• De titel zegt het al, wat is het leukste/mooiste boek wat je ooit hebt gelezen? Welk boek zou je zeker aanraden?
    Ik heb al zo veel boeken gelezen maar uit de boeken die ik dit jaar heb gelezen vind ik Allegiant, Vrees me of Gone-Verlaten het mooiste/leukste. Ik kan niet kiezen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Spaar de spotvogel (To kill a mockingbird) van Harper Lee. Echt, zonder twijfel dat boek.


    Hamartia

    Looking for Alaska van John Green. Dat boek heeft me echt aan het denken gezet en op dat moment kon ik dat wel gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    The Hobbit van J.R.R. Tolkien. Zes jaar geleden voor het eerst gelezen en het is nog steeds mijn favoriete boek. Na mijn PWS over Bilbo Baggins ben ik er zelfs nog meer van gaan houden. (:


    Caution first, always.

    Dat is echt moeilijk... ik kan niet kiezen. Sowieso lief ik alle fantasy-boeken die ik gelezen heb.
    Maar één van de boeken die een grote indruk op mij achter gelaten heeft is het boek over Jeanne d'Arc.

    Avarosa schreef:
    Looking for Alaska van John Green. Dat boek heeft me echt aan het denken gezet en op dat moment kon ik dat wel gebruiken.


    + The perks of being a wallflower van Stephen Chbosky. Dat is niet alleen een heel mooi boek, maar er wordt ook op een hele bijzondere manier verteld vind ik.

    De oceaan aan het einde van het pad. Ik ben fan van Neil Gaiman, en nadat ik dat boek had gelezen, werd het alleen maar erger. Just-fucking-loveit.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb al die boeken nog niet gelezen maar wel vaak gehoord dat het mooie boeken zijn :) Ik ga ze zeker lezen!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Oh The Book Thief van Marcus Zusak vind ik tot nu toe (ik ben op ongeveer een kwart, net iets verder misschien) ook een heel mooi boek.

    Pride & Prejudice van Jane Austen en Wuthering Heights van Emily Brontë zijn all-time favourites, A Dance With Dragons van George R.R. Martin is het boek dat nu even mijn favoriet is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb al veel boeken gelezen en ik lees ze vaak ook meerdere keren.
    Maar als het erop aan komt zijn het altijd dezelfde boeken waar ik naar terug grijp, boeken die ik dan soms net uitgelezen heb en een week later alweer terug lees^^
    in mijn top staat Zielen van Stephenie Meyer, en de erfgoed saga (Eragon, oudste, brisingr en Erfenis) van Christopher Paolini
    Er zijn er nog een heleboel, maar dit zijn toch wel de belangrijkste.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    De Gone-serie, alle Harry Potter boeken, de Kristallen-trilogie en Daglicht van Marion Pauw


    26 - 02 - '16

    1984.

    Ik vond dat echt een ontzettend gaaf boek. Daarnaast vond ik 'The Stone Gods' van Jeanette Winterson ook heel erg goed.


    I am an idiot, I move.

    Alle Harry Potter boeken, tot nu toe Divergent vind ik echt leuk en de Fifty Shades trilogy (kan niet wachten tot de film daarvan!)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind The Book Thief echt een ontzettend mooi boek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De boeken van Helen Vreeswijk en Mel Wallis de Vries zijn fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you