• Ik zoek stories om te lezen aangezien ik niets te doen heb en het toch bijna vakantie is.

    Ik drop hier even enkele dingen die ik niet wil lezen;

    Justin Bieber
    Tokio hotel
    Voetbal
    Big Time Rush
    Waargebeurd
    Glee
    16+


    Iets wat ik wél graag lees, zijn fanfictions over Harry Potter of twilight.
    Een griezelverhaal of iets waar je mee kan lachen, is ook altijd welkom.


    Liefst geen storie die al 30 hoofdstukken heeft, want ik wil het wel wat bij kunnen houden.
    Drop dus hier je storie :)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 18:37 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Onbekende personen.


    Smile and live.


    Je kan op het plaatje klikken:Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 19:34 ]


    =



    Dit verhaal speelt zich af op Hogwarts, het laatste schooljaar van Neville


    Isabell en Caitlin zijn in bijna alles het tegenovergestelde. Terwijl Isabell weg is van mode, heeft Caitlin er niks mee. Terwijl Caitlin van alles houd dat lief en aardig is, houd Isabell dat zo ver mogelijk van zich af. Terwijl Isabell zachtjes aanbeden wordt, heeft Caitlin heel veel vrienden. Terwijl Caitlin strijd tegen de dooddoeners in Hogwarts, lijkt Isabell zich door hen aangetrokken te voelen............
    Langzaam barst een strijd los, gebaseerd op geheimen en verraad. Maar wat als deze gezworen vijanden toch iets gemeen blijken te hebben?


    Caitlin: You always choose the wrong way, Bitch
    Isabell: Can't judge me, if you don't know me, sweety


    ©Taraluis & Bloodygum


    Two roads, Two girls, One fight (Hogwarts)


    Happy Birthday my Potter!



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Link





    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Ik zou zeggen: Check mijn pagina, alles is Twilight! Alleen de nieuwste verhalen Ik zelf het beste ;)

    XxX


    We sing because we can't speak anymore.

    Ik heb twee twilight fanfictions. Een over Jasper en een over Edward. Allebei hebben ze nog geen dertig hoofdstukken (Edward iets van tien en Jasper negentien). Misschien dat je ze leuk vind:$

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:29 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel.


    My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world:
    Myrthe Aalsbeek heeft de eerste vier jaar van haar schooltijd op Beauxbatons gezeten. Maar als haar ouders naar Engeland verhuizen, moet ze het vijfde jaar opnieuw beginnen op Zweinstein. (Ron Wemel-lovestory :$)


    Hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het verhaal heeft geen titel, want ik weeet er geen.
    Als Emma op een dag thuis komt van School merkt ze dat haar Oom en broertje verdwenen zijn. Haar ouders zijn dood net als haar andere familie leden. Zal ze haar Oom en broertje terug weten te vinden?

    -onbekende personen
    -14 hoofdstukken
    -romantiek fantasie

    Plaatjes zijn aanklikbaar.


    Vervolgstory.





    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 17:14 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lees je misschien iets over de Hongerspelen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    After May 1998 
    HP fanfic. 

    Captured by Curses
    Onbekende personen,


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    I Wanna Be Him
    Izzy slaagt er hoe dan ook steeds in om zichzelf belachelijk te maken. Als ze op een dag een verkeerde wens doet komt ze terecht in het lichaam van haar celebrity crush Tristan Grey en hij in het hare. Terwijl Izzy moet afrekenen met Tristan's fangirls, exen en paparazzi vind Tristan het al moeilijk om een baantje in de supermarkt en High School te overleven.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Fantasy, Actie & Romantiek.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.