• Ik heb een vraag: Waarom worden alle meisjes altijd boos op ons als wij het verschil niet weten tussen oogpotlood en eyeliner? I mean, dat is gewoon hetzelfde, toch? Jullie flippen dan helemaal, maar wij klagen toch ook niet dat jullie bijna allemaal denken dat buitenspel betekent dat de bal over de lijn rolt.. (okee, eigenlijk klagen we wel, maar dat is gewoon basiskennis. Dat hoor je gewoon te weten)

    Dus; twee vragen:
    - Waarom is het zo erg dat wij het verschil niet weten tussen eyeliner en oogpotlood?
    - Wat is het verschil eigenlijk?


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Hostage schreef:
    (...)

    Dankje schat, dat is precies wat ik wilde gaan zeggen: wij gebruiken geen make-up (behalve die Kaulitz-kerels, maar dat kan ik eerlijk gezegd niet echt meer jongens noemen..)

    -Stiekem vind ik het bij sommige jongens wel staan-

    Oogpotlood is een potlood (zoals een gewoon, maar dan voor je oog) en je doet het onder je oog.
    Eyeliner is ... nat oogpotlood, of zo.. Het zit in een buisje, zoals mascara, alleen kleiner en het heeft een soort verfborsteltje aan het einde, en niet zo'n mascara ding. En dat doe ik enkel bóven mijn oog..
    of zo
    En,hoezo, buitenspel als de bal over de lijn rolt? Heeft dat niet te maken met het feit dat de speler van de ene ploeg voor de speler van de andere ploeg staat en de bal krijgt/heeft? dat weet ik helemaal niet zeker (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vind het niet erg maar wat ik wel erg vind was dat onlangs een vriend van mij dacht dat een oogpotlood een kleurpotlood was

    Hoezo is dat basis kennis?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2011 - 15:54 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Postcards schreef:
    Oogpotlood is een potlood (zoals een gewoon, maar dan voor je oog) en je doet het onder je oog.
    Eyeliner is ... nat oogpotlood, of zo.. Het zit in een buisje, zoals mascara, alleen kleiner en het heeft een soort verfborsteltje aan het einde, en niet zo'n mascara ding. En dat doe ik enkel bóven mijn oog..
    of zo
    En,hoezo, buitenspel als de bal over de lijn rolt? Heeft dat niet te maken met het feit dat de speler van de ene ploeg voor de speler van de andere ploeg staat en de bal krijgt/heeft? dat weet ik helemaal niet zeker (a)


    Jaa, als de speler van team A tussen de keeper en de laatste speler van team B staat en dan de bal krijgt is het buitenspel (:


    “Time passes by like lightning. Before you know it you're struck down.” - BJA

    Zijn jullie er nog wijzer uit geworden ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wtf wie flipt er nu als je het verschil tussen een eyeliner en een oogpotlood niet weet :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voetbal is meer voor jongens dus dat is naar mijn mening minder erg als meisje als je dat niet weet (ik weet wel wat het betekent daar niet van)
    Ik denk dat sommige meisjes het heel erg vinden als je iets niet weet over make-up, omdat make-up meer voor meisjes is.
    En dat meisjes het minder erg vinden als je iets niet weet over voetbal.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Haha, deze generalisatie is echt te kort door de bocht :'D
    I don't give a damn als je het verschil niet weet, make-up is toch meestal onze afdeling, jwz (krul).

    1: Dat is het niet.
    2: Eyeliner is dat vloeibare zwarte spul wat je op je oogleden smeert, oogpotlood is een.. potlood. So basically gewoon verf tov potlood, maar dan voor je ogen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Glasnost schreef:
    Ik weet het verschil eigenlijk ook niet XD

    Vette username _O_

    En wat heeft dit topic veel pagina's O_o


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen idee en geen idee...


    Caution first, always.

    C18 schreef:
    (...)
    Vette username _O_

    En wat heeft dit topic veel pagina's O_o

    Dat komt door de nutteloze discussie die is ontstaan. :'D

    van mij hoeven jongens dat niet te weten hoor. :Y)
    maar het zijn dus wel 2 verschillende dingen. :P
    oogpotlood is voor de onderste wimperrij & eyeliner voor de bovenste. :P
    maar ik heb geen idee wat buitenspel is dus jij hoeft het verschil daartussen dan ook niet te weten. :)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik gebruik altijd Eyeliner en ik weet wat buitenspel is, en ik klaag niet = perfectie

    Durr schreef:
    (...)

    Dan mag je mij ook nog eens vertellen wat de huidige mode is. :S

    Lolol, same here (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    Glasnost schreef:
    Ik weet het verschil eigenlijk ook niet XD


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.