• Oké, ik houd het kort en krachtig. Het is misschien een stomme vraag, maar wie heeft / speelt hier nog allemaal Pokémon Go?
          Maybe we can help each other? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    5 jaar geleden wel gespeeld, maar onderhand niet meer nee 🙈


    You were born original, don't die as a copy.

    Heb het bijna een jaar geleden weer opgepakt toen mijn studiebegeleider me dwong om naar buiten te gaan. Speel nu bijna dagelijks I guess :D


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    Heb het bijna een jaar geleden weer opgepakt toen mijn studiebegeleider me dwong om naar buiten te gaan. Speel nu bijna dagelijks I guess :D

    Haha, oké, is het toch ergens goed voor hé? Basically the same here with me. Wil je elkaar toevoegen als vrienden? Dan kunnen we elkaar misschien ook helpen met raids etc ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    (...)
    Haha, oké, is het toch ergens goed voor hé? Basically the same here with me. Wil je elkaar toevoegen als vrienden? Dan kunnen we elkaar misschien ook helpen met raids etc ^^

    Zeker!
    Ik doe zelf niet super veel raids, maar dat is ook omdat ik ze meestal solo moet doen. Met meer man is het al een stuk beter haalbaar natuurlijk.
    Zal ik dan gewoon mijn friend code pb'en?


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Samanthablaze schreef:
    (...)
    Zeker!
    Ik doe zelf niet super veel raids, maar dat is ook omdat ik ze meestal solo moet doen. Met meer man is het al een stuk beter haalbaar natuurlijk.
    Zal ik dan gewoon mijn friend code pb'en?

    Ja, dat is goed hoor ^^ Ik doe ze zelf ook niet zovaak om die reden, maar een persoon meer is tenminste meer haalbaar dan in je eentje ofcourse ^^
          Btw, ik heb twee accounts, dus het kan zijn dat je 2 uitnodigingen krijgt haha. :x Miss ook Discord? Dan kun je me altijd berichten voor wnr je raid wilt doen of me uitnodigt e.d

    [ bericht aangepast op 8 sep 2021 - 15:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik speel het bijna nog wel dagelijks n.n