• Acteur
    - iemand die als beroep toneelspeelt
    - persoon die een personage uitbeeldt in een verhaal of rollenspel
    - Toneelspeler of vertolker van een der personages uit een toneelspel


    Overal in Engeland wordt het verkondigd wanneer de boyband One Direction zich opofferd om een soap te spelen, geen reallife soap, maar een soap vol gespeelde karakters. Voor de jongens loopt het werkelijk zeer soepel als ze beginnen met hun afleveringen en algauw blijkt het dat ze zeer getalenteerde acteurs zijn, maar ook zeer geïnteresseerd zijn in hun tegenspeelsters échte actrices.


    Oké moeilijk uit te leggen, maar deels bedank ik Naomi hiervoor hihi. Het gaat dus over One Direction en ''bekende'' actrices, die wel gewoon verzonnen zijn, savvy?
    De soap is een highschool soap en de jongens blijven in hun rollen niet allemaal vrienden. Wanneer ze zich teveel in gaan leven, gebeuren er dus rottige dingen. Damn wat moeilijk uit te leggen.

    Rollen die gezocht worden
    Tegenspeelster; speelt nerd in de serie
    TroutyMouth
    Tegenspeelster; speelt cheerleader in de serie
    Aria
    Tegenspeelster; speelt beste vriendin van de cheerleader in de serie
    Kayirangwa
    Tegenspeelster; speelt muziekfreak in de serie
    ToDoList
    • Zelfverzonnenrol? Mag van alles zijn

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam: Het is een engelse naam
    Leeftijd: Tussen de 16 en 20. NIET ALLEMAAL 16 PLEASE, dat is zo onorgineel
    Karakter: In het kort, maar wel duidelijk
    Uiterlijk: Gebruik een bekend persoon
    Hobby's:
    Favoriete bandlid van 1D: Dit zegt niet dat je hier iets mee krijgt ofzo
    Relatie: Ook dit zegt niet dat je geen kans meer krijgt bij 1D
    Extra?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 13:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik straks de nerd invullen? Ik ben nu nog aan het leren voor mijn examen morgen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Mag ik straks de nerd invullen? Ik ben nu nog aan het leren voor mijn examen morgen..


    Tuurlijk mag dat,(:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    lijkt me leuk!
    Maar ik heb een vraagje, Moeten de personages zijn zoals ze in de soap zijn? of in het real ?

    Ik heb dus dezelfde vraag als Captivity, hihi (: Ik ga beste vriendin van Cheerleader invullen! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga cheerleader invullen ;d


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol:Cheerleader
    Volledige naam:Hailey Cannez
    Leeftijd: Hailey is 17 jaar oud.
    Karakter: Hailey word gezien als 'niet de slimste' Ze is wat onzeker als het over uiterlijk gaat, maar zeker niet op haar mondje gevallen.l Verder is Hailey wat chaotisch, maar betrouwbaar als het om vriendengeheimen gaat.
    Uiterlijk:


    -Amanda Seyfried

    Hobby's:Hailey houdt van feesten en uitgaan, maar ook van paardrijden, en acteren!
    Favoriete bandlid van 1D: liam payne
    Relatie: Hailey heeft een relatie van 2 jaar achter de rug, nu is ze weer vrijgezel.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 18:49 ]

    Rol: Tegenspeelster; speelt muziekfreak in de serie.
    Volledige naam: Lynn Maria Rose Daves.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lynn is een vrij sociaal meisje. Ze praat graag met mensen en heeft soms dan ook moeite om haar mond te houden. Ze houdt er van om af en toe een beetje gek te doen met vriendinnen. Want zo is Lynn. Lynn is lekker haar zelf. Het maakt haar weinig uit van wat andere mensen zeggen. Het maakt haar echter wel uit als iemand iets rottigs over haar zegt waar ze veel om geeft. Een goeie vriend of vriendin bijvoorbeeld. Dat kan ze dan echt niet hebben en kan daar dagen lang verdrietig om zijn tot het is uit gepraat.
    Uiterlijk:



    Victoria Justice

    Hobby's: Lynn houdt erg veel van zingen en gitaar spelen. Daarom was de rol voor een muziek freak ook zo goed op haar buik geschreven. Ze was al zolang ze zich kan herinneren met muziek bezig. Ook houdt ze erg van tekenen. Niet dat ze dat zo goed kan. Maar ze vind het gewoon leuk om af en toe rustig ergens te gaan zitten en te tekenen. Gewoon om haar gedachte een beetje op een rijtje te kunnen krijgen.
    Favoriete bandlid van 1D: Harry Styles
    Relatie: Ja, ze heeft een relatie met haar vriend James. James en Lynn zijn al bijna een half jaar samen.


    Extra: Vroeger was de familie van Lynn best wel arm. Nu haar vader weer een baan heeft gaat het eindelijk weer wat beter.

    Wil je sowieso waarschuwen als je verhaal begint?


    To live doesn't mean you're alive

    Rol: Cheerleader
    Volledige naam: Marlylinn Jackson.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Marylinn is niet arrogant, ze is gewoon heel bewust van haar kwaliteiten. Ze weet dat ze niet van de domste is en goed is in wat ze doet. Ze weet wat ze kan en wat ze niet kan. Ze is heel koppig en zal altijd blijven discussiëren tot ze krijgt wat ze wil. Marylinn is een heel vrolijk iemand die het actief bezig is. Uren studeren of lezen is niet aan haar besteed. Ze vindt haar uiterlijk namelijk een van de belangerijkste dingen die er zijn. Ze is ook heel naïf en vertrouwd mensen veel te snel waardoor ze vaak word gekwetst en volgens velen in haar eigen ongeluk loopt. Ze ziet nergens het kwaad van in en is wel altijd in voor een feestje.
    Uiterlijk:


    Ashley Greene
    Marylinn is een heel slank iemand. Velen denken dat ze aan anorexia lijd, terwijl ze haar het liefst volpropt met fast food, maar geen gram aankomt. Ze heeft mooie, chocolade bruine haren die altijd krullend of speels rond haar gezicht hangen. Soms stijlt ze ze eens, maar daar heeft ze niet altijd de zin voor. Ze is heel fier op haar krullen. Vele mensen zijn jaloers op haar spontane lach en haar mooie, rechte tanden. Ze heeft er niet eens een beugel voor moeten dragen! Haar ogen, daar kan over gediscussieerd worden. Sommige zeggen dat het blauwe ogen zijn andere beweren dan weer dat ze een grijze kleur hebben. Het liefst houd ze het in het midden met aan te geven dat ze grijs/blauw zijn. Haar kledij kan vanalles zijn van beaggystuf tot korte jurkjes met hakken.
    Hobby's: Marylinn is niet de persoon om uren te gaan studeren. Ze kan namelijk niet stil zitten. In haar vrije tijd is ze altijd wel te vinden in de sportschool of gaat ze gaan lopen. In Miami heeft ze vorig jaar met haar broer de surfmicrobe gekregen en het liefst leert ze altijd nieuwe sporten aan. Haar broer leert haar nu bevoorbeeld skaten.
    Favoriete bandlid van 1D: Louis!
    Relatie:


    Ze heeft al een jaar met Jake, maar iedereen weet goed dat hij haar wekelijks bedriegt alleen wil Marylinn het niet inzien. Ze houdt van hem en iedere keer als iemand haar aan het licht wil brengen dat ze hem bedriegt begint ze te freaken. Dan gaat ze huilen en slaan met alles wat ze ziet. Jean-Baptiste Maunier in een tijd dat hij mooi was ;d
    Extra?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 21:19 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ben -denk ik- bijna klaar, ik ben druk bezig, sorry!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rol: beste vriendin, Cheerleader
    Volledige naam: Amelia Dallas Aplin, haar bijnaam is Lily, ze haat de naam Amelia en reageert er gewoon echt niet op als ze zo word genoemd. Is het niet Lily waarmee ze geroepen word, dan is het wel Dallas of Aplin. In het echte leven heet Lily; Avery Joanne Saddington, haar roepnaam is Avery, soms wel eens Ever.
    Leeftijd: Lily is zestien jaar oud, geboren op veertien september, ze moet dit jaar nog zeventien worden.
    Avery is zeventien jaar oud, geboren op vier januari.
    Karakter: Lily staat bekend om haar sociale gedrag. Ze is erg medelevend en erg behulpzaam, toch verbergt ze dit achter haar arrogante schild, maar wanneer je Lily goed leert kennen, zal je zien dat ze erg leuk meisje is vol met humor, wie af en toe wat verlegen over kan komen. Bijdehand is Lily zeker, ze laat niet zomaar met zich sollen en hiermee kan je af en toe zeker wel een harde opmerking naar je toe gegooid krijgen. Ondanks dit heeft ze niet echt een leidinggevende rol en is ze eerder een meeloper, toch heeft ze een erg vaste mening en laat ze zich niet snel om praten. Één van de slimste hoef je Lily niet te noemen, ze volgt bijlessen voor veel vakken, maar schaamt zich er zeker niet voor. Integendeel, Lily is een meisje wie erg open is over haar gevoelens en geheimen. Ze houdt er niet van om veel in de spotlights te staan en gunt dit sneller aan andere mensen, zoals haar beste vriendin. Sportief is Lily wel, ze is niet echt een meisjesachtig type en doet zowel aan boksen als voetbal.
    Avery is een slim meisje vol humor, wie overal wel het positieve en leuke van inziet. Ze is een echte levensgenieter en houdt van een gezellig sfeertje om zich heen. Haar brutale karakter wat in de soap zeker aanwezig is, kan men ook zien bij Avery zelf. Ze is erg ondeugend en kinderlijk en geniet van alles. Sportief kan je haar zeker noemen, net zoals haar creatieve kant. Vriendelijk is Avery zeker en is het type dat mensen snel tweede kansen geeft. Over haar leven is ze erg open en verteld ze aan werkelijk iedereen alles, ze is wel een roddeltante. Een ochtendhumeur heeft Avery zeker, ze is in de vroege uurtjes niet te genieten en waardeert het dan zeer om met rust te worden gelaten. Buiten dit kan ze ontzettend goed liegen en mensen overhalen.
    Uiterlijk:


    Een lelijk meisje hoef je Lily niet te noemen, dat zeker niet. Ze is erg zeker over haar uiterlijk. Lily heeft een zeer smal postuur en is rond de 50 kilo, ze heeft een normale lengte van ongeveer 1.68, waarvan haar dunne, lange benen het meeste deel in beslag nemen. Donkerbruine haren vol slag vallen langs Lily haar ronde gezicht en stoppen op borstlengte, hier doet ze veel mee. Soms stijlt ze het wel eens, of ze de krultang erin. In haar ronde gezicht vallen grote, donkerbruine kijkers die worden omringd door gekrulde, lange wimpers, waar altijd wel een likje mascara opzit. Niet dat ze dicht echt nodig zou hebben. Wél heeft Lily een ietwat bolle neus en lichtroze getinte, volle lippen.
    Haar kledingstijl is vooral erg modieus, ze is dol op printjes en accessoires. Schoenen is het belangrijkste in haar outfit, haast nooit draagt ze dezelfde. Selena Gomez
    Hobby's: Lily is een echt voetbalmeisje, ze traint hard en mist geen één wedstrijd op tv. Zo praat ze vaak mee met jongens over wedstrijden. In het spel zelf is ze spits en teamcaptain. Ook bokst ze wel eens, maar hier gunt ze wel veel minder aandacht aan, dan voetbal, want dat blijft nu eenmaal haar grootste passie. Een kletskous is Lily zeker, je kan hiermee dan ook wel zeggen dat dit een grote bezigheid van haar is, ze praat de oren van mensen hun kop af. Zoals bijna elk meisje is Lily dol op winkelen, elk weekend gooit ze al haar geld hierin om de nieuwste mode objecten te kopen. Zingen vind Lily ook leuk, ze weet dat ze zo vals zingt als een kraai, waardoor ze het erbij houdt om onder de douche te zingen. Een feestbeest is Lily ook wel, ze gaat vaak uit. Buiten dit kan Lily ook niet zonder haar favoriete programma’s en als ze deze moet missen, neemt ze ze op. Als laatste speelt Lily in haar vrije tijd ook nog wel eens piano en ontwerpt ze kleding.
    Avery haar grootste hobby is en blijft het theater, ze is dol op acteren en kan zich hier helemaal op inleven. Buiten dit is ze net zoals haar rol Lily dol op voetbal en heeft ze hier in haar jeugdjaren hard voor getraind, ze was spits, maar is door een flink aantal enkelblessure’s gestopt en is zich meer gaan richten op haar acteercarrière. Ondanks dat speelt ze het nog wel eens voor de lol. Winkelen is Avery haar derde passie, ze winkelt veel en is een echte fashionista. Buiten dit houdt ze ook van het lezen van boeken.
    Favoriete bandlid van 1D: Mijn favoriete bandlid is Harry Styles, (:
    Relatie: Lily heeft momenteel een knipperlichtrelatie met Matthew Thaill, een negentienjarige voetballer, wie ze heeft leren kennen op haar voetbalvereniging. Inmiddels weten ze allang dat beide al meer dan een aantal keren vreemd zijn gegaan, maar toch komen ze elke keer weer terug bij elkaar. Het is zeker niet het klefste stel samen, ze lijken beter gezegd meer op vrienden. Channing Tatum
    Avery is single, ze heeft geen relatie en zegt dat ze het te druk daarvoor heeft. Ze is niet het type dat graag over vriendjes en liefde praten tegen de journalisten.
    Extra? Lily word in de soap neergezet als een meisje dat oorspronkelijk uit Wales komt, maar is verhuisd toen ze een leeftijd van elf had. Ze woont in een redelijk rijk gezien, met een vreselijke moeder genaamd Rachelle Fischer die niet op of om naar haar kijkt en geilt op geld, Lily heeft een ontiegelijke hekel aan haar en vaak ruzie, ze zoekt dus meestal onderdak bij haar vrienden. Haar vader, Luc woont al jaren niet meer samen met Rachelle en woont nog in Wales. Hierdoor ziet Lily hem haast nooit, maar toch houdt ze redelijk goed contact met hem via msn, skype en facebook. Lily vind het dus zeker niet heel erg geweldig thuis, zeker niet met haar stiefvader Samuel Norrington, afgekort tot Sam. Een bekend arts in de stad waar ze woont. Lily heeft één stiefzusje, genaamd Chloë, een vreselijk verwend nest wie altijd haar zin krijgt. Vaak zijn Lily haar ouders weg, waardoor ze een feestje thuis geeft. Idina Menzel, Matt Davis, Tom Cruise, Maddi Jane

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 20:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Tegenspeelster; speelt nerd in de serie
    Volledige naam: Poppy 'Pops' Anna Goodwell
    Leeftijd: Poppy wordt binnenkort 18, ze is geboren op 11 oktober 1993
    Karakter: Poppy is een ontzettende stresskip. Ze vliegt van de éne kant naar de anders als een kip zonder kop. Ze is wel erg lief en vriendelijk tegen andere mensen, maar ze blijft nerveus overkomen. Ze laat nogal over haar kop lopen en is erg verlegen, maar als ze acteert bloeit ze helemaal open. Poppy heeft haar hele leven al toevlucht gezocht in het zijn van iemand anders, waardoor ze nu naarstig naar zichzelf aan het zoeken is.
    Uiterlijk: Zooey Deschanel


    Hobby's: Poppy vindt het erg leuk om, naast acteren, ook verhalen te schrijven. Ze droomt ervan om die ooit te verfilmen, maar ze is niet zeker of haar ideeën filmwaardig zijn.
    Favoriete bandlid van 1D: Ik vind ze alle vijf even leuk ^^
    Relatie: Poppy is zo onzeker over zichzelf, dat ze een beetje op alle vlakken een 'maagd' is. Ze heeft zelfs nog nooit de hand van een jongen vastgehouden. Poppy wordt wel rap verliefd en laat zich zonder na te denken meteen in die verliefheid opnemen.
    Extra? Poppy's ouders zijn rustige en vriendelijke mensen. Ze houden een klein bloemenwinkeltje open in Londen. Ze is enig kind doordat haar vader prostaatkanker kreeg en niet meer vruchtbaar was. Ze heeft een erg goede band met haar ouders. Soms lijkt haar moeder de enige te zijn die haar kan kalmeren, maar tegenwoordig helpen haar troostende woorden zels niet meer.

    Oké, hij is nogal sloom, maar ik heb niet veel tijd xd.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik hoop dat jullie het goed begrijpen en dat ik bedoel dat hoe je je persoon maakt dat dat het meisje is zoals ze gewoon is. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik hoop dat jullie het goed begrijpen en dat ik bedoel dat hoe je je persoon maakt dat dat het meisje is zoals ze gewoon is. (:


    Lol, oké, ik heb beide gedaan, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb er een verhaaltje van gemaakt, dat ging makkelijker.


    Selena Gomez

    Sophia haar mama, Kate Anderson, is een Amerikaanse en heeft op een vakantie in Griekenland Sophia's vader, de Griek Kostas Catura, leren kennen. Na een heftige vakantieliefde, bleef de liefde tussen de twee duren en 5 jaar laten zijn ze getrouwd. Kate is toen verhuisd naar Griekenland en een jaar later is Sophia Castalia Catura op 14 maart geboren. 2 jaar later op 23 mei werd haar kleine broertje Eric geboren.

    Toen Eric 3 jaar was merkte de dokters dat er iets mis was met zijn gezondheid, hij had leukemie en 7 jaar later is hij daar aan gestorven. Sophia's ouders konden niet meer in die omgeving wonen omdat alles hen aan hun zoontje herinnerde en daarom verhuisde ze naar Amerika. Sophia sprak in die tijd alleen Grieks, haar ouders hadden niet gedacht dat ze ooit nog naar Amerika zouden teruggaan, en een klein beetje Engels.

    Sophia heeft toen ze in Amerika ging wonen eerst twee jaar Engelse les gevolgd om de taal te leren spreken en is daarom pas op haar 13de naar de middelbare school gegaan. Toen Sophia voor het eerst naar de middelbare school kwam, sprak ze al iets beter Engels maar wel met een raar accent. Daarom was ze natuurlijk het mikpunt van de pestkoppen bij haar op school. Zo is Sophia verandert van een vrolijk, actief meisje naar een stil en bescheiden persoon.

    Nu 5 jaar later is Sophia 19 en is ze niet meer het mikpunt van de pestkoppen maar ze heeft nooit echt vrienden gemaakt en zit daarom altijd alleen. Omdat ze weet dat de mensen vaak om haar lachen, zit ze tijdens al haar pauzes in de mediatheek of de bibliotheek. Sophia heeft daar haar grote liefde ontdekt, boeken. Elk vrij moment van de dag leest Sophia boeken en hierdoor kan ze nu al veel beter Engels.

    Sophia heeft het heel moeilijk met leren doordat ze de taak nog altijd niet perfect verstaat en omdat ze veel achterstand heeft gehad door de Engelse lessen. Maar ze wilt haar ouders niet teleurstellen omdat ze al ze een groot verdriet hebben en daarom leert ze zo hard als ze kan.

    Sophia is 1m69 en ze weegt 58kg. Ze heeft smalle schouders en slanke heupen. Ze let niet echt op haar gewicht maar ze eet toch gezond.
    Sophia heeft een smal gezicht met daar rond bruine golvende lokken en ze heeft bruine ogen, ze draagt ook altijd een bril omdat haar ogen geen lenzen kunnen verdragen. Sophia haar tanden staat een beetje scheef. Ze heeft bijna altijd een blos op haar wangen.

    Sophia heeft voor 18de verjaardag een tatoeage laten zetten. Ze heeft de naam van haar broertje op haar sleutelbeen laten tatoeëren.
    Sophia en haar ouders wonen in een simpel rijtjeshuis omdat ze het niet heel erg breed hebben.



    Zo dat was het, als je nog iets moet weten vraag je het maar. Ik hoop dat ik de rol krijg!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dumbledore schreef:
    Ik hoop dat jullie het goed begrijpen en dat ik bedoel dat hoe je je persoon maakt dat dat het meisje is zoals ze gewoon is. (:

    Oh neeeeee :O


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn