• wat voor soort verhalen vind quizlet eigenlijk leuk??


    You can't not look cool with a crossbow.

    voornamelijk orginele(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    voornamelijk orginele(A)


    Dat heb jij heel goed opgemerkt (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat verschilt heel erg. Voor alle verhalen zijn er wel lezers te vinden, maar als je meegaat met een bepaalde 'rage' heb je een grotere kans op veel abo's. Daar zou je echter niet op moeten letten als je besluit waar je over gaat schrijven, je moet een verhaal maken dat jíj leuk vindt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    fanfic, maar dat vind ik stom(cat) schrijf wat je zelf leuk vind, begin een nieuwe rage:)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:29 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    tja van alles ;P je moet gewoon schrijven wat je leuk vind. ik vind dat je meer schrijft voor je plezier dan om alle abo's en reacties mja sommige schrijven echt omdat het moet.. en dat gaat van het plezier af, en plezier zorgt er juist voor dat het verhaal orgineel wordt en leuk geschreven is


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol, hiermee ga ik enorm afwijken van de gemiddelde Q-user:
    Realistische verhalen met een hard en rauw karakter, verhalen met een historisch en/of militaristisch tintje doen het ook goed :] Heel soms waag ik het ook op een (historisch) romantisch verhaal, maar onder de voorwaarde dat het geen Gossip Girl sfeertje heeft.

    De smaak van de gemiddelde Q-user: Zie de top 5 zou ik zeggen :]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 19:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HAhaha alle shit wat je maar kan vindne hier heeft wel abo's, dus het maakt niet echt veel uit.
    Zelf vind ik alles okee behalve verhalen met een echt waardeloze spelling of van die JB-verhalen die zo onorigineel zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Originele dingen, vaak naar het extreme toe, qua álle genres eigenlijk.

    I like Horror, Thriller, Drama en al die shiz, demonen, heksen, whatever, depends on what I want to read.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Fanfiction, Drama


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ja, inderdaad drama. Dat zie je echt in elk verhaal wel. Fanfiction vinden veel ook leuk. Ook al hou ik er zelf persoonlijk niet van.. En gewoon een goed verhaal waarvan je niet weet wat er gaat gebeuren. En alles dat echt origineel is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Relapse schreef:
    Originele dingen, vaak naar het extreme toe, qua álle genres eigenlijk.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je moet schrijven voor jezelf, niet voor je lezers. Want het enige waar je hier over kunt schrijven als je veel lezers wilt, is Justin Bieber en Twilight. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fanfiction..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.