• want ik ben een interview aan het lezen in de gazet en bij verduidelijkingen(van de krant/redactie, zoals achternamen, die de geïnterviewsde zelf niet gezegd heeft) staat er constant KVDP en ik weet niet wat het betekent. Ik weet wat nvdr wil zeggen en ik neem aan dat het iets soortgelijks is, maar ik vind het gewoon niet online en dat frustreert me kapot. :Y)

    Oh Q'ers, oh Q'ers, please help me. Wat betekent KVDP? Ik heb alles in de lijn van nvdr met andere verwoording geprobeerd, maar mijn leeghoofdhoofd kan er niet op komen. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is het geen note richting Stichting KDVP?
    "Stichting KDVP zet zich in voor het behoud van privacy en vertrouwelijkheid binnen de (geestelijke) gezondheidszorg door het beheer van privacygevoelige informatie geheel te laten bij cliënt en hulpverlener"

    Dit kan ook onzin zijn ofc.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Is het geen note richting Stichting KDVP?
    "Stichting KDVP zet zich in voor het behoud van privacy en vertrouwelijkheid binnen de (geestelijke) gezondheidszorg door het beheer van privacygevoelige informatie geheel te laten bij cliënt en hulpverlener"

    Dit kan ook onzin zijn ofc.


    Ik denk het niet. Er stond echt "Marie (Vinck, actrice en Van Mieghems jongste dochter, KVDP) heeft de column vooraf gelezen en goedgekeurd." en "Leg je schrijfsels maar eens naast die van een Leon (Nolens, KVDP). Behoorlijk intimiderend." Ik denk dus niet dat dat het is - maar toch heel erg bedankt! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zijn het de initialen van de schrijver? Dan verwijst het er naar dat hij die extra info bijv. toevoegd aan een quote


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Is het niet een bron waar die informatie vandaan komt?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Baudelaire schreef:
    Zijn het de initialen van de schrijver? Dan verwijst het er naar dat hij die extra info bijv. toevoegd aan een quote


    Ik heb het even bekeken en met de naam Kim Van de Perre is die kans inderdaad zeer groot, haha. Heel erg bedankt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    No problemo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik dacht: 'Kip Vis Dromedaris Penis', maar dat van Marge kan ook wel


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Ik dacht: 'Kip Vis Dromedaris Penis', maar dat van Marge kan ook wel


    HAHAHAHAHAHA, sweet lord. :'D

    // Fijn dat het al bekend is, ik had het oprecht niet geweten!


    The truth is out there.