• Members of the WAG-gang
    *Xavi - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ~RealxMadrid - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    *Lipton - Elena - WAG van David Villa.
    ~Ploemeur - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    *Bartra - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    ~Cataracs - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    *Instrumental - Esther- WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    ~Pensieve - Amber - WAG van Lionel Messi.
    *CaptainKid - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 13:52 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Lipton schreef:
    Ik ben saai bruin, maar ik wil niet blond verven, want dat staat heeeeeeeel lelijk
    ik dacht ook al van Amber dat ze blond was, HAHA

    je dacht van mij ook dat ik blond was :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    IK JOIN NIKKI MET HAAR AVA, HAHA
    oke niet, ik verander zo weer


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Instrumental schreef:
    (...)
    je dacht van mij ook dat ik blond was :')
    Ja, jij staat eronder :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    (...)Ja, jij staat eronder :Y)

    dat zie ik nu pas (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lipton schreef:
    Hoezo ben jij anders Lynn?
    @Nikki, Ja, en van Reina en Malissa dacht ik wel dat ze brunettes waren :Y)
    Ik weet niet. Ik was nooit zoals andere meisjes. Zij speelde met de poppen ik met Lego, zij speelde met kleine kindjes op de speelplaats toen we ouder waren, ik ging me voetballen, zij droegen kleedjes met ballerina's, ik broeken met basketters. Zij hadden altijd wel een vriendje, de jongens waren gewoon mijn beste vrienden. Dat is nu ook nog altijd zo. Ik ben bijna nooit verliefd en als ik dat ben echt wel heel heftig en zij hebben altijd wel een vriendje. Zij dragen altijd de nieuwste mode en ik haaaat shoppen. Ik verkies Allstars nog altijd boven hakken en een normale tshirt tegenover een topje met diepe inkijk. Ik kijk voetbal en alle andere meisjes haten het. Ik zeg niet dat ik heel anders ben tegenover jullie maar wel tegenover de meisjes in mijn leefomgeving. Sommige meisjes die me niet moeten zeggen vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nice picture Elena _O_


    Everything is worse without music.

    Cataracs schreef:
    Nice picture Elena _O_
    Ja, ik heb weer veranderd :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Xavi schreef:
    (...)Ik weet niet. Ik was nooit zoals andere meisjes. Zij speelde met de poppen ik met Lego, zij speelde met kleine kindjes op de speelplaats toen we ouder waren, ik ging me voetballen, zij droegen kleedjes met ballerina's, ik broeken met basketters. Zij hadden altijd wel een vriendje, de jongens waren gewoon mijn beste vrienden. Dat is nu ook nog altijd zo. Ik ben bijna nooit verliefd en als ik dat ben echt wel heel heftig en zij hebben altijd wel een vriendje. Zij dragen altijd de nieuwste mode en ik haaaat shoppen. Ik verkies Allstars nog altijd boven hakken en een normale tshirt tegenover een topje met diepe inkijk. Ik kijk voetbal en alle andere meisjes haten het. Ik zeg niet dat ik heel anders ben tegenover jullie maar wel tegenover de meisjes in mijn leefomgeving. Sommige meisjes die me niet moeten zeggen vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje..
    Das maar goed, want niemand kan hetzelfde zijn, en Lynn, ik hou van je, ookal speelde je vroeger met lego, en haat je shoppen (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Lipton schreef:
    IK JOIN NIKKI MET HAAR AVA, HAHA
    oke niet, ik verander zo weer

    Hha Ik hou die voor altijd denkik. Nhee zo erg nu ook niet weer.


    Tears are words the heart can't say.

    Xavi schreef:
    (...)Ik weet niet. Ik was nooit zoals andere meisjes. Zij speelde met de poppen ik met Lego, zij speelde met kleine kindjes op de speelplaats toen we ouder waren, ik ging me voetballen, zij droegen kleedjes met ballerina's, ik broeken met basketters. Zij hadden altijd wel een vriendje, de jongens waren gewoon mijn beste vrienden. Dat is nu ook nog altijd zo. Ik ben bijna nooit verliefd en als ik dat ben echt wel heel heftig en zij hebben altijd wel een vriendje. Zij dragen altijd de nieuwste mode en ik haaaat shoppen. Ik verkies Allstars nog altijd boven hakken en een normale tshirt tegenover een topje met diepe inkijk. Ik kijk voetbal en alle andere meisjes haten het. Ik zeg niet dat ik heel anders ben tegenover jullie maar wel tegenover de meisjes in mijn leefomgeving. Sommige meisjes die me niet moeten zeggen vaak dat ik meer een jongen ben dan een meisje..

    Iedereen is uniek, en dat jij zo bent maakt je net leuk. Je bent niet gelijk iedereen. Want als iedereen het zelfde is wordt het ook maar beu. Je bent leuk hoe je bent. En wij houden van je voor wie je bent. <3


    Tears are words the heart can't say.

    Ik wil een vriendje. Ik voel me eerzaam. Kan iemand dat aan Sven duidelijk maken?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Lipton schreef:
    (...)Das maar goed, want niemand kan hetzelfde zijn, en Lynn, ik hou van je, ookal speelde je vroeger met lego, en haat je shoppen (wedding)
    CaptainKid schreef:
    (...)
    Iedereen is uniek, en dat jij zo bent maakt je net leuk. Je bent niet gelijk iedereen. Want als iedereen het zelfde is wordt het ook maar beu. Je bent leuk hoe je bent. En wij houden van je voor wie je bent. <3
    Iloveyou <3


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ja, ik
    Hoe?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAHAHA nee hoeft niet. Ik kick wel af deze zomer (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nee! Nee!
    Heeft hij msn?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John