• Ohmeeeeen, ik schaam me kapot. x_x

    Ik herschrijf een story van een paar jaar geleden (mijn eerste story, welteverstaan). 200-300 woorden per hoofdstukje, de interpunctie is niet om aan te zien, typfouten, uuuuugh. Het is haast een kwelling om alles terug te lezen, lol.

    Was jullie eerste story net zo erg?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 12:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja ;p Echt vreselijk.
    Dus maak je geen zorgen, je bent niet alleen :Y) Wel leuk dat je besloten hebt het te herschrijven tho, zou ik nooit doen. M'n eerste verhalen zijn daar te bagger voor.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hahaha, oh I feel you. :'D Mijn eerste verhaal hier op Q (of serie zoals dat toen heette) is werkelijk verschrikkelijk. Ben wel blij dat ik hem op inactief heb gezet ipv verwijderd, want het is hilarisch om terug te lezen. Of nouja, hilarisch.. Vooral een hel eigenlijk. Dat ik toen dacht dat dat goed was..


    ars moriendi

    Ik durf mijn Rhan trilogie niet eens terug te lezen. Dat zegt al genoeg. Haha c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lazet schreef:
    Ja ;p Echt vreselijk.
    Dus maak je geen zorgen, je bent niet alleen :Y) Wel leuk dat je besloten hebt het te herschrijven tho, zou ik nooit doen. M'n eerste verhalen zijn daar te bagger voor.

    Haha, daarom juist. Het is een DM story en aangezien ik (toen ik begon met herschrijven) geen idee had voor een verhaallijn, besloot ik dat maar te doen, dan kan ik een slecht verhaal gelijk wat beter neerzetten, als je snapt wat ik bedoel. Nu heb ik echter een overvloed aan inspiratie maar ik heb besloten om gewoon door te gaan, aangezien ik wel 60+ abo's heb. Anders vind ik het ook zo lullig. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb ooit ook een verhaal willen herschrijven, dat was een nachtmerrie. Ik heb willen huilen toen ik de eerste pagina terug las. Ik ben meteen opgehouden, dat doe ik dus nooit meer (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja mijn eerste story was ook heel erg, maar daarom vind ik hem tegelijkertijd heel leuk!
    Mijn zinnen waren nog heel droog en om een dialoog heen gebeurde niet veel, maar oké.
    Maar ik kan wel zien dat ik in de tussentijd heel erg vooruit ben gegaan. Als ik het terug lees, vergelijk ik het vaak me hoe ik nu schrijf en ben ik trots op dat ik mijn schrijfstijl toch duidelijk heb ontwikkeld :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Mijn eerste verhaal hier is echt vreselijk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rhyme schreef:
    Ja mijn eerste story was ook heel erg, maar daarom vind ik hem tegelijkertijd heel leuk!
    Mijn zinnen waren nog heel droog en om een dialoog heen gebeurde niet veel, maar oké.
    Maar ik kan wel zien dat ik in de tussentijd heel erg vooruit ben gegaan. Als ik het terug lees, vergelijk ik het vaak me hoe ik nu schrijf en ben ik trots op dat ik mijn schrijfstijl toch duidelijk heb ontwikkeld :Y)

    True! Dat is dan wel weer zo, haha. Ik krijg het ook niet over mijn hart om 'm te inactiveren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Haha, daarom juist. Het is een DM story en aangezien ik (toen ik begon met herschrijven) geen idee had voor een verhaallijn, besloot ik dat maar te doen, dan kan ik een slecht verhaal gelijk wat beter neerzetten, als je snapt wat ik bedoel. Nu heb ik echter een overvloed aan inspiratie maar ik heb besloten om gewoon door te gaan, aangezien ik wel 60+ abo's heb. Anders vind ik het ook zo lullig. :'D

    60+ ;o
    Nee dan snap ik het wel (; Nouja veel succes ermee iig haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eigenlijk viel mijn eerste verhaal wel mee. Ik was nogal goed in onrealistische dingen in een non-fictieverhaal te stoppen en mijn personages te Mary-Suen, maar het is niet... "Slecht-slecht-huilen-slecht".


    Searching heavens for another earth

    Ja, mijn eerste story was inderdaad heel erg, ik schaamde mij ook.


    16 - 09 - '17

    Mijn allereerste échte verhaal schreef ik toen ik een jaar of acht was en dat zou ik eigenlijk wel weer eens terug willen lezen. Ik ben er vrij zeker van dat de zinsopbouw en spelling verschrikkelijk zijn, maar toch lijkt het me leuk.
    Het eerste verhaal dat ik op Quizlet schreef, hoef ik overigens niet terug te zien, haha. Mijn schrijfstijl was niet heel erg slecht, maar de verhaallijn was gewoon zo... Puberaal. Of zo. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eigenlijk vind ik het plot van mijn allereerste verhaal nog best wel awesome. :'D Alleen zooooveel dialoog. O____o Dat is bijna het tegenovergestelde van wat ik nu schrijf, ik kan echt duizenden woorden schrijven zonder dat er iets gezegd wordt. Wel echt geweldig om te zien dat ik daar dan toch heel erg in gegroeid ben. ^^
    Je ziet bij sommigen van mijn verhalen ook gewoon de schrijfstijl groeien naarmate het verhaal vordert zeg maar. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, mijn eerste story (Van Quizlet) staat er ook nog op. Echt niet te lezen. Maar ach, zie het zo: Een extra reminder van hoeveel je verbeterd bent :Y)


    Tijd voor koffie.

    Foraoise schreef:
    Ja, mijn eerste story was inderdaad heel erg, ik schaamde mij ook.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."