• 1. Ik ben echt heeeeeeel lang niet op Q geweest en ik vind het leuk om te zien dat het nog steeds up and running is (:

    2. Ik heb sinds kort weer schrijfdrang en die is heeeel lang weggeweest dus ik blij. Maar het voelt tegelijkertijd alsof er 83 hoge drempels zijn om ermee te beginnen, dus het leek me leuk om iets laagdrempeligs te regelen, en misschien dat met een clubje laagdrempelig schrijven wel nog beter werkt (:

    3) Nu dan écht waarom de titel van dit topic de titel van dit topic is. Ik heb lang lang geleden altijd ontzettend veel plezier beleefd in het schrijven van One Direction fanfiction, dus ik dacht, misschien kan ik weer in die wereld duiken om leuke, korte, vermakelijke stukjes te schrijven. En, wie doet er mee?

    Mijn idee was om een foto/gifje/songtekst/fragment/iets uit de oude doos op te zoeken wat mij (of jou) inspireert en gewoon schrijven wat erin je op komt. Maar misschien heb jij een beter idee? Laat het hieronder weten!

    ***



    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wat een leuk idee! Welkom terug weer op Q (: Als je eens wil brainstormen, kan je me altijd een PB'tje sturen!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Oehh, ik heb al zo lang geen 1D fanfics meer gelezen! Was best wel een guilty pleasure (fish)
    Let me know als 'ie online staat!


    There are poems inside of you that paper can't handle