• Ok echt ZIEK word ik hier gewoon van! Jaah ik mag hier eentopic van openen, dus aub geen ruzie hierzoo maken want anders komt een mod dit sluiten en dat wil ik niet. Toestemming gekregen van moderators^^

    Ok ech serieus. Zitten hier nu nog, ik zal ff denken 5 normale mensen op Q ofzo die NIET direct beginnen freaken als iemand z'n mening zegt? Like, neem nou ik zei gewoon MIJN mening over Bill z'n nieuwe kapsel enzoo hea? Begint daar iemand tegen mij [/Die iemand weet wel wie dat ze is] tegen mij te zeggen dat ik me bek moet houden enzoo. Een menign geven, is dat dan verboden ofzo? Moeten we hier allemaal akkoord gaan met wat de ander zegt? Hallo, get a life! Die mensen die altijd wel kritiek hebben op andere die hun mening geven, serieus zjn jullie levenloos ofzo? Iedereen hier mag zijn EIGEN mening geven en daar moet jij NIET direct op zitten zeiken als je zo iemand bent.

    Dit kind is uitgesproken.

    Edit; Ik wil hier geen AMENS op ofzo want ik weet toch dat er veel van die mensen zijn die AMEN zeggen op een topic dat het tegenovergestelde hiervan is ook amen zeggen --'


    Iedereen mag zijn mening geven zonder dat iemand daar doorgedraait op reageerd!


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat het hier op Q. allemaal een beetje begint te veranderen.. Heb het idee dat het vroeger gezelliger was.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik vind dat het hier op Q. allemaal een beetje begint te veranderen.. Heb het idee dat het vroeger gezelliger was.
    Hm, geef ik je gelijk in. Is ook zo lijkt me.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben het helemaal met je eens, maar sommige hier zijn nogal.. dom? [/sorry]
    x


    ok

    Nou AnneliesKiend<3 Ik ben het helemaal met je eens. Ik je krijgt zowat alleen maar ruzie's en mensen beginnen dan ook meteen te dreigen dat ze weg gaan omdat ze dan weer 'ruzie' hebben gekregen met zo'n menings verschil. Ik bedoel je wil toch ook dat je word geaccepteerd word zoals je bent en daar hoord ook respect voor elkaars mening bij.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    je hebt zo hard gelijk hea...
    ik vind het niet normaal dat mensen hun mening niet meer normaal kunnen zeggen zonder helemaal plat gescholden te worden ofzow...
    slaat echt nergens op...


    Dead but delicious

    Ik vind dat het hier op Q. allemaal een beetje begint te veranderen.. Heb het idee dat het vroeger gezelliger was.

    Jup,misschien komt het door dat Scene gebeuren en nieuwe bands zoals JB,Cb en dat soort dingen. Vroeger was iedereen zichzelf en GEEN scene en was er alleen maar TH (Bijna alleen dan :'D)

    als iedereen een mening mag hebben waarom mag dat kind dan niet op je regeren?¿(hoezo tegenstrijdig)
    en meschien moet je je mening anders formuleren dan rkijg je ook geen gezeik


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Je mag je mening geven, ligt er alleen aan hoe je die geeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mensen mogen hun mening ALTIJD zeggen..ZONDER SCHELDWOORDEN! En als je het zonder scheldwoorden zegt dan vind ik het dom dat je zulke reactie's krijgt maar zei je het met scehelden of GEEN abn,dan kan ik me voorstellen dat mensen geiriteerd raken. Ik word ook chagrijnig als iemand Geen ABN schrijft,op een Nederlandse site nogwel! Maraja iedereen wilt QuizletBaasje spelen en dus zijn andere meningen voor ze niet nodig,soms heb je er zulke mensen tussen en die noem ik Ego's

    Ik geef je gelijk ..
    Als je je mening segt en anderen sijn het er neit mee eens moet je je bek houden en je je maar aansluiten bij hun omdat hun mening sogenaamd beter is.. Srry hoar ,, Het heet niet voor niks je ÈIGEN mening..


    Crack a bottle

    als iedereen een mening mag hebben waarom mag dat kind dan niet op je regeren?¿(hoezo tegenstrijdig)
    en meschien moet je je mening anders formuleren dan rkijg je ook geen gezeik


    Erop normaal op reageren is wat anders dan beginnen te schreeuwen dat ze haar bek moet houden...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Djeez, ik zeg gewoon iets over Bills nieuwe kapsel en al meteen krijg ik een kind op me die zegt; [Kopieert letterlijk] BillLoverke1 zei op 20 okt 2008 - 18:26:
    [Dit zei ik] Zijn nieuw kapsel is voor mij gezegd totáál niet origineel --' Djeez, iedereen heeft dat kapsel tegenwoordig. En nog iets, uhmm dát kapsel is voor meisjes en niet voor jongens


    omg laat hen is doen, er zijn zoveel jongens met lang haar, en er zijn zoveel meisjes met een kort of jongensachtig kapsel, so shut up and let him!

    Idd, vroeger ik heb hier heel lang gezeten op een ander account & toen het nog alleen maar TH was, was het veel leuwkr eiglyk


    The aliens are attacking from mars! ö

    Je hebt wel gelijk!!

    Heb ik ook al ees meeegemaakt, maar van een zangeres dat ik zei, ja, srry, ik vind dat die niet echt mooi kan zingen live! (maar ze vroeg wel aan me vind je dat die (ga geen namen zeggen, anders krijg ik mssn weer mensen op me dak, en da is het laatste wat ik nu nog wil) zangeres mooi kan zingen?)
    En dan kreeg ik daar inneens onder mijn voeten van ;
    Pff!! Je kan het zelf niet beter! En ze is tenminste veel mooier dan jij en blablababalbalbl
    Waarom vroeg ze men mening dan?


    You'll never dream alone. <3