• In dit 'verhaal' review ik jouw verhaal, dit gebeurt eerlijk, geen vriendjespolitiek dus.

    ik let op:
    - spelling
    - inhoud
    - schrijfwijze
    - extra (tips,aanbevelingen)

    hoe laat ik mijn verhaal reviewen?
    heel simpel je stuurt mij een pb/een reactie in dit topic zoals volgt:

    titel: review *titel story*
    inhoud: korte inhoud, link. extra * bv: zeg je zelf, ik ben niet goed in Nederlands dus er staan fouten in wordt er rekening mee gehouden. Maar hou wel in gedachten dat dit gemeend moet zijn en niet zomaar omdat ik wat milder zou zijn.*

    dus wie wilt hem eraan wagen ^^

    note: mensen die ook willen reviewen, meld u


    lijst:
    moscow
    before
    aria
    Lipton
    apocalyptica
    celestial
    Captain
    mudblood
    Adrenochrome
    miracle08
    dumbledore
    Guapa
    Incubus
    BeingHistory
    vezz
    uneventful
    painted
    chevalric
    PEDOBEER
    devilsoulzz
    NAZIPUNK
    endure
    xannon
    asgard

    note: mensen, neem een abo op het verhaal of zet het in je favorieten want ik vul deze lijst even niet meer aan, eerst deze afwerken en dan ma je weer volop posten

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Adrenochrome schreef:
    Ach, doe maar (:
    Geen idee welke genres je doet, maar, zie maar.


    alles, ik bekijk alles zo neutraal mogelijk dus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Respect hoor! ;D Ik zou dat niet kunnen xd


    1.25

    Quidditch Champion

    Mick Styles is een zeventien jarige student op Hogwarts, ingedeeld bij Gryffindor. Naast zijn studie op de welbekende toverschool, Hogwarts, speelt hij op een zeer hoog niveau Zwerkbal. Hij is op weg naar de top, bestemming; beste zoeker van de wereld worden. Hij speelt in een van de beste teams van de wereld zwerkbal: De montrose Magpies.

    Wat gebeurt er met deze perfecte speler wanneer alle heksen voor hem vallen, tovenaars posters van hem op de muren van hun slaapkamers hebben hangen en hij dag in dag uit moet trainen?


    Wees bij mij hard en eerlijk, want van fouten kun je leren. Hihi, nee maar kun je even kijken of je een goed en duidelijk beeld krijgt van Mick? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waar ga je die reviews eigenlijk zetten? Ieder in een aparte topic zodat de hele wereld kan zien hoe wij afgaan? :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Waar ga je die reviews eigenlijk zetten? Ieder in een aparte topic zodat de hele wereld kan zien hoe wij afgaan? :'D



    hiero
    en zo erg en gemeen ben ik nu ook weer niet hoor, de positieve dingen worden ook vermeld


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn story:



    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen…

    Het plaatje is aanklikbaar. En je hoeft niet mild te zijn ofzo, ik zou graag een keer van iemand de verbeterpunten horen :D

    -

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 19:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pemberley schreef:
    (...)


    hiero
    en zo erg en gemeen ben ik nu ook weer niet hoor, de positieve dingen worden ook vermeld

    Wow, jij bent lekker inventief. :9~
    Ik ben benieuwd wat je van mijn stories vindt. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Doe deze maar,


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ben erg geïntresseerd en heb een abo genomen c: Misschien kan je je reviews qua inhoud nog iets uitdiepen, though. Spreek over het hoofdpersonage en over het plotverloop in het algemeen. Je kan ook over tempo spreken, (on)duidelijke motieven, of de psychologie klopt, etc.
    Afijn, ik wil me niet bemoeien, het zijn maar tips c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik ben erg geïntresseerd en heb een abo genomen c: Misschien kan je je reviews qua inhoud nog iets uitdiepen, though. Spreek over het hoofdpersonage en over het plotverloop in het algemeen. Je kan ook over tempo spreken, (on)duidelijke motieven, of de psychologie klopt, etc.
    Afijn, ik wil me niet bemoeien, het zijn maar tips c:

    Dat vind ik ook goed! Dan weet je ook meer waar je op moet letten enzo, want dat zijn best belangrijke punten! Misschien moet jijzelf een reviewer gaan worden! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Prongs schreef:
    Ik ben erg geïntresseerd en heb een abo genomen c: Misschien kan je je reviews qua inhoud nog iets uitdiepen, though. Spreek over het hoofdpersonage en over het plotverloop in het algemeen. Je kan ook over tempo spreken, (on)duidelijke motieven, of de psychologie klopt, etc.
    Afijn, ik wil me niet bemoeien, het zijn maar tips c:


    wil jij mij helpen? *nu kijk ik je heel erg lief aan*
    en trouwens het zijn hele goeie tips, bedankt


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    (...)

    wil jij mij helpen? *nu kijk ik je heel erg lief aan*
    en trouwens het zijn hele goeie tips, bedankt

    Yeah sure c: If you need me, give me a call. Ik kan echter in de volgende week en een half weinig doen, aangezien ik nog examen heb c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Yeah sure c: If you need me, give me a call. Ik kan echter in de volgende week en een half weinig doen, aangezien ik nog examen heb c;

    Succes! Ik zou je ook wel willen helpen, maar ik heb zo'n gevoel dat ik het zelfs tijdens de vakantie véél te druk ga hebben. D:
    Maar als ik wél tijd vind, mag ik dan ook mee helpen?


    Where there is a sea there are pirates...

    Prongs schreef:
    (...)
    Yeah sure c: If you need me, give me a call. Ik kan echter in de volgende week en een half weinig doen, aangezien ik nog examen heb c;


    I need you

    ik zoek nog altijd mensen om mij te helpen, het hoeft niet op regelmatige basis, je kiest een verhaal dat je aanspreekt, zegt tegen me dat jij dit verhaal doet, maakt de review op en klaar.

    opgepast: je mag geen abo hebben op dit verhaal! .

    dat is het concept voor mensen die helpen, too lazy to typ something new


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.