• In dit 'verhaal' review ik jouw verhaal, dit gebeurt eerlijk, geen vriendjespolitiek dus.

    ik let op:
    - spelling
    - inhoud
    - schrijfwijze
    - extra (tips,aanbevelingen)

    hoe laat ik mijn verhaal reviewen?
    heel simpel je stuurt mij een pb/een reactie in dit topic zoals volgt:

    titel: review *titel story*
    inhoud: korte inhoud, link. extra * bv: zeg je zelf, ik ben niet goed in Nederlands dus er staan fouten in wordt er rekening mee gehouden. Maar hou wel in gedachten dat dit gemeend moet zijn en niet zomaar omdat ik wat milder zou zijn.*

    dus wie wilt hem eraan wagen ^^

    note: mensen die ook willen reviewen, meld u


    lijst:
    moscow
    before
    aria
    Lipton
    apocalyptica
    celestial
    Captain
    mudblood
    Adrenochrome
    miracle08
    dumbledore
    Guapa
    Incubus
    BeingHistory
    vezz
    uneventful
    painted
    chevalric
    PEDOBEER
    devilsoulzz
    NAZIPUNK
    endure
    xannon
    asgard

    note: mensen, neem een abo op het verhaal of zet het in je favorieten want ik vul deze lijst even niet meer aan, eerst deze afwerken en dan ma je weer volop posten

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 14:08 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    C18 schreef:
    Ik meld me trouwens aan als extra reviewer (if you like) and - of course - zal ik mijn verhaal niet reviewen :'D Nogal logisch.

    Ik vond het ook nogal grappig toen ik het las. Dan zou reviewen ook geen zin meer hebben. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    AlexGirl schreef:
    (...)

    ohlol, als je dat leuk vindt, ga je gang :D
    Enkel de jouwe omdat je het precies echt wel wilt. x')
    Ik zal haar regels wel gebruiken voor het gemak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Enkel de jouwe omdat je het precies echt wel wilt. x')
    Ik zal haar regels wel gebruiken voor het gemak.


    dankjedankjedankje!!!!!!!( keer 10000) xD


    Obviously.

    AlexGirl schreef:
    (...)

    dankjedankjedankje!!!!!!!( keer 10000) xD
    haha graag gedaan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reviews, yes please!
    Story 1: Where will you go when all hope is gone? [CB]
    Kiara is 19 jaar en leeft samen met haar moeder, zusje Kira (4 jaar) en haar stiefvader Jason in een huis. Ze mag Jason totaal niet, omdat hij nogal eens losse handjes heeft. Dankzij Kira ontmoet ze KIro en raak bevriend met hem. Dan gebeurt er iets wat haar leven totaal op zijn kop zet...

    Story 2: What happens in Orvelte...
    Maudy Vermeulen, 16 jaar. Als haar ouders plotseling overlijden moet ze Amsterdam verruilen voor Orvelte, een rustig dorp in Drenthe. Ze gaat daar wonen bij haar oom en tante. Daar heeft ze absoluut geen zin in. Ze is al jaren niet meer bij hen geweest, en daarnaast mag ze haar oom niet. Als ze in Orvelte aankomt, lijkt op het eerste gezicht alles normaal. Maar hoe langer ze er woont, hoe vreemder het wordt. Lijdt haar oom een dubbelleven? En wie is Cas, de jongen die steeds uit het niets lijkt op te duiken?

    Niets is wat het lijkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Naja, ik start alvast met een verhaaltje :'D
    Kan het niet laten ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben zoooo benieuwd! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Lipton schreef:
    Veel plezier met deze twee :')

    Ik kwam vandaag alleen toe aan de eerste :'D Als ik het nu veel later maak, val ik morgenochtend van m'n stokkie :']

    Commentaar verhaal Wedding Crashers:

    De nette indeling van alinea's is absoluut een pluspunt, vooral houden zo :] Dan krijgen mensen ook het idee dat ze daadwerkelijk een verhaal aan het lezen zijn, in plaats van een afgeraffeld schoolverslag dat op het allerlaatste moment wordt ingeleverd. De zorg die erin zit, straal je ook uit naar je lezers toe.
    Ik heb qua spelling en grammatica niet veel aan te merken, maar wel een kleine tip voor het verhaal zelf. Mij is opgevallen dat je je erg op de gebeurtenissen focust, bijvoorbeeld: 'Ik leg mijn haar in een knot en werk een hap cornflakes naar binnen.' Een tip hierbij kan zijn is niet alleen de focus op de gebeurtenissen te leggen, maar ook op de emoties bij die gebeurtenissen. Aangezien je met verschillende POV's werkt, kun je door de gedachtegang van de personen meer naar voren te laten komen, de mensen nog meer tot leven brengen. Dan kan het ook voor lezers makkelijker te zijn om te switchen van de ene POV naar de andere, aangezien elk personage dan inmiddels een eigen karakter heeft gekregen.


    Hope I could help, ben hier geen pro in ofc, maar wou het er eens op wagen (krul).

    PS: Ik schrijf de commentaren openbaar, zodat ook anderen ervan kunnen 'leren'. Als mensen dat liever niet hebben, please say so :]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste