• [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:36 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ken dat gevoel, twee jaar geleden had ik ook een paar heel goede vriendinnen. Vorig jaar begonnen twee van hen te veranderen en hoewel mijn gevoel me zei dat ze me niet meer waard waren en ik hun beter kwijt dan rijk was, omdat ze me hadden laten vallen en zo, miste ik hen toch heel hard.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik mis zelfs een andere jongen, die hier ook op Q zit, waarvan mijn verstand zegt dat ik hem niet mag, maar mijn gevoel zegt dat hij heel goed was.

    Ik mis jou ook...

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 14:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik herken het. Ik mis mijn klas, vrienden, de banden die ik had enzovoort.


    <3

    Ik ken dat gevoel ook wel. Ik mis ook een heel goeie vriend. Alleen al is hij niet ver weg, het voelt alsof hij duizenden kilometers van mij vandaan is...

    Como schreef:
    Ik herken het. Ik mis mijn klas, vrienden, de banden die ik had enzovoort.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik herken het, maar ik zal het nooit toegeven tegen diegene


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn hechte vriendinnengroep van zes is begin dit jaar uit elkaar gevallen omdat iedereen veranderd was enzo, maar het liefst zou ik gewoon teruggaan naar hoe het was.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JuliusCeasar schreef:
    Ik herken het, maar ik zal het nooit toegeven tegen diegene

    Die gedachte heb ik ook (over m'n ex) maar gevoel en verstand denken totaal iets anders bij mij..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat heb ik dus precies ook(met die vriendin dan) ik volg op mn vervolg na de middelbare en dansschool(zo heet dat hier in Frankrijk) en we zitten al vanaf groep 5 bij elkaar in de klas.. we waren hele goeie bff's, alleen in klas 3(2 jaar geleden) ging het mis.. D: Zij kreeg opeens en goede vriendin en laten we zeggen ik heb en hekel aan dat meisje, dus we groeiden uit elkaar.. en in klas 4 zat ik klas 4a en zij in klas 4b we hadden helemaal geen contact meer, ik wist niet dat zij ook naar mijn 'dans' school. Dus toen kwam ik op mijn zoals jullie het noemen MBO bij haar in de klas. En nu zijn we weer friends.. Maar niet zoals het van groep 5 t/m klas 2 was.

    Als je erover wil praten: PB'tje?

    Ik heb hetzelfde, ik weet precies hoe je je voelt. Het voelt gewoon ommogelijk om ze weer aan te spreken. Ook omdat ze een eigen, nieuw, vriendengroepje hebben waar ik me niet tussen wil duwen.