• Ik heb al een tijdje niks meer geschreven en toen ik opnieuw begon viel het me ineens op dat tinypic niet meer bestaat. Hebben jullie een alternatief waarmee je foto’s op Quizlet kan posten? Dan bedoel ik foto’s die je zelf hebt bewerkt, niet willekeurige van op het internet? Als ik rechtstreeks van mijn computer oplaad, zijn ze erg klein en ook als ik ze op Quizlet via het foto - album oplaad zijn ze veel kleiner dan foto’s waarvan ik de URL invoer. Gebruikt iemand dus een gelijkaardige site zoals tinypic, waarop je een foto kan zetten en vervolgens de link in een Quizlet - story kan plakken? Ik heb al dingen zoals Pinterest geprobeerd, maar dat lukt niet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb een privé tumblr aangemaakt waar ik alles op uploadt, dan krijg je een tumblr link en die foto’s zijn altijd van grote kwaliteit.

    Een andere optie die ik ook voorbij zie komen is imgur!


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    Ik heb een privé tumblr aangemaakt waar ik alles op uploadt, dan krijg je een tumblr link en die foto’s zijn altijd van grote kwaliteit.

    Een andere optie die ik ook voorbij zie komen is imgur!


    Dank je wel voor het antwoord! Lukt dat bij jou dan via Tumblr? Ik heb het net geprobeerd maar ik krijg enkel een wit kader met een grijze rand rond te zien…. Ik weet niet of je dit probleem ook nog gehad hebt?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Dank je wel voor het antwoord! Lukt dat bij jou dan via Tumblr? Ik heb het net geprobeerd maar ik krijg enkel een wit kader met een grijze rand rond te zien…. Ik weet niet of je dit probleem ook nog gehad hebt?


    Hmm, nee, ik upload eigenlijk altijd foto's op mijn tumblr via mijn computer en dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Laat anders eens zien wat je bedoelt? ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Hmm… Ik kan geen screenshot tonen omdat het me niet lukt om foto’s op Quizlet te krijgen, maar wat ik bedoel is dat ik ze wel op Tumblr krijg en de URL ook werkt maar als ik dan bij “hoofdstuk aanpassen’’ de link invoer van Tumblr dan is er een soort van bug. Dan krijg ik niet de foto te zien maar een leeg, wit vierkant bij mijn story. Dit heb ik soms nog bij andere URL’s ik moet meestal redelijk lang zoeken op het internet om een foto te vinden die wel werkt. Ik zit wel meestal op Quizlet via mijn iPad dus misschien ligt het daaraan. Geen idee of ik op mijn laptop ook dat probleem zou hebben, misschien moet ik dat inderdaad eens proberen want het is wel vreemd dat jij dit probleem niet hebt.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 18:14 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Hmm… Ik kan geen screenshot tonen omdat het me niet lukt om foto’s op Quizlet te krijgen, maar wat ik bedoel is dat ik ze wel op Tumblr krijg en de URL ook werkt maar als ik dan bij “hoofdstuk aanpassen’’ de link invoer van Tumblr dan is er een soort van bug. Dan krijg ik niet de foto te zien maar een leeg, wit vierkant bij mijn story. Dit heb ik soms nog bij andere URL’s ik moet meestal redelijk lang zoeken op het internet om een foto te vinden die wel werkt. Ik zit wel meestal op Quizlet via mijn iPad dus misschien ligt het daaraan. Geen idee of ik op mijn laptop ook dat probleem zou hebben, misschien moet ik dat inderdaad eens proberen want het is wel vreemd dat jij dit probleem niet hebt.


    Oh! Ik moet zeggen dat ik bij stories (en ook bij profielfoto's) ook problemen ondervind, ik laat het nu ook maar gewoon daardoor. Het kan trouwens ook aan de safari-browser liggen. Ik had namelijk toen ik wisselde van browser geen problemen meer met de profielfoto. Story heb ik niet meer geprobeerd. Ik denk dat dit een Q-bug is 🙈


    That is a perfect copy of reality.

    Amren schreef:
    (...)

    Oh! Ik moet zeggen dat ik bij stories (en ook bij profielfoto's) ook problemen ondervind, ik laat het nu ook maar gewoon daardoor. Het kan trouwens ook aan de safari-browser liggen. Ik had namelijk toen ik wisselde van browser geen problemen meer met de profielfoto. Story heb ik niet meer geprobeerd. Ik denk dat dit een Q-bug is 🙈


    Oké dan ben ik toch niet de enige met dat probleem. (:
    Ik heb net eens met Google Chrome geprobeerd maar daar werkt Tumblr ook niet, Flickr en en Pinterest daarvan kan ik ook geen foto’s van plaatsen. Unsplash en Weheartit gaan precies wel dus misschien moet ik kijken of ik daar misschien foto’s op kan uploaden voor mijn story.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Imgur is wel een van mijn favorieten. Maar uiteindelijk zal elke website je foto's verkleinen om plaats op de server te besparen. Ik weet niet waarop je bewerkt? Maar als opslaan voor web een optie is, zou ik dat zeker doen, dan weet je ook meteen welke kwaliteit het ongeveer zal zijn op een website (die niet Q is, want ik denk niet dat hier veel plaats is voor grote foto's)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque