• Nu kan je een paar minuten van je leven verspillen door een video van mij en een vriendin te bekijken. We verveelden ons kapot en deden de camera op laptop aan en deden gewoon gek enzo. Het is niks bijzonders ofzo, gewoon gekke bekken en raar gedoe dus ga niet komen zeuren van, jezus zoek een leven x) We hadden gewoon lol. En het leek me wel leuk om het hier neer te zetten voor de gene die zich verveelden.(kitty)

    Resultaat van verveling:



    Zelf ook filmpjes op youtube staan van jezelf? (: Drop it!


    Sometimes it's best not to care.

    lol


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    [youtube]http://www.youtube.com/user/xKatieOmgx#p/u/1/p9DYblsjj3A[/youtube]
    dat was mijn vriendin die fietsers liet schrikken
    als jullie het kijken hebben jullie vast en zeker zoiets van
    =__________________=

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 0:20 ]


    You just made my day;D

    [youtube]http://www.youtube.com/user/xKatieOmgx#p/u/1/p9DYblsjj3A[/youtube]

    dat was mijn vriendin die fietsers liet schrikken
    als jullie het kijken hebben jullie vast en zeker zoiets van
    =__________________=


    You just made my day;D

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 0:21 ]


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:


    dat was mijn vriendin die fietsers liet schrikken
    als jullie het kijken hebben jullie vast en zeker zoiets van
    =__________________=


    je moest alleen p9DYblsjj3A datt e;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    d


    You just made my day;D

    f


    You just made my day;D

    HOLY SHIT IK WORD GEK lsfdjnfdnhfdhkb
    wtf ben ik allemaal aan het doen?
    laat maar ik zit nog niet zo lang op quizlet, voordat jullie zoiets hebben van wat een achterlijk kind
    wat ik ook ben


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    HOLY SHIT IK WORD GEK lsfdjnfdnhfdhkb
    wtf ben ik allemaal aan het doen?
    laat maar ik zit nog niet zo lang op quizlet, voordat jullie zoiets hebben van wat een achterlijk kind
    wat ik ook ben


    Kan gebeuren iedereen maak fouten ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik speel verstopertje!!!!

    verstoppertje

    lekker saai maar toch. binne kort komt een ander.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 0:33 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Fellatio schreef:
    (...)

    je moest alleen p9DYblsjj3A datt e;P

    zoiets deden ik en mijn vrienden ook een keer. Maar dat was met halloween. Donker enzo, overal was mist buiten en toen gingen wij ergens verstopt zitten en als er mensen langs kwamen fietsen/lopen gingen wij met onze voeten op de grond stampen en gillen. En echt iedereen schrok zich dood. Was ook zo'n groep die waren dronken en die bleven staan kijken van 'huh wat was dat' En één van hun wou terug lopen om te kijken. Maar toen zei een jongen van ; nee niet doen! straks zijn het geesten en ben nu te dronken
    Wij lagen helemaal plat daar:Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    zoiets deden ik en mijn vrienden ook een keer. Maar dat was met halloween. Donker enzo, overal was mist buiten en toen gingen wij ergens verstopt zitten en als er mensen langs kwamen fietsen/lopen gingen wij met onze voeten op de grond stampen en gillen. En echt iedereen schrok zich dood. Was ook zo'n groep die waren dronken en die bleven staan kijken van 'huh wat was dat' En één van hun wou terug lopen om te kijken. Maar toen zei een jongen van ; nee niet doen! straks zijn het geesten en ben nu te dronken
    Wij lagen helemaal plat daar:Y)




    Whahahah xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you