• -Ik weet niet of dit hier hoort, wil een mod hem anders alsjeblieft verplaatsen?


    -Gelieve dit topic niet nodig om hoog te schoppen
    - Als dit topic niet meer wordt bekeken of op wordt gereageerd, wilt een mod hem dan verwijderen, of een slotje er op zetten?

    ~
    -Een keer geen topics houden over je relatie, of op wie je verliefd bent. Maar over je hobby. Wat doe jij voor hobby,sport? Wat vindt je er leuk aan, en moedigt je aan om verder te gaan?

    Mijn favoriete bezigheid is paardrijden. Met springen dan. Ik begon toen ik elf was, en kan er nu niet meer mee ophouden. Ik heb een tijd gehuild om mijn eerste paard, waar ik niet zonder dacht te kunnen. Maar toen kwam Chalyna.

    Tell me, what's is yours?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Naar festivals gaan sowieso, schrijven, fotograferen en lezen vooral, aangezien festivals steeds duurder worden :/

    Schrijven, lezen en dansen.
    Ik lees al graag van kleins af aan. Ik schrijf pas echt serieus verhalen, stand alones en gedichten sinds eind vorig jaar.
    Dansen doe ik al ongeveer 8 jaar. Ik zit nu twee jaar in de selectie van mijn dansschool en ik dans dan best veel. Ik vind het enorm leuk om te doen, als ik de danszaal in stap, maak ik gewoon mijn hoofd leeg en kan ik even alles vergeten.

    Lezen, schrijven en muziek.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vossensnuit schreef:
    Mijn hobby is eigenlijk lezen, een goed boek is goud waard. En Jiujitsu, vooral het stoten en trappen (: Kan ik mijn energie kwijt. En de wetenschap dat je jezelf kan verdedigen.


    I´m nothing special.

    IK hou me bezig met veel paardrijden xD Had een verzorgpaard, maar die is helaas overleden:( Maar nu zorg ik voor het paard van een vrouw, zei is vier weken op vakantie, en zolang mag ik er voor zorgen, en mag ook op hem rijden in de lessen.. :)


    What is youre favo scary movie?

    Schrijven, is echt mijn lust. Een dag niet geschreven is een dag niet geleefd.
    Maar dan wel met pen en papier, op die manier kan ik mijn gevoels het beste uiten.

    En muziek. Ik speel nu 4 jaar accordeon en ik ga daar ook in verder. Ik zelf vind dat wanneer ik mijn accordeon in mijn handen heb, dat ik dan eigenlijk zegmaar hetzelfde gevoel heb als wanneer een ander verliefd zou zijn. De accordeon is eigenlijk mijn vriendje, haha!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    zingen/volleybal


    All I wanna do is lose control

    Paardrijden ^_^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik houd van dagdromen, als ik op de fiets zit of op school. Verder teken ik veel en verdiep ik me daar ook in, omdat ik dan Digital artist wil worden. Niet dat ik weet wanneer je nou echt een 'digital artist' genoemd kan worden, maar okay. Ook houd ik van slapen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333