• Next topic!

    (typing)

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 0:13 ]


    I recycle my thoughts.

    Lol, heb je gewacht ^^ ?

    Ik haat ontstoken tenen.


    26 - 02 - '16

    ik wil ook storm.. ;-;


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    I'M BAHAAAAACK.


    Tijd voor koffie.

    Het vorige Topic is nu een minuut vol ;P


    Tijd voor koffie.

    Ugh... Ik voel me echt *insert scheldwoord*. :C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    When the pimp's in the crib ma, drop it like it's hot, drop it like it's hot, drop it like it's hot


    I recycle my thoughts.

    Puzzel schreef:
    I'M BAHAAAAACK.


    Wat er was gebeurd (krul):
    Wonen ver van elkaar af, zou paar dagen naar haar toegaan met mijn vriend. Gaat zij allemaal dingen tegen haar ouders zeggen, complete onzin en nu mogen we niet komen. Zulke dingen zijn vaker gebeurd. Dus ik best wel chagrijnig door het liegen, gezegd dat zij mij maar aan moet spreken als ze onze vriendschap nog wil. Na twee dagen, begin ik er toch maar aan te geloven dat het over is en daar baaaaaaal ik wel van, eigenlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ook al moet ik de regendans doen, geef mij die regen. Gun het mij! Ik wil zelfs op mijn knieën gaan smeken voor een drupje, zelfs dat helpt al voor verkoeling en zorgt ook voor het feit dat het gezellig klinkt op mijn schuine daken.
    Oh heilige regengoden... (cat)

    Draculea schreef:
    Ook al moet ik de regendans doen, geef mij die regen. Gun het mij! Ik wil zelfs op mijn knieën gaan smeken voor een drupje, zelfs dat helpt al voor verkoeling en zorgt ook voor het feit dat het gezellig klinkt op mijn schuine daken.
    Oh heilige regengoden... (cat)


    ZEUS!

    Draculea schreef:
    Ook al moet ik de regendans doen, geef mij die regen. Gun het mij! Ik wil zelfs op mijn knieën gaan smeken voor een drupje, zelfs dat helpt al voor verkoeling en zorgt ook voor het feit dat het gezellig klinkt op mijn schuine daken.
    Oh heilige regengoden... (cat)

    Waar woon jij?? De Caribische eilanden?? (Ook al regent het daar ook wel eens)


    I recycle my thoughts.

    Draculea schreef:
    Ook al moet ik de regendans doen, geef mij die regen. Gun het mij! Ik wil zelfs op mijn knieën gaan smeken voor een drupje, zelfs dat helpt al voor verkoeling en zorgt ook voor het feit dat het gezellig klinkt op mijn schuine daken.
    Oh heilige regengoden... (cat)


    Ik doe mee! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Draculea schreef:
    Ook al moet ik de regendans doen, geef mij die regen. Gun het mij! Ik wil zelfs op mijn knieën gaan smeken voor een drupje, zelfs dat helpt al voor verkoeling en zorgt ook voor het feit dat het gezellig klinkt op mijn schuine daken.
    Oh heilige regengoden... (cat)


    Zullen we samen de regendans doen?


    26 - 02 - '16

    Eve schreef:
    (...)
    Waar woon jij?? De Caribische eilanden?? (Ook al regent het daar ook wel eens)

    Hengeloooo. Regen zat hier, maar het komt nooit op het juiste moment. Als ik regen wil; lol nope. En als ik eens een keer moet fietsen valt het met bakken uit de lucht. (cat)

    Just adkgovoskand


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.