Als iedereen zijn trailers op het forum post, dan mag ik dat ook vind ik. x') [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:12 ] Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? Wat heb je toch talent. Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 19:54 ] "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz Her heart was a secret garden and the walls were very high. [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 20:28 ] Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 20:44 ] Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? Her heart was a secret garden and the walls were very high. [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 21:07 ] Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall? “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus
Dus hier zijn mijn trailers.
Ik monteer en bewerk met Windows Movie Maker 2.6
Ik upload op YouTube of Tumblr
Gelieve de filmpjes eerst even te laden, anders mis je in het begin een paar beelden. 
* These things take time to grow.
* I'll help you break the walls down.
* We are an example of why not to fall in love.
* Trailer voor Authors haar toekomstige story.
Your blue eyes, they say goodbye.
* En eentje voor Painted.
Someone to fall back on.
* Deze heb ik voor Vezz haar story gemaakt.
The Miami Bitch.
* MeandJonas haar story.
Tell me everything.
* Dementor haar story.
Tu sei il mio ossigeno. (Jacob Black)
Wat vinden jullie ervan?
Heb je er zelf ook? Post ze dan zeker hier zodat heel q er van kan genieten.
0
Before schreef:
Dat vielt me op en dat vind ik nogal zonde eigenlijk. Ik probeer altijd te stoppen na bijvoorbeeld het refrein en dan laat ik het uitfaden zodat het minder opvalt. Tenzij het een stuk van op het einde is, dan doe ik het omgekeerd. x')
(...)
Okay (:
0

Ik heb geen trailers want ik kan dat niet maken én ik heb er geen geduld voor.
0
505 schreef:
hah als ik tijd heb, wil ik voor jou altijd eentje maken als ik beelden vind, maar dan moet je natuurlijk wel eentje willen hea.
Wat heb je toch talent. 
Ik heb geen trailers want ik kan dat niet maken én ik heb er geen geduld voor.
Voor Iezje wil ik dat altijd doen^^
0
Apocalyptica schreef:
(...)hah als ik tijd heb, wil ik voor jou altijd eentje maken als ik beelden vind, maar dan moet je natuurlijk wel eentje willen hea. 
Voor Iezje wil ik dat altijd doen^^
Ik zal er eens over nadenken en dan hoor je wel van me.
Lief van je, ha. :'D
0
505 schreef:
Opt gemakje.
(...)
Ik zal er eens over nadenken en dan hoor je wel van me.
Lief van je, ha. :'D
0
Mijn recentste trailer,
Die van jou zijn goed!
0
Een trailer waar ik nog geen verhaallijn bij weet, hihi.
Tell me what you think, (:
0
Azkaban schreef:
Hah bedankt. En ik zie dat je een liedje hebt gevonden. Ik heb net ook een nieuwen gemaakt, maar hij is nog aan het opslaan.
Mijn recentste trailer,
Die van jou zijn goed!
0
Ik ben nog maar net begonnen, maar op deze 2 ben ik het trotst.
0

* Trailer voor Authors haar toekomstige story.
0
Aria schreef:
Tell me what you think, (:
De eerste vind ik goed. De tweede vind ik ietsje te lang en vind ik niet zo goed. Sommige beelden duren gewoon te lang.
en de laatsten is ook wel nog leuk, alleen dat beginstukje past niet. Waarom heb je eigenlijk niet het orginele lied gebruikt als ik vragen mag, x')
0
Apocalyptica schreef:
(...)
De eerste vind ik goed. De tweede vind ik ietsje te lang en vind ik niet zo goed. Sommige beelden duren gewoon te lang.
en de laatsten is ook wel nog leuk, alleen dat beginstukje past niet. Waarom heb je eigenlijk niet het orginele lied gebruikt als ik vragen mag, x')
Omdat ze Spaans is in mijn verhaal, hihi.
0
Aria schreef:
Oh dat verklaart alles. x')
(...)
Wel handig dat haar mond ergens nog past omdat het op hetzelfde ritme enzo is. x')
0
Aria schreef:
(...)
Mag ik vragen hoe dat nummer heet? Ghehe.
0