• Voor school hadden we een project dat over Antwerpen ging. Ik zat met twee meiden in mijn groep. De één hielp wel goed mee en de andere sorry voor mijn taalgebruik is gewoon een trut. Het meisje dat wel goed meehielp was vandaag ziek, maar ze probeerde tenminste nog om te komen. Dat andere meisje dat niet goed meehielp, is heel vaak ziek maar ze heeft gewoon aandacht tekort. In het begin leefde ik nog wel met haar mee hoor met haar 'ziekte'. Maar langzamerhand is me steeds duidelijker geworden dat ze geen zin heeft in school en toch maar zielig gaat doen dat ze echt wel haar best doet. Zo gaat ze bijvoorbeeld eerst heel druk over haar favoriete anime persoontje (like sasori van naruto) praten en daarna gaat ze moe naar huis -____- aha right, of als er een toets is zei ze een keer: ja ik ga nu echt naar huis hoor ik ben echt moe, ik heb trouwens ook geen zin in die toets.' oke, áls je dan zielig gaat doen en toneel speelt, doe het dan goed -__-naja, ze was dus vandaag niet bij de presentatie omdat ze moe was en ik stond er alleen voor.. gelukkig is de presentatie wel goed gegaan, maar dat kwam ook omdat ik alles zo'nbeetje gedaan heb met de presentatie.. ik heb zowat geen tijd gehad voor mijn andere huiswerk! net zat ik even te janken omdat ik een economie opdracht niet af gekregen heb en ik heb de helft van die opdracht opgestuurd.. ook de toetsen van deze week heb ik verneukt. respect voor de mensen die dit hele verhaal gelezen hebben en het snappen, ik zeur niet vaak maar nu was het toch wel even teveel en moest ik het kwijt..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat doet een meisje uit mijn klas ook


    You can't not look cool with a crossbow.

    Zo'n types heb je..


    ars moriendi

    IceWolf schreef:
    dat doet een meisje uit mijn klas ook

    En dat is sdiofjrweg irritant, leef met je mee. :l


    They fell in love, didn't they?

    IceWolf schreef:
    dat doet een meisje uit mijn klas ook

    Hebben wij ook in de klas. -_-
    Daarom werk ik nooit met haar. Dat probeer ik toch


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    <33


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Agww ): maar bedenk zo; na regen komt zonneschijn (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Agww ): maar bedenk zo; na regen komt zonneschijn (:


    bedankt iedereen die een reactie geplaatst heeft <3 het maakt me weer vrolijk ;D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    heb het gelezen & gesnapt. (;
    ik haat van die mensen ook!
    & extra kut dat je die andere dingen nu niet afhad!
    ik zou dat meisje eens goed de waarheid zeggen!
    - okee, ik zou het willen, maar wsl niet doen.
    maar je haalt die punten wel weer op. (:
    & die presentatie is je maar mooi gelukt! (:
    mag je best trots op zijn! (: <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Damn, wat een aanstellerig kind --"

    Dat kan je aangeven hè, dat jij en dat andere meisje al het werk hebben gedaan. Wel naaiend, maar ja :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wie zegt dat ze zich aanstelt?

    bij sommige ziektes, bijvoorbeeld pheiffer, maar ook wel andere, kun je zomaar opeens moe worden terwijl je je daarvoor nog heel normaal voelde
    deze mensen worden vaak beschouwt als aanstellers

    ik ken haar natuurlijk niet, dus ik kan niet echt beoordelen of ze zich aanstelt of niet maar ik vind dat jullie wel heel hard oordelen


    ze had natuurlijk wel goed mee kunnen werken aan dat project vóór de presentatie

    maar dat is meestal zo, dat één of twee alles doen bij een project en dat de anderen gaan free riden
    gelukkig hadden wij bij het laatste grote project dat we met school deden een groepje waarin iedereen zich netjes aan de taakverdeling hield, maar je hebt altijd kinderen die zich meer inzetten dan de rest


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Nou, ik vind dat jij je helemaal niet slecht hoeft te voelen. Jij hebt tenminste iets gedaan voor die opdracht!
    En geloof me: later gaat dat meisje nog heel veel problemen hebben op school en in haar sociale leven. Ze is helemaal niet verantwoordelijk, of een doorzetter. Ze geeft heel snel op, en dat gaat haar nog zuur opbreken.
    En jij: take a break, ga slapen. Je kan het gebruiken en je hebt het verdiend.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ik jouw was zou ik zeggen dat jij en dat meisje dat wel meewerkte alles gedaan hebben. Als de leraar zegt dat het moeilijk voor dat meisje was vanwege de ziekte, dan zou ik gewoon zeggen dat ze voor de presentatie en tijdens de presentatie nooit iets deed en het ook echt niet probeerde. Dat soort mensen verdienen geen goed cijfer. Hierom ben ik blij dat wij meestal verslagen bij presentaties moeten maken en daarbij een logboek moeten maken :')


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou het gewoon zeggen tegen die leraar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben er voor je sweetie.


    zeg het gewoon tegen de leraar


    "Ignite, my love. Ignite."