• Levensbeschouwing.

    ten eerste is het een kutvak.
    ten tweede:

    De hele klas moest een werktstuk maken. G en ik deden samen. Op de dag van de uitleg was ik ziek thuis, en G lag in het ziekenhuis. Toen we allebei weer op school waren zei de ler: Je moet een werkstuk maken over je dorp. G en ik stonden allebei zo hoog voor LB. Dus we hadden besloten er heel veel werk in te steken. Nou, toen was het werkstuk klaar en we hadden het op de goede datum ingeleverd. Krijgen we een 1,1. Waarom? Omdat het over het geloof uit je dorp moest gaan. Wij wisten van niets. Maarja geen probleem want we mochten hem opnieuw maken. We kregen het opdrachtblad erbij zodat we wisten wat we moeten doen. We besteedde er NOG meer aandacht aan als bij de eerste. Precies alles van het opdrachtenblad hadden we erin verwerkt. En wat denk je? We krijgen een onvoldoende. Een 5. dus wij naar die leraar toe en we vragen waarom we een onvoeldoende hadden. Nou: Er zat geen legenda bij het kaartje.
    1. Daar werd niet naar gevraagt bij het opdrachtenblad
    2. Alles stond aangegeven in het kaartje, kerken, moskees enz.

    En we moesten meer aandacht besteden aan de straten.
    1. we hadden een hoop moeite gedaan om straten te zoeken die met geloof te maken hebben. Kerk en Pastoorstraten enz. Moesten we de Pastoren ook opschrijven en vertellen wie het waren enz. Wij wisten weer van niks!
    En dan stond er nog in de tekst:
    'Toen we in groep 8 zaten was er een dag georganiseerd waarbij we informatie hebben gekregen over ons dorp.'
    zet ze erbij: Wat voor dag!?

    Ja sorry voor mijn zeurtopic maar dit pik ik niet!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    O.O ik snap je volkomen O.o


    Shoganai i ne~

    Wat een stomme lerares. Ze zou jullie beter mondeling uitleg geven.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Dat slaat nergens op, wij moesten die opdracht ook doen in de brugklas, zeg dat je er echt kei veel werk aan gedaan hebt en dat je de hele uitleg gemist hebt!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 17:53 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat van die legenda had je kunnen weten,dat moet altijd.
    De rest,ik weet natuurlijk niet hoe jullie verslag er uit ziet en wat er op dat blaadje stond maar ik neem aan dat haar commentaar wel gegrond is. Je moet bij lb alles uitleggen(met die dag) als je dat net doet ja dan is het logisch dat je een slechter punt krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind he een beetje raar , dat ze zo moeilijk doet , want hoe je het zo beschrijft snap ik ook niet waarom jullie een onvoldoende hebben


    Danmarks Dynamite.

    Ja zij is echt zo'n ouwe tang. En dom jonge, ze geeft die opdracht al minstens 10 jaar en iedereen pent die van elkaar over. Ik had dat ook gedaan muwhahah. Ze zou blij moeten zijn om eens iets origineels te krijgen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wooow wat een kutopdracht is dat zeg, en wat een kutleraar ik zou net zo lang rellen tot dat ie je een voldoende geeft! laat je ouders bellen ;) leraren zijn bang voor ouders


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Ik vind het ook erg apart. Ik bedoel, oké, er zijn wat verbeterpuntjes, maar om dan meteen een 5 te geven... beetje vreemd.

    BePretending schreef:
    O.O ik snap je volkomen O.o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Omg! dat is echt zóó lullig!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    BePretending schreef:
    O.O ik snap je volkomen O.o


    I´m nothing special.

    Mm, dat heb ik ook moeten doen in de brugklas. En zoals iedereen dat deed, heb ik ook het werkstuk van een vijfdeklasser overgenomen. En nog een wijze les: Besteed nooit veel tijd aan levensbeschouwing want daar voor is het een te dom vak.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sweeney schreef:
    Ja zij is echt zo'n ouwe tang. En dom jonge, ze geeft die opdracht al minstens 10 jaar en iedereen pent die van elkaar over. Ik had dat ook gedaan muwhahah. Ze zou blij moeten zijn om eens iets origineels te krijgen.


    Hahhahahahaah. lmfaoo. xd


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Herkenbaar
    Ik mag 2 nieuwe engels boekverslagen maken omdat ikte hoog niveau had gelezen
    Als het er net op staat kun je dat toch laten zien?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ;O
    Dit is best overdreven van je leraar. Gewoon omdat je 1 dom ding vergeet --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right