• Iedereen kent het wel, die lieve schattige internetdiertjes. Ga nou niet zeggen dat je daar te oud voor bent, want ze blijven lief, ook al ben je 100 jaar. :Y)

    Word lid!

    En als je lid bent moet je vrienden worden met Punk4377, dat ben ik. ^-^


    Let the Night embrace you

    AllstarW schreef:
    Ik heb dat vroeger eens gedaan,
    ik denk dat die diertjes inmiddels de pijp uit zijn :')


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Sapphira schreef:
    Gaaawd, ik heb dat echt jaren gespeeld. Ik vind het alleen jammer dat je alleen maar mag klikken en dat er nooit iets beweegt (behalve de spelletjes dan).


    Food.

    AllstarW schreef:
    Ik heb dat vroeger eens gedaan,
    ik denk dat die diertjes inmiddels de pijp uit zijn :')


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    jij krijgt er iets voor he;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hahaa, al 3 jaar niet meer gespeeld.. x']

    Ik was vroeger lekker bekend op het gildebord :'D. Haha veel mensen keken best naar me op hoewel ik ze niet eens kenden. Mijn gilde suckte zwaar, maar 'k zat altijd op dat gildebord met andere gildes te praten en dergelijke dat iedereen me daar kende x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik was vroeger echt zwaar onbekend op Neopets.

    en ik haat dat rad van Eentonigheid. Houd dat ding überhaupt ooit op, of is het gewoon een stom spel van de bedenkers om ons geld te nakken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Om de zoveel tijd speel ik het weer een tijdje, haha.
    Ik begon zo'n 6 jaar geleden als een van de laatste in mijn klas, en al heel snel speelde niemand het meer, en ik nog steeds. Xd

    Ik speelde het een tijdje, maar op een gegeven moment kwam ik niet meer regelmatig op de site. Daardoor waren mijn neopets steeds ontzettend hongerig en zielig als ik wel weer eens een kijkje nam, en door dat schuldgevoel kreeg ik steeds minder zin om te spelen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sapphira schreef:
    Gaaawd, ik heb dat echt jaren gespeeld. Ik vind het alleen jammer dat je alleen maar mag klikken en dat er nooit iets beweegt (behalve de spelletjes dan).


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Daar heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoord :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Laten we zeggen dat het saai werd ;)


    All I wanna do is lose control

    Wiarda schreef:
    Ik was vroeger echt zwaar onbekend op Neopets.

    en ik haat dat rad van Eentonigheid. Houd dat ding überhaupt ooit op, of is het gewoon een stom spel van de bedenkers om ons geld te nakken?

    Het stopt pas na ongeveer een uur, maar de prijs is dan ook wel beter dan die van de andere raden. :3


    Let the Night embrace you

    Kanon schreef:
    (...)
    Het stopt pas na ongeveer een uur, maar de prijs is dan ook wel beter dan die van de andere raden. :3


    Oooooh, ik heb m altijd een uur aanstaan en dan klik ik m weg want het is kkirritant getok de hele tijd. -uit verveling 2 dagen geleden een account aangemaakt-

    Mijn naam daarop is SnowScene btw (:

    Ik speel Tribal Wars :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.