• http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10413


    Fanta rules

    Heeej,Heeej..er moet nog een punt bij bill (A) of ben ik de enigste die op die eeft gestemd ? ö

    het moet gaan over georg(A)

    wie heeft welke rolgekregen?


    I need you like a heart needs a beat

    wie heeft welke rolgekregen?

    dat zeg ik wanneer ik al mijn rollen heb


    Fanta rules

    GUSTAVVV



    Rol: vriendin van gustav



    Naam: michelle slenters



    Leeftijd: 16 dan



    Karakter:lief,spontaan,eerlijk,eigewijs, wil gelijk hebbe maar kan ermee leve als eht neit zo is. vind dat iedereen hetselfde is.



    Woonplaats: nederland-friesland-wolvega(kan geen fries)



    Plaatje:

    http://i212.photobucket.com/albums/cc207/black-lemone/Miss_Hanna_Beth--large-msg-11848033.jpg





    Waarom deze rol?: omat gustav uber geil is en ik ben helemaal fan van hem. hij is de beste drummer eveerrr ich liebeee GUSTAAVVV<3333333333



    Textje:



    ik wil graag dese rol omdat ik dus egt helemaal wg ben van th vooral van gustav en omdat ik nog nooit in een verhaal sat^^ okee bij em bf 1 x^^ en dat was gaaf om te lese^^ ik ben dus Michelle. en ik ben 13(volgende maand 14 mensee). ik liebbeeeeee th für immer. en ik wil vet graag in je verhaal. ook wil ik duis dat gustavvvvv dii is waar eht om gaat^^ gustav is oww soww cute ik ga nu letterlijk op me knieën sitten om te smekee:



    mag ik plzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzplzzzzzzzzzzzzzzzz

    de vriendin van Gustav sijn.. ich liebve Gustav für immerrrrr^^



    Danke wil je em late weten of ik eht wle of neit ben geworde??



    heel veel Kusjes van Michelle<3333 Liebe aan Gustav^^

    ik wil je de rol wel geven maar jouw textje moet dus uitleg geven over jou en over Gustav


    Fanta rules

    Ikke iemand wetenvoor TwinSis of Gustav ^^ Ik geef haar info zo!

    Rol: TwinSis

    Naam: Sofie

    Leeftijd: Kies jij maar!

    Karakter: Spontaan, bitchy, koppig, niet op d'r mond gevallen, misschien een beetje huppel

    Woonplaats: Kies jij maar!

    Plaatje: http://www.girlskickbutt.com/images/girls/ashlee_simpson/ashlee_simpson_030.jpg

    Waarom deze rol?: Omdat jij die nog zoekt en mijn vriendin erug graag de rol wil!

    Textje:

    Heey lieverds<3

    mijn naam is zoals je misschien al gezien had Annelies en ik leef al 16/17 jaar op deze planeet samen met mijn lieve TwinSis *Haar Naam*. Jahjah, ze is mijn zusJE. Ik ben namelijk 7 minuten ouder als haar ^^ [/Proud] Over mijn verdere leven. Ik ben eigenlijk a little bit een huppel, alee dat vinden toch sommige mensen van mij maar zelf vind ik dat dat nog goed meevalt. Maar lieverds, ik moet weer eens gaan!

    SeeYou <3

    (...)

    Whallah,
    Grapje ,,wist ik wel xD
    Maar wat is de HV van de hoofdrol??

    hartsvriendin


    Fanta rules

    Annelies weten willen wie de rollen heeft _O_

    Annelies weten willen wie de rollen heeft _O_

    ik wil weten over wie de serie moet gaan en wie dus de hoofdrol word


    Fanta rules

    BillBillBill <333

    Het liefst tom als hoofdrol,maar pak maar bill n_n

    TomTomTOm(A)(baby)


    Crack a bottle

    Okay ik stem ook voor Tom <3

    ik wijzig iets jullie kunnen alleen maar stemmen op Gustav en Georg anders ga ik nooit weten wie ik moet kiezen


    Fanta rules