• Ja, bij Pathe gaan ze dus een filmmarathon houden, van Harry Potter. Alle delen gaan ze draaien, van 12 Juli 00:30 tot 13 Juli 2:25. Dit is dus inclusief de 8e film.

    En ik heb net mijn kaartjes besteld _O_ Haha, dat wordt dus bijna 26 uur overleven in de bioscoop -gelukkig met pauzes-, over de 26 uur zonder slaap -of ik moet de hele dag slapen daarvoor- en ik heb er nu al zin in :Y)

    Is er nog iemand gek genoeg om naar zo'n marathon te gaan? Of ben ik de enige? x'D

    Voor de mensen die het willen weten, het is 35 euro voor alle 8 de films.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Incubus schreef:
    (...)

    Ik wil ook HEEEEEELLL graag, maar ik ben nog geen 16. Ik ben wel al 14, en er schijnt een regel te bestaan dat je als je 14 bent je onder begeleiding van een volwassene naar 16+ films mag. Ik weet alleen niet of het ook hierbij geld.
    Ik heb gebeld en er is gelijk zo'n optie 'voor info over HP 7.2 en kijkwijzerdingesen' en het is dus gewoon voor 12+ (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DAN BEN IK IN TURKIJE?! tssss.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    moet slaapruimte hebben en iemand die wil xD

    omgomgomg! ik willl meeeeeeee... aar ik ken jouw niet :(

    Oh dat lijkt me leuk!
    Maar dan om thuis te doen met een hoop vriendinnen ofzo :D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    wth :'DDD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil zo graag, maar niemand wilt met mij mee.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    mmm hoe duur is dat? Want ik heb nu al vakantie en als ik dan niet weg ben dan ga ik even iemand optrommelen en dan ga ik :D


    Trust me. I'm the doctor

    Winchesters schreef:
    mmm hoe duur is dat? Want ik heb nu al vakantie en als ik dan niet weg ben dan ga ik even iemand optrommelen en dan ga ik :D


    35 euro :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Omg,dat zou ik zo graag willen doen!
    Maar ik ga dat nooit mogen en daarbij is het te ver van mij af =(
    Maar ik zag dat er ergens toch 2 uurs pauze is enzo, kun je toch een beetje bijslapen :p


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Courtesan schreef:
    (...)

    35 euro :Y)


    Danku (:

    Zugzwang zei op 15 juni 2011 - 20:17:

    Ik heb gebeld en er is gelijk zo'n optie 'voor info over HP 7.2 en kijkwijzerdingesen' en het is dus gewoon voor 12+ (:


    Dus ik als 13 jarige zou er gewoon naartoe mogen met aantal vrienden? Of moet er dan ook een ouder bij zijn?


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb mijn kaartjes^^
    Ga lekker met suikerspin C17 in rotterdam loeren ^^

    Hel schreef:
    Ik heb mijn kaartjes^^
    Ga lekker met suikerspin C17 in rotterdam loeren ^^


    Honneponnetje toch :9~
    Dat is leuk :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik mag misschien, mijn moeder is er niet zo moeilijk over maar mijn vader daarin tegen, haha. :Y) 26 uur lang naar Harry Potter kijken kan ik wel aan, ik weet het zeker! :9~


    They were never in fact homeless

    ik heb net mijn best friend zitten pingen haha, hij vond het goed en nu gaan we met vriendengroep ernatoe (:. Als we toestemming krijgen haha. En als we uiteindelijk oud genoeg zijn


    Trust me. I'm the doctor