• Gezocht;


    Stories die de volgende personen bevatten.

    Seth Clearwater
    Draco Malfoy
    Justin Bieber

    Stories die de volgende eisen bevatten.

    Het moet vlot geschreven zijn, zonder al te veel spelfouten. Ik lees geen verhalen, die bestaan uit losse zinnen en dan een enter. Dat vind ik vrij irritant.

    Ik vind het niet erg als het 16+ bevat!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:09 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    alleen met die twee personen of ook onbekende personen?


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    ik heb story's van twilight maar wel met spelfouten kben dysletysch.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Medaillion schreef:
    alleen met die twee personen of ook onbekende personen?


    *kuch* even op mijn eigen account.
    als onbekende personen ook mag, raad ik je dit aan:

    Wrong time, Wrong place
    Throwed out, Love to stay
    Plans made up, eyes were closed
    Evil has started, We’ll fight back.


    beautification of war

    Danae is altijd al nieuwsgierig geweest, maar die eigenschap brengt haar wel vaker in moeilijkheden. Maar nu. Nu, zijn de gevolgen erger dan ooit tevoren. Samen met alle anderen wordt ze de mensenwereld ingestuurd. Voor het eerst in haar leven staat ze er helemaal alleen voor. Niemand die haar vertelt wat goed of kwaad is. Niemand die haar vertelt wat veilig is en niemand die haar verteld wie ze mag vertrouwen. Volgens haar kan ze Zeno wel vertrouwen, hij is tenslotte maar ‘een mens’.
    But even humans don’t always show what they really are. ...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 19:23 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Who you are. -Seth Clearwater. [linkklikbaar]


    They fell in love, didn't they?

    Marquise schreef:
    (...)

    beautification of war

    Danae is altijd al nieuwsgierig geweest, maar die eigenschap brengt haar wel vaker in moeilijkheden. Maar nu. Nu, zijn de gevolgen erger dan ooit tevoren. Samen met alle anderen wordt ze de mensenwereld ingestuurd. Voor het eerst in haar leven staat ze er helemaal alleen voor. Niemand die haar vertelt wat goed of kwaad is. Niemand die haar vertelt wat veilig is en niemand die haar verteld wie ze mag vertrouwen. Volgens haar kan ze Zeno wel vertrouwen, hij is tenslotte maar ‘een mens’.
    But even humans don’t always show what they really are. ...
    [/i]



    Ik ga kijken (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wel onbekende personen, maar ik probeer het toch maar ;]


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 16:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry ik heb alleen Justin Bieber storys.


    <3

    Ik ben net nieuwe Twilight story begonnen :O En Seth Clearwater komt er zeker in voor! :D Alleen niet gelijk vanaf het begin :O Ze moet hem eerst ontmoeten enzo, maar hij gaat zeker een belangrijke rol in dit verhaal spelen XD maargoed! :3 dit is de link Till the world ends
    en waar het over gaat :
    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven ^^.

    Hope you like it! :D


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Mijn nieuwe verhaal?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een Seth Clearwater story


    Baby you're a firework So just Explode and die, Bitch

    En Jacob?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    En Jacob?


    Ik ga kijken op je profiel! ;D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    'We are different, Luna'

    Het is een triller met Justin Bieber.


    If you don't live for something, you will die for nothing.