• -Ik weet niet of dit hier hoort, wil een mod hem anders alsjeblieft verplaatsen?


    -Gelieve dit topic niet nodig om hoog te schoppen
    - Als dit topic niet meer wordt bekeken of op wordt gereageerd, wilt een mod hem dan verwijderen, of een slotje er op zetten?

    ~
    -Een keer geen topics houden over je relatie, of op wie je verliefd bent. Maar over je hobby. Wat doe jij voor hobby,sport? Wat vindt je er leuk aan, en moedigt je aan om verder te gaan?

    Mijn favoriete bezigheid is paardrijden. Met springen dan. Ik begon toen ik elf was, en kan er nu niet meer mee ophouden. Ik heb een tijd gehuild om mijn eerste paard, waar ik niet zonder dacht te kunnen. Maar toen kwam Chalyna.

    Tell me, what's is yours?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    > Naar stamcafé verplaatst =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn absoluut favoriete bezigheid is dagdromen. Dat doe ik het liefst de hele dag door, over mijn eigen leven of over mijn fantasiewereldje <3
    Of schrijven, dat vind ik ook geweldig om te doen. Al heb ik daar helaas niet veel tijd meer voor de laatste tijd.
    Edit: Dansen vind ik ook een van de meest geweldige dingen die er zijn.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:41 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Marshmellow schreef:
    > Naar stamcafé verplaatst =)


    Dankje (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn hobby is eigenlijk lezen, een goed boek is goud waard. En Jiujitsu, vooral het stoten en trappen (: Kan ik mijn energie kwijt. En de wetenschap dat je jezelf kan verdedigen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sws surfen. Nouja dat dan in de zomer. Handbal, en gwn rondhangen met vrienden want dat vind ik ook een hobby (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Judo,het is zo geweldig om even echt actief bezig te zijn. Als je bezig bent dan denk je nergens anders aan dan aan judo(het is ook een denksport). Het is een van de weinige sporten waar respect nog heel belangrijk is(dat buigen doen we niet voor de lol)
    Wat me motiveert verder te gaan? Ik judo met alle banden,en om te zien wat de hoge banden kunnen is zo vet,dat je dat gewoon zelf wil kunnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Muziek luisteren :3


    Only those who listen can hear

    Lezen, hockey, drummen. Slapen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb een hele lijst met dingen die ik graag doe ^^
    Als eerste is mijn grootste passie wel schrijven, denk ik. Ik ben namelijk niet alleen actief op Q, maar ook via Hyves en een tijdje via Facebook en ik schrijf ook nog voor mezelf.
    Lezen vind ik ook ontzettend fijn, maar wegens mijn zicht dat nu gereduceerd is tot bijna niets, heb ik daar gewoon bijna geen tijd voor en dan als laatste is drummen mijn grootste hobby. Lekker meppen, want het kan toch niet kapot ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik luister denk ik het liefst van allemaal naar muziek. Ik doe ook aan volleybal en yoga, maar dat zou ik geen hobby noemen. Schrijven doe ik ook, maar dat wil ook niet altijd lukken. Luisteren naar muziek heel laat in de avond en daar helemaal in op kunnen gaan is echt geweldig. Gewoon met m'n koptelefoon op en wetend dat iedereen slaapt behalve ik. Ik ben echt weg dan, alleen maar in mijn hoofd en met fantasietjes. Het brengt ook zoveel emotie met zich mee, echt, het is gewoon zo fijn. c:


    wth.

    Hockey, lezen en scouting (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Manga tekenen <3 Dat vind ik echt leuk om te doen, doe het eigenlijk elke les wel op school, heb wel 7 boeken daarvan en ben nu met een strip bezig ^_^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik handbal. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb best een lang lijstje
    1. schrijven
    2. dansen
    3. fotografie
    4. gitaar/piano spelen
    5. lezen
    6. tekenen

    mijn passie is geschiedenis en in het bijzonder de vroege middeleeuwen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Schrijven, het is geweldig om even je eigen leven te vergeten en over een heel ander leven te schrijven als het jouwe. Schrijven doe ik dan ook echt voor mezelf, ik plant mijn verhalen dan wel op Q., maar de meeste houd ik voor mezelf.
    Verder ben ik ook helemaal verliefd op muziek, vooral van bands als Coldplay, Keane, Snow Patrol en The Script, muziek kan mij ook echt aan het huilen krijgen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)