• We vinden het erg leuk dat er onder de leden van Quizlet.nl behoefte bestaat om met elkaar af te spreken op zgn meetings.

    Helaas kunnen wij dit zelf niet organiseren. Alle meetings die in dit forum georganiseerd worden vallen dus buiten de verantwoordelijkheid van Quizlet.nl!

    Let bij het afspreken met onbekenden altijd goed op! Vertel je ouders van tevoren van je plannen. Spreek op een openbare plaats af en probeer van tevoren eerst telefonisch contact met elkaar hebben. Ga liever niet alleen, maar neem een vriendin mee. En gebruik verder je gezond verstand (Y)


    Dit is mijn signature...

    Natuurlijk doen we dat:Y) Kheb ook al een paar meiden ontmoet zonder een meeting [wasdanweleenouderthuismaarja] en dat ging gwn goed (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jup,zal ik zeker doen !!
    Lief van je dat je zo bezorgt over ons bent ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zullen we doen^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dat gebeurt zeker wel. ^_^
    de meeting 6sept was iig supers. (:

    Dat doen we zekker ;)
    even goed bedankt voor de tips ;)


    You can't touch music but music touch you

    hehe ik ben erachter gekomen dat iemand in mijn vriendenlijst bij mij op school zat we kenden mekaar helemaal niet alleen van ziens en nu zijn we redelijk goede vrienden

    Ik vind Q users meeten eng. Stel je voor dat ze in het echt helemaal niet zo aardig zijn? ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind Q users meeten eng. Stel je voor dat ze in het echt helemaal niet zo aardig zijn? ;D

    Ja, vind ik oowk. Of zijn echt héél anders dan op Q Ö ^^


    What you see, is what you get.

    Of het zijn enge verkrachters :'D


    I recycle my thoughts.

    nou ik denk niet dat er zo snel enge ventjes hier naartoe komen of is dat al eens in een ver verleden gebeurt toen ik hier nog niet was?

    Het gaat niet zo makkelijk om tegen mijn moeder te zeggen dat ik mensen ga meeten. Bovendien wil ze dan mee en dat wil ik al helemaaaal niet.


    -

    Een vriendin van mij zit ook op quizlet.
    Maar eerst wisten we dat niet van elkaar.
    Opeens zg ik dat zij ook op quizlet zat :P

    XX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heb er ookal iemand ontmoet;
    Maar we hadden al videogesprek gedaan. Dus bewijs hadden we wel.
    En mijn zus was mee xD


    everything you imagined, and more...

    Jup,zal ik zeker doen !!
    Lief van je dat je zo bezorgt over ons bent ^^
    -amen-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ^^ ik heb er... *telt* 3 ontmoet xD
    whaha


    We can only learn to love by loving.