• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lipton schreef:
    (...)Omdat je geen foto's van meisjes op internet moet zetten, omdat ieder meisje haarzelf lelijk vind, en iedereen het dan kan zien


    Maar je ziet niks van haar want ze heeft haar handen ervoor.. En ze is niet lelijk dus dat is echt gewoon bullshit..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Maar je ziet niks van haar want ze heeft haar handen ervoor.. En ze is niet lelijk dus dat is echt gewoon bullshit..
    Ja, daar gaat het niet om
    Als een meisje op een foto wil staan, moet ze opgemaakt enzo zijn en er goed op staan
    maar laat maar, want dat snappen jongens niet
    (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oogpotloot is een POTLOOT voor ONDER je oog en eyeliner is VLOEIBAAR voor een lijntje BOVEN je oog. snappie?! en ik weet lekker wel wat biuten spel is!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Lipton schreef:
    (...)Ja, daar gaat het niet om
    Als een meisje op een foto wil staan, moet ze opgemaakt enzo zijn en er goed op staan
    maar laat maar, want dat snappen jongens niet
    (joehoe)


    Maar je ziet haar gezicht niet, dus dan zie je niet of ze makeup op heeft en ze heeft wel naggellak op (: Maar meestal zeuren de knapste meisjes altijd het hardst..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ik weet het verschil wel tussen oogpotlood en eyeliner, maar buitenspel snap ik nog steeds niet(krul) Ik heb het al volgens mij 100 keer uitgelegd gekregen, maar snap het nog steeds niet(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hostage schreef:
    (...)

    Maar je ziet haar gezicht niet, dus dan zie je niet of ze makeup op heeft en ze heeft wel naggellak op (: Maar meestal zeuren de knapste meisjes altijd het hardst..
    Het komt erop neer dat je niet zomaar foto's van meisjes op internet moet zetten :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shizen schreef:
    Ik weet het verschil wel tussen oogpotlood en eyeliner, maar buitenspel snap ik nog steeds niet(krul) Ik heb het al volgens mij 100 keer uitgelegd gekregen, maar snap het nog steeds niet(krul)


    Helpt dit?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Ik weet wat buitenspel is. En eyeliner is vloeibaar en oogpotlood niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lipton schreef:
    (...)Het komt erop neer dat je niet zomaar foto's van meisjes op internet moet zetten :Y)


    Dat vindt ze helemaal niet erg, dat zegt ze alleen maar. Dat zeggen ze altijd maar stiekem vinden ze het niet erg. Anders was ze nu mijn huis al binnengestormt om mij te killen..


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Durr schreef:
    (...)

    Wat is nou eigenlijk het verschil tussen lipgloss en lippenstift? Is lipgloss glimmender ofzo?

    OMG wat zij jongens toch dom! lipgloss is vloeibaar en lipenstift is een soort stift!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    lekkertjeee schreef:
    (...)
    OMG wat zij jongens toch dom! lipgloss is vloeibaar en lipenstift is een soort stift!

    Jongens zijn niet dom, ze hebben er gewoon geen verstand van en dat is toch ook niet nodig?
    Zij gebruiken geen make-up hoor.

    lekkertjeee schreef:
    (...)
    OMG wat zij jongens toch dom! lipgloss is vloeibaar en lipenstift is een soort stift!


    En bedankt voor je fantastische compliment.. (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Celestial schreef:
    (...)
    Jongens zijn niet dom, ze hebben er gewoon geen verstand van en dat is toch ook niet nodig?
    Zij gebruiken geen make-up hoor.


    Dankje schat, dat is precies wat ik wilde gaan zeggen: wij gebruiken geen make-up (behalve die Kaulitz-kerels, maar dat kan ik eerlijk gezegd niet echt meer jongens noemen..)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 14:33 ]


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Lol nu weet ik het wel.
    Ik dacht iets van Eyeliner boven je oog en oogpotlood onder.

    lekkertjeee schreef:
    oogpotloot is een POTLOOT voor ONDER je oog en eyeliner is VLOEIBAAR voor een lijntje BOVEN je oog. snappie?! en ik weet lekker wel wat biuten spel is!!


    Wijsneus.
    Oogpotlood schrijf je met een D.
    En reageer niet zo dramatisch =.=