• Members of the WAG-gang
    *Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    *Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    *Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    *Instrumental - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    *CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:52 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Er werd naar me gewezen en ik werd gewoon keihard uitgelachen, door iedereen. Ik kwam dus huilend thuis. Gelukkig heb ik dat fucking contract nog niet op de post gedaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    --

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 18:20 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Nice Nikki, maar 2 Juni is al geweest hoor!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Er werd naar me gewezen en ik werd gewoon keihard uitgelachen, door iedereen. Ik kwam dus huilend thuis. Gelukkig heb ik dat fucking contract nog niet op de post gedaan.

    Ahw ): ocharme. Maar je moet niks van die aso stomme kinders aan trekken. Ze weten niet wie je bent en wij vinden je leuk.


    Tears are words the heart can't say.

    Bartra schreef:
    Nice Nikki, maar 2 Juni is al geweest hoor!

    Juli -eeuheeum- Dat komt er van met die examens.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    (...)
    Ahw ): ocharme. Maar je moet niks van die aso stomme kinders aan trekken. Ze weten niet wie je bent en wij vinden je leuk.


    Ik ben ik mijn hele leven nog nooit gepest en dat ga ik zo houden ook. Ik laat mezelf niet door hun vernederen, uitlachen en shit. God, die mensen zoeken maar iemand anders. IK WEIGER!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Er werd naar me gewezen en ik werd gewoon keihard uitgelachen, door iedereen. Ik kwam dus huilend thuis. Gelukkig heb ik dat fucking contract nog niet op de post gedaan.

    Aw meisje! Wat een vreselijke mensen! Ze zijn het niet eens waard. :c


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bartra schreef:
    (...)

    Ik ben ik mijn hele leven nog nooit gepest en dat ga ik zo houden ook. Ik laat mezelf niet door hun vernederen, uitlachen en shit. God, die mensen zoeken maar iemand anders. IK WEIGER!

    Voila. Die kinder zijn laf en stom en weten gewoon niet welke personen leuk zijn. Ik wed dat ze achter elkaanders gat elkaar allemaal zwartmaken.
    Het lijkt er wat op ons school precies.


    Tears are words the heart can't say.

    Esther hij staat bovenaan dus en zo is ie foetsie.


    Tears are words the heart can't say.

    CaptainKid schreef:
    Esther hij staat bovenaan dus en zo is ie foetsie.

    Oeh, die is seksie (wbw)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    (...)
    Aw meisje! Wat een vreselijke mensen! Ze zijn het niet eens waard. :c


    Ja, ik heb mijn contract niet ingestuurd, dus morgen Mail ik dat ik niet meer kan werken. Nu moet ik nieuw werk hebben!
    Ik ga niet het risico lopen dat ik helemaal kapot en gebroken aan mijn opleiding ga beginnen, dan kan ik dat ook wel schudden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bartra schreef:
    Er werd naar me gewezen en ik werd gewoon keihard uitgelachen, door iedereen. Ik kwam dus huilend thuis. Gelukkig heb ik dat fucking contract nog niet op de post gedaan.

    Waarom zouden ze dat doen, omg stelletje haters, heb je hun adressen want dan zorg ik er persoonlijk voor dat ze spijt krijgen van hun daden!(bat)


    Everything is worse without music.

    die school zit gwoon vol mat arrogante kutmensen en airewijven die niet beter weten dan dat ze zo moeten doen, zover gaan hun hersenen op menselijk vlak.


    Tears are words the heart can't say.

    Bartra schreef:
    (...)

    Ja, ik heb mijn contract niet ingestuurd, dus morgen Mail ik dat ik niet meer kan werken. Nu moet ik nieuw werk hebben!
    Ik ga niet het risico lopen dat ik helemaal kapot en gebroken aan mijn opleiding ga beginnen, dan kan ik dat ook wel schudden.

    Precies, you are smart! Maar heb je wel iets als backup, als van wat je wilt doen?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Net sollicitaties de deur uit gedaan voor een administratieve functie bij MNO's. Morgen ga ik een lijst opstellen met verzorgingstehuizen in Nijmegen om daar schoon te maken. En morgen ga ik die vent mailen dat ik ben voorgelogen + dat ik uitgelachen werd. En dat ik er daarom geen zin meer in heb.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.