• Ik moet dadelijk optreden.. - zingen - maar ik durf niet.. heeft iemand een paar tips voor me om rustig te blijven?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    uuhhh muziek luister en denken ik kan beter zingen dan de rest mwuhahahahaha :'D srry beetje melig :'D


    Shoganai i ne~

    Doe alsof je je been breekt, dan hoef je niet te gaanxD (of breek je been egt voor de optimale overtuigingskracht)

    Denk maar zo: je hebt voor een jury gestaan met X - factor, die beoordeelden je, deze mensen doen dat absoluut niet, dus er is niets om bang voor te zijn. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Denk maar zo: je hebt voor een jury gestaan met X - factor, die beoordeelden je, deze mensen doen dat absoluut niet, dus er is niets om bang voor te zijn. (:

    Er zitten meer dan 600 man..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Er zitten meer dan 600 man..


    Als je door was gegaan bij X - factor, zouden er nog veeeeeeeul meer zitten!;o


    everything, in time

    Ik zeg alleen maar suc6! En luisteren naar muziek,dat helpt volgensmij wel.


    If you never try ,then you'll never know.

    diep in en uit ademen, vast wat stemoefeningen doen, en jezelf moet in praten.

    Als je niet kon zingen, ging je niet.
    Als je echt niet kon zingen hadden je ouders je wel tegengehouden.
    dus maak je niet druk ;)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik had gisteren geoefend, en ik verloor men tekst. En ik kan die tekst maar níet onthouden, dus ik heb besloten Price Tag van Jessie J te doen. Vanavond is het zover! De burgemeester komt, en mensen van de tv. Ergens heb ik er wel zin in, maar ik ben nog niet zenuwachtig ofzo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Heel veel succes!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hier is de expert (schoolbandzangeresje)

    Publiek negeren en gewoon achter de zaal in kijken
    Wees jezelf!!!
    Concenteer je op je buikspieren en stem
    Van te voren stemoefeningen doen
    Keep smiling
    Enjoy!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is me gelukt! Er zaten van die irritante meiden voor op da podium, en die keken me elke keer aan. Maar het is me wel gelukt, ik heb een medaille gekregen!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Het is me gelukt! Er zaten van die irritante meiden voor op da podium, en die keken me elke keer aan. Maar het is me wel gelukt, ik heb een medaille gekregen!

    Goedzo! En gefeliciteerd (:

    Celestial schreef:
    (...)
    Goedzo! En gefeliciteerd (:

    Dankjewel!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Het is me gelukt! Er zaten van die irritante meiden voor op da podium, en die keken me elke keer aan. Maar het is me wel gelukt, ik heb een medaille gekregen!


    Gefeliciteerd! (:


    Inspiration can hit you any time