• Members of the WAG-gang
    *Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    *Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    *Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    *Instrumental - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    *CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:52 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jha die had ik op msn ook dus ik dacht wrm niet. Die andere zag je haast niks van.

    Heey Esther (:


    Tears are words the heart can't say.

    hai Nikki en Elena *O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een discussie met Margot, hmpf


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mijn mama vindt het niet zo leuk dat ze me telkens moet brengen, overal heen haha, en ook voor school exursies rijden ze best heel vaak.
    En nu heeft ze dus geen zin meer om me 12 uur op te halen vanavond en mn vriendin die eigenlijk zou rijden kwam net opeens met een smoesje dat ze moe was. En de anderen moeten enorm omrijden om mij op te pikken o__O


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Margot? Ik heb ofduswel onder een steen gelegen, of ik ken haar niet of ik ben stom.


    Tears are words the heart can't say.

    @Esther, zeg tegen haar dat ze je van mij moet ophalen
    @Nikki, nee die ken je waarschijnlijk niet


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    wellicht niet, naam zegt me niets.


    Tears are words the heart can't say.

    Xavi schreef:
    (...)Ik weet niet. Ik was nooit zoals andere meisjes. Zij speelde met de poppen ik met Lego, zij speelde met kleine kindjes op de speelplaats toen we ouder waren, ik ging me voetballen, zij droegen kleedjes met ballerina's, ik broeken met basketters. Zij hadden altijd wel een vriendje, de jongens waren gewoon mijn beste vrienden. Dat is nu ook nog altijd zo. Ik ben bijna nooit verliefd en als ik dat ben echt wel heel heftig en zij hebben altijd wel een vriendje. Zij dragen altijd de nieuwste mode en ik haaaat shoppen. Ik verkies Allstars nog altijd boven hakken en een normale tshirt tegenover een topje met diepe inkijk. Ik kijk voetbal en alle andere meisjes haten het. Ik zeg niet dat ik heel anders ben tegenover jullie maar wel tegenover de meisjes in mijn leefomgeving. Sommige meisjes die me niet moeten zeggen vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje..

    Dus? Zoals Elena en Nikki al zijden is het goed dat iedereen een eigen karakter heeft. Anders zouden we allemaal gek zijn op David Villa, of luisteren we alleen maar naar Bruno Mars. Dat zou saai zijn.
    Nee Lynn, laat jezelf je niet wijsmaken dat je niet leuk genoeg bent. Show al die mensen maar dat jij net zo leuk bent als de rest, want dat bén je.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TotalTorres hier op Q


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Margot was gister in het topic (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kijk allemaal eens naar pagina 13, hihi


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik was hier niet sinds dinsdag avond i think.


    Tears are words the heart can't say.

    Lipton schreef:


    doel je met je reactie op deze foto van Xavier Elena?
    Volgensmij zijn jullie echt een schattig stelletje (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Instrumental schreef:
    (...)
    doel je met je reactie op deze foto van Xavier Elena?
    Volgensmij zijn jullie echt een schattig stelletje (bloos)
    Hihihi, jaaaaaaa (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik bevries. Ik verhuis morgen naar Spanje en sleur Cesc mee, straks begint het nog te sneeuwen jeez het juni hoor, niet november.


    Tears are words the heart can't say.