• Je kan allerlei verhalen sturen. Het liefst One Direction of Justin Bieber. <3


    Dream by Day.





    Het was een koude winterdag zoals alle andere. Begindecember, sneeuw op de daken en een dun laagje ijs op het meertje om de hoek. Het was nooit anders geweest, ik was het wel gewend en hield van geluid van knarsend ijs wanneer je een poging waagde om te kijken of het al sterk genoeg was, om daarna naar binnen te gaan en je vol te proppen met marshmallows en een hete mok chocolademelk voor de openhaard. Een heerlijk dik boek in je handen en jezelf in een dikke laag dekens gepropt, aangezien je weer eens je handschoenen vergeten was mee naar buiten te nemen. Iedereen herkent het waarschijnlijk wel, toch? >>>


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dit is wel onbekende personen, maar misschien vind je het wat:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    @Mags, @Ladylit

    Ik ga ze alle 3 lezen (:


    Dream by Day.


    Freewriting. It doesn't have to be good. You just write down whatever comes up in your minds.


    ---
    Ik weet niet echt of je hier naar opzoek bent, want het zijn allerlei 1Shots, wel over One Direction, though en ook met Larry Stylinson?


    OTP: won't stop 'till we surrender...




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Revenge is sweeter than you ever were || ft. Harry E. Styles



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    De afbeelding is aanklikbaar (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 22:47 ]


    LEGGO!

    I protect my child ft. Harry E. Styles

    Proloog

    Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15. En verkracht.


    I think there is real love, but not everyone will find it.

    mijn verhaal you belong with me is nu onbekende personen, maar in het vervolg komt justin bieber voor, nog ongeveer 15 a20 hoofdstukjes denk ik, waarschijnlijk minder

    I'm in love with a criminal | Zayn Malik



    I know you told me I should stay away.
    I know you said he's just a dog astray.
    He is a rebel with a tainted heart.
    And even I know this a'int smart.

    Ik heb geen van beide, ik heb alleen Twilight en Harry Potter. Als je dat ook leuk vind moet je maar even kijken op mijn profiel:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Evalyn is levensmoe. Haar verleden achtervolgd haar en ze wil er een einde aan maken. Ze wil afscheid nemen van haar leven in de enige stad waar ze zich ooit echt thuis heeft gevoeld, Londen. Daar onmoet ze een vreemde jongen die haar een voorstel doet. Als ze hem één week de tijd geeft om haar te overtuigen te blijven leven, dan zal hij haar niet tegenhouden. Gaf ze hem geen kans dan zou hij alles doen om haar tegen te houden.
    De jongen lijkt overtuigd van zichzelf, dus ze neemt het aanbod aan. Misschien is ze wel nieuwsgierig naar wat het leven haar te bieden heeft, misschien is ze wel nieuwsgierig naar deze vreemde.


    If you want to succeed in your life, remember this phrase:
    That past does not equal the future.
    Because you failed yesterday, or all day today, or a moment ago.
    All that matters is: What are you going to do, right now?


    Cool, neat, swell -Cry





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!



    "I'm moving to England." I said and Emma laughed.
    "Good joke, but not a joke for in the morning." My best friend, Mark, replied.
    My mouth felt open, they didn't believe me.
    Mark looked at me again, he saw I wasn't joking.
    "Wait a second, is this for real?" Slowly i nodded my head and there came tears in my eyes.



    One Direction bestaat niet.
    Dit verhaal is Nederlands
    Het verhaal begint op 17/18.12.11





    klik. :3


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Misschien wil je mijn verhaal lezen?
    My life sucked until now || One Direction [16+].


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.