• Jaaaa! want ik krijg straks MISSCHIEN een hond. Een herder. Ik kreeg van mijn mam te horen dat ze iemand kende die gratis een hond weg wou doen, want die kinderen van hem pesten die hond en dus is hij bang dat die hond een keer heel agressief word. Mijn moeder gaat straks kijken of die hond er nog is, zoja dan mag ik even heen om te kijken hoe die hond op mij reageert. Als dat goed gaat, mag ik hem mee! (: Weetje hoe geweldig ik dat vind? Hahhaa.
    Ja ik weet ook wel dat het veel verantwoordelijkheid mee brengt, maar ik wil gewoon voor iets kunnen zorgen. En het lijkt me echt geweldig om met zo'n hond naar een strand toe te gaan, en daar lekker te rennen (: Jaa ik hou van dieren :x

    Ik moest dit even kwijt. Nu nog hopen dat die hond er nog is (:
    En als ik hem krijg, dan maak ik zeker een foto van hem en laat ik hem hier zien (:

    Hebben jullie ook huisdieren? n_n



    Edit: Dit is hem. Hij heet Astor. Die naam had ie al toen ik hem ophaalde.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 11:12 ]


    Sometimes it's best not to care.

    DIRK schreef:
    Wat een schatje zeg! Als ik straks op mezelf woon, wil ik ook een herder. Ik vind dat soort honden zo ontzettend stoer.
    Ik heb nu de allerliefste en trouwste hond die je je maar kunt voorstellen. Ze is een Golden Retriever ;D

    Oewh dat zijn ook mooie honden <3
    Deze hond is alleen nog wel wat druk enzo. Maar als we hem ook echt gaan houden dan laten we hem castreren daar worden ze meestal ook rustiger van. Maar er is een probleem. Ik heb nog een kat en die is bang voor deze hond. En hond wil kat opeten x) haha. Dus nu zit mijn kat heletijd boven. Is ook wel zielig.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Oewh dat zijn ook mooie honden <3
    Deze hond is alleen nog wel wat druk enzo. Maar als we hem ook echt gaan houden dan laten we hem castreren daar worden ze meestal ook rustiger van. Maar er is een probleem. Ik heb nog een kat en die is bang voor deze hond. En hond wil kat opeten x) haha. Dus nu zit mijn kat heletijd boven. Is ook wel zielig.

    Aahw.. Nou ik zou je kat in de armen nemen en aaien en geruststellen enzo, en dan naar beneden gaan en op de leuning van de bank gaan zitten (zodat je toch nog hoger zit). Dan laat je de hond even rustig snuffelen terwijl je de kat veilig in je armen houdt. Dan zal je kat snappen dat het wel oké is.


    ars moriendi

    Die hond is mooooi! ö


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lief! (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DIRK schreef:
    (...)
    Aahw.. Nou ik zou je kat in de armen nemen en aaien en geruststellen enzo, en dan naar beneden gaan en op de leuning van de bank gaan zitten (zodat je toch nog hoger zit). Dan laat je de hond even rustig snuffelen terwijl je de kat veilig in je armen houdt. Dan zal je kat snappen dat het wel oké is.

    Nou ik wou dus net die kat meenemen naar beneden. Maar die hond rende ineens heel hard op me af en toen sprong mijn kat uit mijn armen en rende gauw weer weg ;o


    Sometimes it's best not to care.