• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:00 ]

    dat heb ik zo vaak.


    Obviously.

    Ik vind het gewoon heel erg klote dat je dat kans niet krijgt om in de top 5 te komen, omdat elke dag, dezelfde freaking stories erin staan. Dat vind ik zo shit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, dat snap ik, dat het frustrerend is. Maar ik denk dat het aantal lezers vooral afhangt van het onderwerp. Zoals de onderwerpen Justin Bieber, Harry Potter en Twilight. Die zijn momenteel heel erg in, terwijl Tokio Hotel niet meer zo vaak wordt gelezen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niemand leest ooit mijn verhalen haha, maar ik begrijp het wel als het frustrerend is.

    life sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eigenlijk is het best triest dat je over een celeb moet schrijven om een populair verhaal te krijgen, want met zo'n verhaal zal jij geen boek kunnen schrijven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik ken dat wel een beetje. Ik schrijf ook echt alleen nog maar voor mezelf.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    @Dumbledore De Top 5 is gewoon één zooi. Niks klopt er, alles i vriendjespolitiek, of is al like 876581653 keer er in komen te staan. Mijn story kwam er ook in, puur door vriendjespolitiek. Ik kan ook geen andere reden bedenken, want hij sloeg werkelijk nergens op.
    @Rooftops Ik weet het, maar als mensen mijn story echt leuk zouden vinden, zou dat ze niet tegen houden, lijkt me toch. het is als een deuk in het laatste gestroomlijde stukje ego wat ik over heb.

    Dumbledore schreef:
    Eigenlijk is het best triest dat je over een celeb moet schrijven om een populair verhaal te krijgen, want met zo'n verhaal zal jij geen boek kunnen schrijven.


    Dat is waar. Maar ik merk het zelf wel, ik ben een verhaal aan het schrijven waar niets celeb in voorkomt, en dat lezen ze gewoon niet zo graag, denk ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    GrasSprietje schreef:
    @Dumbledore De Top 5 is gewoon één zooi. Niks klopt er, alles i vriendjespolitiek, of is al like 876581653 keer er in komen te staan. Mijn story kwam er ook in, puur door vriendjespolitiek. Ik kan ook geen andere reden bedenken, want hij sloeg werkelijk nergens op.
    @Rooftops Ik weet het, maar als mensen mijn story echt leuk zouden vinden, zou dat ze niet tegen houden, lijkt me toch. het is als een deuk in het laatste gestroomlijde stukje ego wat ik over heb.


    Klopt. En hoe zou je het ooit voor elkaar moeten krijgen om met een story van 10 abo's in die freaking top te komen als je het op moet nemen tegen verhalen met 400 abo's. Dat is onmogelijk. Ik ben altijd blij als die verhalen afgelopen zijn, maar meteen staan er weer nieuwe verhalen in. --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar ik merk het zelf wel, ik ben een verhaal aan het schrijven waar niets celeb in voorkomt, en dat lezen ze gewoon niet zo graag, denk ik.

    De meeste mensen schrijven ook niet oprecht een fanfic omdat ze van die persoon houden. Puur omdat het lezers lokt.
    Bij mij is dat niet, ik schrijf het puur uit respect voor die band, at maakt het alleenmaar frustrerender.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dat is waar. Maar ik merk het zelf wel, ik ben een verhaal aan het schrijven waar niets celeb in voorkomt, en dat lezen ze gewoon niet zo graag, denk ik.


    Ik schrijf zelf ook over Harry Potter, maar ik schrijf voor mezelf over onbekende personen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb ook een verhaal maar daar doe ik niks meer aan. Het slaat ook werkelijk nergens op namelijk :') Maar ik hou niet van schrijven dus abo's en alles maakt me eigenlijk niks uit.


    -

    GrasSprietje schreef:
    @Dumbledore De Top 5 is gewoon één zooi. Niks klopt er, alles i vriendjespolitiek, of is al like 876581653 keer er in komen te staan. Mijn story kwam er ook in, puur door vriendjespolitiek. Ik kan ook geen andere reden bedenken, want hij sloeg werkelijk nergens op.
    @Rooftops Ik weet het, maar als mensen mijn story echt leuk zouden vinden, zou dat ze niet tegen houden, lijkt me toch. het is als een deuk in het laatste gestroomlijde stukje ego wat ik over heb.


    Ja, dat snap ik. Ik verloor een tijdje geleden ook 5 abo's, dat vond ik ook balen. Maar als het verhaal echt aanspreekt, dan komen de lezers en de abo's wel. Gewoon volhouden, promoot je story in een topic, zet vaker dan één keer per week je story in The spotlight. Mensen gaan zien dat je er moeite voor doet, en gaan dan sneller kijken. Misschien dat je ook een link naar die story kunt zetten in een story van je dat wel vaker wordt gelezen, dat kan ook al een beetje helpen. (: En anders, schrijf je toch voor je plezier?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Total agree. Ik vind het ook niet leuk. De onderwerpen zijn allemaal hetzelfde. Ik vind de verhaallijnen niet eens leuk en ik vind ook niet dat ze zo speciaal wordt geschreven. Andere stories, die minder populair zijn krijgen niet eens een kans om gelezen te worden :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.