• De stelling van deze week luidt:
    Mensen geven te snel op in een huwelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hoewel het lang niet voor iedereen geld ben ik het meerendeels eens. Mensen trouwen vaak in een te vroeg stadium al met elkaar, wanneer ze verliefdheid met liefde verwarren, of zonder elkaar goed genoeg te kennen. Of ze verwachten teveel waardoor het teveel tegenvalt en vervolgens wordt er vaak te snel opgegeven. Maar bovenal zou ik het meer met de stelling eens zijn als hij zou zeggen 'Mensen trouwen te snel/gemakkelijk.'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 4:04 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    Hoewel het lang niet voor iedereen geld ben ik het meerendeels eens. Mensen trouwen vaak in een te vroeg stadium al met elkaar, wanneer ze verliefdheid met liefde verwarren, of zonder elkaar goed genoeg te kennen. Of ze verwachten teveel waardoor het teveel tegenvalt en vervolgens wordt er vaak te snel opgegeven. Maar bovenal zou ik het meer met de stelling eens zijn als hij zou zeggen 'Mensen trouwen te snel/gemakkelijk.'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 9:29 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, ze trouwen te snel, waardoor ze ook snel doorhebben dat ze nog verliefd waren en niet van elkaar hielden. Dan irriteren ze elkaar, want blijkbaar lijken ze toch niet zo veel op elkaar als ze dachten. En dan scheiden ze.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 10:18 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sommige geven niet snel genoeg op! Hoewel dit natuurlijk niet voor iedereen geld, maar als je (slaande) ruzie hebt en dat regelmattig is 'samenblijven voor de kinderen' geen goede keuze, vind ik. Het is niet prettig om op te groeien als je ouders ieder moment tegen elkaar beginnen te schreeuwen.
    Iemand die ik ken heeft het meegemaakt en die was echt opgelucht toen haar ouders uiteindelijk toch uit elkaar gingen.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik vind dat er de laatste jaren wel veel scheidingen zijn, maar als mensen echt niet meer van elkaar houden dan moeten ze ook niet al vechtend samen blijven.Dat is ook niet fijn.
    Maar ik vind wel dat de mensen goed moeten nadenken voor ze gaan trouwen. Want scheidingen zijn voor niemand fijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    Olive

    xlufjoetoexx schreef:
    Nee, ze trouwen te snel, waardoor ze ook snel doorhebben dat ze nog verliefd waren en niet van elkaar hielden. Dan irriteren ze elkaar, want blijkbaar lijken ze toch niet zo veel op elkaar als ze dachten. En dan scheiden ze.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    xlufjoetoexx schreef:
    Nee, ze trouwen te snel, waardoor ze ook snel doorhebben dat ze nog verliefd waren en niet van elkaar hielden. Dan irriteren ze elkaar, want blijkbaar lijken ze toch niet zo veel op elkaar als ze dachten. En dan scheiden ze.


    You can't not look cool with a crossbow.

    xlufjoetoexx schreef:
    Nee, ze trouwen te snel, waardoor ze ook snel doorhebben dat ze nog verliefd waren en niet van elkaar hielden. Dan irriteren ze elkaar, want blijkbaar lijken ze toch niet zo veel op elkaar als ze dachten. En dan scheiden ze.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Daar kan ik geen oordeel over geven als ik die mensen niet ken. (cat)
    Maar ik denk wel, dat een scheiding veel meer oorzaken kan hebben dan alleen dat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, er zijn mensen die te snel opgeven in een huwelijk. Vaak zijn die mensen te snel getrouwd en zien ze elkaar dan al gauw niet meer zitten en loopt het uit op een scheiding. Maar dit is niet altijd zo, er zijn zat huwelijken die jaren stand houden en waarbij de mensen echt gelukkig zijn. Ik denk dat het meer vooral door het stijgende aantal huwelijke komt, dat ook het stijgende aantal scheidingen meer opvalt.


    “Love is a contradiction.”

    Veel mensen trouwen al heel erg snel en geven daardoor sneller hun huwelijk op of gaan vreemd. Want na een paar jaar, houden ze niet meer van hun echtgenoot of echtgenote. En als je trouwt moet je, je wel af vragen zou ik nog met deze man of vrouw over tien, vijtien, twintig jaar samen zijn


    Physics is awesome

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    i put the fun in funeral

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you