• En ik word gebeld of ik wel of niet geslaagd ben! Woensdag 15 juni gaat echt een verschrikkelijke dag worden 3:.
    Hihi, gelukkig word ik sowieso wel gebeld, dus als mijn directeur belt, hang ik meteen op. (De directeur belt als je gezakt bent..)
    Dus, wie heeft 15 juni nog meer uitslag van hun examens?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 21:29 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Suc6 ;)

    Nog twee dagen........ en dan word ik 15. Ja mensen ik word op 15 juni 15 :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik moet een dag langer wachten!
    Succes!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik niet, ik heb dan een examen.

    Mijn zus krijgt donderdag te horen of ze is geslaagd... heb er nu al zin in, want ze wordt altijd superdruk als ze zenuwachtig is. En als ze dan geslaagd is, waar we eigenlijk wel vanuitgaan, dan is ze nog drukker omdat ze vrolijk is. Jippie.

    Geez ik zou stérven als ik jou was o.o
    Ik moet volgend jaar, dus ik denk dat je me dan kan opvegen..
    Maar succes he! (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zit pas in de 1ste


    Firm believer of all that is magic

    Ikke! maar wij worden zowiezo gebeld door onze mentoren, ben blij dat ik niet word gebeld door de directeur


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    ik wordt morgen ook gebeld :O
    maar ik weet echt niet hoe ik moet regeren als ze zeggen dat ik gezakt of geslaagd ben.

    en ik wordt gebeld als ik gezakt of geslaagd ben..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik hoor het donderdag (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik zit in de tweede, dus ik moet nog 4 jaar, ik denk dat ik dood zou gaan van zenuwen als ik jou was D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb morgen DELFexamen, dus morgen wordt voor mij ook een verschrikkelijke dag..
    Hopen dat je slaagt dus! (:


    Opgeven is geen optie.

    Bellen om te zeggen dat je geslaagd bent? Want een onnodige telefoonrekening.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik hoor het donderdag. Echt heel eng! Wij worden gebeld als we gezakt zijn, anders niet.
    Succes voor jou iig ;)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 11:45 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    veel succes!(A)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James