• Jaja mensen.
    Ik en Julia (Vossensnuit) gingen vandaag eens lekker bakken.
    Kunnen we dat? Nee dat kunnen we niet xD

    Nou als eerste gingen we deeg voor koekjes en deeg voor brownies halen. Dat was geen probleem, dus wij terug naar huis fietsen. Alles klaarzetten.
    We pakken de mixer en daar maken we al onze eerste fout. We douwen er de verkeerde mixerstaven in. Hoera voor ons.
    Dus wij met die verkeerde mixerstaven het deeg mixen, lukte dus voor geen meter en toen hadden we het geniale idee om er meer water bij te doen (Dom dom dom). Dus wij verder mixen met die verkeerde staven, lukte dus ook niet. Kwam Julia op het geniale idee om de andere 2 staven eens te proberen. En ze had gelijk, dat lukte dus wel. Zie hier onze deeg:



    Daarna kwam het kneden van die deeg (die was dus veel te nat) en dat ging voor geen meter. Zie hier het resultaat:



    Dus toen heb ik maar mijn handen gewassen en ging Julia de deeg als een kleuter op het bakpapier douwen. Dat lukte toch redelijk en onze koekjes zagen er zo uit:



    Wij dus die koekjes in de oven doen en even later kregen wij monsterlijke koekjes:

    Klik hier

    En zo zouden ze eruit moeten zijn :S:

    Klik hier

    Maarja, ze waren best lekker :D.
    En toen kwamen de brownies :9~. Dat ging een stuk beter dankzij de kennis van Julia. Dus wij lekker brownie mix maken, in zon bakje gooien en in de oven doen. Bleef er een kom met brownie deegachtig iets over :9~. En Julia ging dat voor mijn neus weg eten. Dus ik zei zo: "Ja, ik wil ook wel wat". Steekt ze haar vinger uit en zegt: "Lik maar af dan".
    Met dit resultaat als gevolg (Waarschuwing: Enge gezichtsuitdrukking en personage, ik dus):

    Klik hier

    Om nom nom, vinger :9~
    Maarja het was uiteindelijk best goed gelukt. Ons resultaat van een middagje bakken:

    Klik hier

    Nou dat was het wel :D
    Hoop dat jullie ons ook geniaal vinden xD

    EDIT: Plaatjes doen het weer :D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 23:25 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    NEVER!


    ALWAYS!!

    Lekker een uitroepteken meer! :P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hehe smakelijk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lekker!
    Je had die koekjes misschien langer in de oven moeten doen, dan waren ze wat bruiner geweest & hadden ze meer op het pak geleken


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je hebt er wel awesome uitziende koekjes aan over gehouden x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Je hebt er wel awesome uitziende koekjes aan over gehouden x)

    Ja, dat vond ik ook xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die mixer is en blijft geniaal :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raped schreef:
    Die mixer is en blijft geniaal :')

    Waarom dat xD?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.