• Ik was daarjuist wat aan het rondsurfen op youtube en kwam terecht op een kanaal van het proto tippé van een domblondje,stiekem vond ik haar best wel grappig,ondanks alle domme comentaar die ze er tussen gooide.Ze lacht de hele tijd en je ziet dan ze plezier maakt met het maken van deze filmpjes.
    Totdat ik zag dat ze een filmpje had gepost waar ze heel normaal deed...en waarom?Blijkbaar was haar dommeblondjes gedoe maar een act en kreeg je haat comentaar wat ze nog verwachte maar blijkbaar krijg ze ook doodsbedreigingen maar dat vond ze erover,en ookal was ze zo dom dan nog vond ze dat mensen niet het recht hadden om zo iets te zeggen

    Persoonlijk vind ik het er ook over dat je iemand zou vermoorden gewoon omdat ie niet een van de slimste is,

    Een van de filmpjes waar ze het dommeblondje speelt



    Het filmpje over hoe ze echt is


    Maar anyway,wat vinden jullie er van dat iemand doodsbedreiging krijgt omdat ze dom speelt?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 20:31 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik vind het juist super schattig hoe ze doet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Das gwn erg.. dus ze willen alle acteurs die dom spelen in een film ook een doodsbedreiging geven ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dat lijkt me echt niet leuk hoor.
    ze doet het omdat ze het leuk vind.


    Believe in yourself, change the world.

    Uneventful schreef:
    ik vind het juist super schattig hoe ze doet.
    Ik ook,daarom vond ik het juist zo leuk om te zien.Het is veel leuker dan al die mensen die er maar staan uit te leggen en een beetje te gaan kijken van ik doe het hier tegen mijn goesting en de niet lachen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Fellatio schreef:
    Das gwn erg.. dus ze willen alle acteurs die dom spelen in een film ook een doodsbedreiging geven ?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Je moet iemand die dom doet niet meteen met de dood gaan bedreigen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 21:11 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Ik vind haar mooi :)
    Jammer dat ze zo met de dood wordt bedreigt...
    Je ziet gewoon dat ze er plezier in heeft...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat slaat helemaal nergens op!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uneventful schreef:
    ik vind het juist super schattig hoe ze doet.

    Ik vind het helemaal niet erg. Ik vind het juist lief. Er zijn zoveel mensen op tv die dom doen en waarom zou zij er dan doodsbedreigingen voor krijgen? Dat vind ik nogal ziek.


    Felix

    Ik zie eerlijk gezegd niet waarom ze met de dood wordt bedreigd. Omdat ze iets grappigs maakt van de uitdrukking 'dom blondje'? (daar is een woord voor, maar dat weet ik even niet meer. Dat je iets op een grappige manier een beetje belachelijk maakt.) Sorry hoor, maar dat doen zoveel mensen, cabaretiers enzo. Dus het slaat eigenlijk helemaal nergens op...