de titel al luid ik heb geen eetlust meer. 's morgens krijg ik geen hap door mijn keel. 'S middags een koekje meestal. En 's avonds een beetje eten. Maar vandaag wat zo zwaar!

    Ik had tot 1 uur school ! 'S morgens niks gegeten en in de kleine pauze van 20 minuten 1 koekje en toen zat ik al vol. Toen hadden ze bedacht om de grote pauze over te slaan en dus waren we om half 1 uit. Ik had hele erge honger maar mocht niks eten. Uiteindelijk was me honger weg en hoefde ik niks. Om half 6 nog steeds niks gehad en toen ging ik naar Jazz Ballet ik kreeg weer honger zo erg dat ik een paar ik bijna flauw viel. En ik kom net thuis na 1 hap eten zit ik vol en moet ik 2x bijna overgeven. Hebben jullie dit ook wel eens?


    xoxo RWARR,<3 Renee


    I do not hook up.

    (...)Nee ben niet verliefd n_n Was dat maar zo dan was het veel makkelijker!


    Het zijn wel liefdessintomen x] Wtf wat een woord ^^ Naja,khoop dat het verder met je goed gaat lief <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Het zijn wel liefdessintomen x] Wtf wat een woord ^^ Naja,khoop dat het verder met je goed gaat lief <3

    Hoop ik ook ik wil geen anorexia krijgen want ik ben al te dun o.O


    I do not hook up.

    Ach lieverd <3
    Ik leef met jou mee want ik heb dat ook. Soms wíl ik gewoon niet eten omdat ik van mezelf vind dat ik veelste dik ben maar dat ben jij niet. Het geen eetlust geval, hebben wel meer meisjes, dus maak je maar geen zorgen. Ach, ik ga niet zeggen dat je anorexia hebt want dat is niet. Maar look, als je écht geen eetlust heb praat er een keer over met je ouders al denk ik niet echt dat die veel kunnen doen. Maar, doe mij zeker en vast niet na ^^ Dat is een aanrader.

    Beterschap <333

    kun je gewoon niet eten omdat je geen eetlust hebt,
    of wil je niet eten..?

    want geloof me. als je niet wilt eten,draai dan de knop om, want je voelt je er echt niet beter door! [/ervaring mee]

    en als je egt niet kunt eten heb je mss buikgriep fzo iets.. dan kan je nauwelijks iets eten, of het ligt er weer uit >.< tip:bananen en joygurt xD dat is het enigste dat er bij mij dan in wil blijven :Y)

    Ach lieverd <3
    Ik leef met jou mee want ik heb dat ook. Soms wíl ik gewoon niet eten omdat ik van mezelf vind dat ik veelste dik ben maar dat ben jij niet. Het geen eetlust geval, hebben wel meer meisjes, dus maak je maar geen zorgen. Ach, ik ga niet zeggen dat je anorexia hebt want dat is niet. Maar look, als je écht geen eetlust heb praat er een keer over met je ouders al denk ik niet echt dat die veel kunnen doen. Maar, doe mij zeker en vast niet na ^^ Dat is een aanrader.

    Beterschap <333


    Bedankt lieverd! <'333

    Ik weet niet ik denk niet dat ik ziek ben.. En anorexia heb ik niet of ik denk dat ik geen eetlust heb en wil gewoon niet eten eerlijk gezegt weet ik het niet o.O Ik ben alleen wel te dun. :S En ik voel me nu echt slecht. Maar ik ga even in bad!x3

    LOVE YOUUU!x3 <'33333


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    kun je gewoon niet eten omdat je geen eetlust hebt,
    of wil je niet eten..?

    want geloof me. als je niet wilt eten,draai dan de knop om, want je voelt je er echt niet beter door! [/ervaring mee]

    en als je egt niet kunt eten heb je mss buikgriep fzo iets.. dan kan je nauwelijks iets eten, of het ligt er weer uit >.< tip:bananen en joygurt xD dat is het enigste dat er bij mij dan in wil blijven :Y)

    Yogurt hou ik ook binnen maar banen vind ik smerig dus dat eet ik niet >.<


    I do not hook up.

    RNEEE!.<3

    LISTIN!: [NOW]

    [Okáy,ikweetnualniksmeer!]

    Goed, ik hep dit ook heel vaak[A] Dan hep ik echt zo iets van.. FACK! waarom ik? MAAR JIJ MOET, en dat MOET jij mij BELOVEN, dat JIJ GAAT ONTBIJTEN, ONTBIJTEN is namelijk de belangrijkste maal van je dag[A] Abba, eet een appel, eet wat anders ALS JIJ MAAR EET!<3

    @Rooos<3


    We gonna start a fight >,<

    RNEEE!.<3

    LISTIN!: [NOW]

    [Okáy,ikweetnualniksmeer!]

    Goed, ik hep dit ook heel vaak[A] Dan hep ik echt zo iets van.. FACK! waarom ik? MAAR JIJ MOET, en dat MOET jij mij BELOVEN, dat JIJ GAAT ONTBIJTEN, ONTBIJTEN is namelijk de belangrijkste maal van je dag[A] Abba, eet een appel, eet wat anders ALS JIJ MAAR EET!<3

    @Rooos<3


    Maar Rooskind ik heb 's morgens gewoon geen trek n_n


    I do not hook up.

    JIJ MOET JA?!


    We gonna start a fight >,<

    BEGIN KLEIN, dan word het vanzelf meer^^RENEEKINDJE!;D


    We gonna start a fight >,<

    Okay n_n


    I do not hook up.

    ^^ÎK OVERHEERSTT OVER QUIZLET!

    GnaGna!^^

    EN OVER MIJN ZUSJE&&PRACHTIGELIEVERENEEKIND!;D(H)


    We gonna start a fight >,<

    LEKKER DAN ^_^


    I do not hook up.

    's Ochtens kan ik echt niet eten. Op school in de 1e pauze, dat is rond 11 uur. Dan heb ik geen honger, maar ik móét wat eten, anders krijg ik hoofdpijn. Dan eet ik gewoon een sultana ofso. x) Maar voor de rest, eet ik gewoon normaal. Behalve s'avonds. Dan heb ik ook nooit honger...