• Ik wist in befuck niet waar dit moest staan.

    Ik heb Midna nu al paar maandjes & ik ben aan verandering toe..
    En ik geen ideetjes heb..
    en me enige idee paar uurtjes geleden voor me neus weggekaapt is.
    Wil ik aan jullie vragen of jullie bepaalde ideetjes heb voor een leuke usernaam ;D
    En als je die niet weet.. Vertel me hoe je aan die van jouwe bent gekomen ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Welke naam wilde je eerst dan? x'D
    Nja, ik neem altijd namen uit boeken, games en liedjes x'D Of gewoon random dingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wou de naam Souza ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Door een boek/serie/film (lol van Sherlock hebben ze alledrie gemaakt)


    As travars

    ik neem meestal namen uit een boek/ film, of een mooi liedje. of zoals nu, de achternaam van een beroemd iemand waar ik fan van ben


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    volgens mij kun je raden wat k ga zeggen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    volgens mij kun je raden wat k ga zeggen (cat)


    Geen Fellatio (: en ook niks van My Little Pony

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 23:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Geen Fellatio (: en ook niks van My Little Pony


    Angelina :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik haal de laatste tijd mijn namen op de boeken dat ik op dat moment aan het lezen ben. Behalve deze dan, want ik wil Harry Potter wel lezen, maar daar heb ik geen tijd voor :')

    Maar ik weet helaas niks voor je.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik neem altijd iets wat ik leuk vind.
    En Valentino is mijn favoriete ontwerper. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kies altijd iets wat me interesseert, eerst waren dat vampieren en nu zijn het ogen.


    Physics is awesome

    Ik heb een muziekterm als naam omdat ik zelf muziek speel (krul)


    Not all those who wander are lost.

    Hoe heet je in het echt? Je kunt op internet opzoeken of het ergens van afgeleid is en wat het betekent...
    Mijn naam (sofie) is afgeleid van Sophia (in het grieks, maar ik kan die tekens hier niet neerzetten) en dat betekent wijsheid... ^^ Ik wilde het eerst in het grieks erin zetten, maar dat lukte dus niet en toen heb ik het in het latijn vertaald en dat werd: Sapientia... Maar toen had ik ineens idee voor een andere naam en dat was Mysteria, maar mijn vorige was Sapientia ^^
    Helpt dit iets?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb net mijn username veranderd in Sherlocked, van Sherlock op BBC/Canvas ;D aangezien Sherlock/Holmes/Benedict/Cumberbatch al bezet zijn, dacht ik; 'hm, wacht even. Sherlocked is waarschijnlijk nog niet bezet.', en ik ben echt verslaafd aan Sherlock Holmes. (:

    Neem je favoriete hobby/muziek/film/cd/boek whatever en zoek daar iets mee. Misschien helpt dat. Mijn vorige username was Dilemma, van mijn favoriete liedje The Dilemma ;D


    Destroy what destroys you.

    Mijn huidige username Taizé is van het jongerenklooster in Frankrijk waar ik twee keer ben geweest en helemaal geweldig vind (: dus doe iets van vakantie of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik verzin het meestal altijd zelf, maar dat doe ik ook als ik me verveel, haha. Dus wees creatief? ;3

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 10:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you