• Zijn bekendste stukken zijn "River Flows in You", "Kiss the Rain" en "Love Me". Vaak worden deze stukken geassocieerd met de film Twilight, waar ze helemaal niet in voorkomen, veel mensen vinden stukken van Yiruma goed bij de Twilight-Saga passen en daardoor gaan er veel mensen van uit dat de stukken van Yiruma ook echt in de films voorkomen.Bron



    Want ik dacht echt dat het er in voor kwam? --'(zip)

    Edit; blijk dus dat het niet uit twilight komt

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:13 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Waar heeft Jezus ooit (ja, bron nodig) gezegd dat er een hel bestaat? Zei hij niet dat wanneer je gelooft je naar het paradijs gaat, niet wanneer je niet gelooft dat je naar de hel gaat? Volgens mij is een hel alleen opgenoemd in het oude testament.
    Dat de hel ook echt word geässocieerd met het Christendom is misschien pas sinds de 14e eeuwse Danté's Goddelijke Komedie.
    Ja ja.

    Ik weet er niet zo heel veel van, maar een van die stukken speelt Edward toch ook als Bella's slaapliedje ergens in de films?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omentherise schreef:
    Waar heeft Jezus ooit (ja, bron nodig) gezegd dat er een hel bestaat? Zei hij niet dat wanneer je gelooft je naar het paradijs gaat, niet wanneer je niet gelooft dat je naar de hel gaat? Volgens mij is een hel alleen opgenoemd in het oude testament.
    Dat de hel ook echt word geässocieerd met het Christendom is misschien pas sinds de 14e eeuwse Danté's Goddelijke Komedie.
    Ja ja.


    Snap het niet :S *voelt zich dom*


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Square schreef:
    Ik weet er niet zo heel veel van, maar een van die stukken speelt Edward toch ook als Bella's slaapliedje ergens in de films?


    Dacht ik ook


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    River Flows in You wordt er niet in gespeeld, ook al lijkt het er wel op, maar verder vind ik het ook belachelijk dat iedereen nu ineens Yiruma-fan is vanwege Twilight. Hetzelfde geldt voor Muse, zij verdienen meer respect dan dat.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:13 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Square schreef:
    Ik weet er niet zo heel veel van, maar een van die stukken speelt Edward toch ook als Bella's slaapliedje ergens in de films?

    Nee, dat is Bella's Lullaby van Carter Burwell, zoek maar op.
    Finally komen mensen erachter dat Yiruma niet van Twilight is XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nou nee dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ixora schreef:
    (...)
    Nee, dat is Bella's Lullaby van Carter Burwell, zoek maar op.
    Finally komen mensen erachter dat Yiruma niet van Twilight is XD


    Ah zo oké bedankt nu is het toch duidelijk :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    MissDwarf schreef:
    (...)

    Snap het niet :S *voelt zich dom*

    Wat ik wilde zeggen is dat dingen vaker geässocieerd worden met iets wat niet hoeft te kloppen. Dit maakt niet uit, zolang je niet deskundig erover wilt praten.

    Sapphira schreef:
    River Flows in You wordt er niet in gespeeld, ook al lijkt het er wel op, maar verder vind ik het ook belachelijk dat iedereen nu ineens Yiruma-fan is vanwege Twilight. Hetzelfde geldt voor Muse, zij verdienen meer respect dan dat.


    jup ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Omentherise schreef:
    (...)
    Wat ik wilde zeggen is dat dingen vaker geässocieerd worden met iets wat niet hoeft te kloppen. Dit maakt niet uit, zolang je niet deskundig erover wilt praten.


    Ah oké


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Omentherise schreef:
    Waar heeft Jezus ooit (ja, bron nodig) gezegd dat er een hel bestaat? Zei hij niet dat wanneer je gelooft je naar het paradijs gaat, niet wanneer je niet gelooft dat je naar de hel gaat? Volgens mij is een hel alleen opgenoemd in het oude testament.
    Dat de hel ook echt word geässocieerd met het Christendom is misschien pas sinds de 14e eeuwse Danté's Goddelijke Komedie.
    Ja ja.

    Wtf? ikke niet snappexD