• Ik heb nog geen deftige inleiding, die komt er ook niet wat ik kan vertellen dat het over een 'bende' gaat uit de New Yorkse achterbuurt en One direction. & Ik heb rollen nodig! Hij zal waarschijnelijk 16+ worden van wegen seks, vechtpartijen & misschien wel verkrachtingen.

    ‘The city of right angles and tough, damaged people.’


    Nodige rollen ;
    x Leden van dezelfde bende, de wereld bestaat niet uit meiden.
    x Leden van een vijandige bende, de wereld bestaat nog steeds niet alleen uit meiden.
    x Zelfverzonnen rollen. Bv vriende van 1D, zussen broers, Politieagenten...

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam: Dat moet niet afgeleid zijn van hun echte naam, kan een totààl andere naam zijn
    Leeftijd: Tussen de 15 en de 20.
    Karakter: Ik heb bitchen nodig, sletten, seksverslaafden, drugsverslaafden, players, agressievelingen, vandalen, Alceholisten, alle soorten slechte mensen voor in de bendes!..
    Uiterlijk: Alsjeblieft niet allemaal er zo braaf laten uitzien. Ook geen perfect afgeleberdetypetjes. Geef ze iets stoers een litteken, coole haarkleur, aparte kledingsstijl.(: Bekend persoon hoeft niet, maar gebruik dan een duidelijke foto + beschrijving. Van mannen ruige types van vrouwen ook. Geen gevallen zoals emo's dat is een héél verschil (:
    Verslaafd? Dit kan aan alles zijn seks, alcehol, drugs, enkel voor mensen in een bende ..
    Vroegere aanrakingen met politie? Voor mensen in de bende Kan ook voor alles zijn verkrachtingen, vandale streken, diefstal, overvallen
    Lievelings 1D lid? het is niet omdat je bv in een vijandige bende zit dat je deze niet kan invullen, je kan ook een relatie krijgen met één van One direction. Of One direction in een bende zit moet ik nog bedenken. Het ook niet omdat je hem benoemd dat je een relatie met hem krijgt.
    Relatie: Kan een flirt, fuckbuddy of vriendje zijn. Liefst geen vast vriendje ofzo, mag wel maar niet allemaal ^^
    Extra:

    Nog 1 vraagje moet ik one direction in een bende steken of de brave popsterretjes laten spelen ?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 12:59 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Oeh bedankt voor de rol (ll)


    To live doesn't mean you're alive

    Thihihi, dank je voor de rol ^^ ! En omdat je het me zo lief gevraagd hebt:


    Rol: Stalker hoofdpersonage
    Naam: Alexander
    Achternaam: Louryson
    Bijnaam: Alex of gewoon simpelweg 'creep', omdat hij creepy is, thihi
    Leeftijd: 17, hij verjaart op 25 december.
    Karakter: Als er iemand is die je 's nachts niet in steegjes wilt tegenkomen, is het Alexander wel. Met die mysterieuze glimlach op zijn gezicht brengt hij rillingen op iedereens rug, zelfs op die van de stoerste bendeleden in New York. Hij zegt nooit veel, maar als hij wél iets zegt, is het meestal nogal ongepast en ronduit eng. Zo zal hij opeens zeggen, met de meest freaky grijns ter wereld: 'Je bent moooooi.' of 'Ik weet waar jij slaapt. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk op nettere meisjes valt, maar jouw mooie snoetje zorgt ervoor dat ik dat allemaal niet erg vind.' Hij is een erg ordelijk persoon en is erg gericht op stuctuur. Wanneer iets niet loopt volgens plan, flipt hij helemaal.
    Uiterlijk: Andrew Garfield

    Alex is niet meteen een 10+, maar hij heeft wel een zekere uitstraling. Hij gaat meestal gekleed in kledij die je alleen maar ziet in dure universiteiten.
    Verslaafd? Of je het een verslaving kunt noemen, moet je zelf uitmaken. Maar één ding is zeker: Alex is hememaal geobserdeerd door Demi. Hij heeft zelfs een ketting waarin een plukje haar van haar inzit.
    Vroegere aanrakingen met politie? Hij is wel al eens opgepakt geweest voor ongewenste seksuele intimiteiten
    Relatie: Sinds hij van Demi's bestaan afweet, heeft hij alleen nog maar oog voor haar
    Extra: Er wordt gezegd dat hij uit het huis geschopt werd nadat hij zijn buurmeisje verkrachtte, maar dat is nooit bewezen geweest


    Alsjeblieft & het is zéér graag gedaan ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Die van mij is echt slecht haha xd Moet ik m weer verwijderen? ;p

    Rol: Lid van de vijandige bende (de bende waarin geen one direction zit)
    Naam: Leya
    Achternaam: Fernandez
    Bijnaam: Ferrie
    Leeftijd: Ze is zeventien jaar jong.
    Karakter: Ze is een echte bitch, een slet en rookt. Ze is alcoholverslaafd geweest en snuift af en toe wel eens een lijntje. Ze is niet bang om haar handen vuil te maken of om iemand een goed pakje rammel te verkopen. Het liefst geeft ze er een goede dreun op. Ze lijkt lief, maar dat is ze zeker niet. Toch kan je haar vertrouwen en is ze altijd eerlijk. Zelfs wanneer de waarheid kwetst.
    Uiterlijk: Met haar blonde haren, waarin zich roze mechen bevinden, weet ze elke jongen wel te winnen voor haar, enkel niet diegene waar ze al een tijdje een crush op heeft. Ze heeft een amparte rockachtige kledingstijl, en draagt meestal van die hele korte rokjes waar je haar string goed ziet. Make-up draagt ze ook elke dag, maar weer op haar eigen manier. Haar tattoo op haar pols staat voor eerlijkheid en ze heeft er ook eentje op haar onderrug. Haar piercing in haar navel liet ze zetten voor haar 16de verjaardag.



    Verslaafd? Alcohol, sigaretten en een beetje drugs
    Vroegere aanrakingen met politie? Zeker, ze zat vier maal twee dagen voor diefstal van flessen drank en één maal voor het in elkaar kloppen van een meisje. Sommige beweren dat ze het met de commisaris zou gedaan hebben en dat ze daardoor vrij mocht.
    Lievelings 1D lid? Harry Styles, hoewel hij van de vijandige bent zit, kan ze hem toch niet zomaar vergeten. Elke keer als ze hem ziet, maakt ze zich sterk en zet ze een grote mond op, maar van binnen heeft ze een klein hartje dat snakt naar de liefde van Harry. Haar bende leden weten hier niets van.
    Relatie: momenteel niet, maar ze heeft wel een zware crush op Harry Styles
    Extra: Ze zit in de bende omdat ze met de verkeerde vrienden op trok, al gauw had ze het voor het zeggen omwille van haar schoonheid en haar dapperheid.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 13:40 ]

    Kan ik er nog een invullen? (A)


    ' Nyctophilia '