• heb je ooit in een disney land geslapen?
    weekje gelogeerd bij paris hilton?
    wat was jou meest luxe moment?

    Monte da Quinta resort in Portugal, dat was naar mijn mening wel overdreven luxe. Lees: ik woon in een achterstandswijk met cokedealers, wietboertjes en alcoholisten. Veel alcoholisten.


    No growth of the heart is ever a waste

    ehm.. Vakantie in florida, Hilton Hotel, disney world, Universal studio's, relaxen in Miami dat was echt heel vet.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 21:09 ]


    Kill them with kindness.

    Ik ben twee keer naar Disneyland geweest en heb er toen dus beide keren overnacht (drie dagen). Dat was echt wel bijzonder.
    En luxe is het niet maar het betekend veel voor me; op vakantie met mijn opa en oma. Mijn opa is er helaas niet meer dus we kunnen niet meer op vakantie met hun. Maar het was echt fantastisch om met ze op vakantie te gaan.

    ik denk dat dat moment nog gaat komen, binnenkort in Kenia. Je slaapt eerst 3 dagen in een tent midden op de savanne en daarna in lodges en luxe hotels. Maar het besef daar wat jij wel hebt en zij niet, ik denk dat dat de meeste luxe is wat ik me kan voorstellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Korumar hotel is Kusadasi, Turkije. Zo lekker daar ;D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Nog niet meegemaakt


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hotel in Las Vegas. Prachtig <3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Het meest luxe moment was voor mij, in mijn joggingbroek op mijn sloffen in een lekker warm hotel naar het ontbijt lopen terwijl het buiten 10 graden vroor en sneeuwde. En het hotel was zo luxe en het eten was zo lekker*O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nachtje gelogeerd in het Efteling Hotel :)


    Life is hard and then we die

    Toen we in Atlanta onse aansluitng misten en 4 uur moesten wachten op het volgende vliegtuig, omdat mijn broer zwaargehandicapt is mochten wij in zo een heel luxxe hotel slapen, gratis
    Daar had je bedden waar je helemaal in wegzate en vanaf het balkon kon je vleigtuigen zien opstijgen en toen we gingen ontbijten waren we de enige in heel die zaal
    Zo vet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hand in hand over de "rode loper" en een "paparazzi attack" krijgen :'D
    KerstGala


    Let it come and let it be

    Het kan ook wel zijn toen ik met een club naar een sorrt gala ging. Ik was helemaal opgemaakt, liep op hakken. Mijn moeder herkende me niet eens
    Dat was ook heel luxe, op de rode loper


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Weet ik veel? :'D


    Caution first, always.

    In de tent op scoutingweekend.
    Nee dat was niete cht luxe maar weet je hoe lekker dat dat slaapt.
    En geloof me als je de hele nacht gerend hebt zijn bruine boterhammen met kaas en peperkoek met pindakaas zo verrukelijk :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Prachtig hotel in Tunesië voor een weekje (:


    Have you ever been alone in a crowded room?