• Voor:



    Na:



    Voor het eerst in 7 jaar ben ik weer blond. -dat is mijn natuurlijke haarkleur namelijk.
    Vanaf mijn 12de verf ik mijn haar al en je kan zeggen dat ik ondertussen echt alle mogelijke haarkleuren gehad heb.
    De laatste 3 jaar heb ik rood haar gehad en een paar weken geleden kreeg ik opeens het idee mijn haar licht lila te verven zoals dit. Iets wat onmogelijk is over rood haar natuurlijk en waarvoor het eerst zo'n tig keer ontkleurt moet worden. Nu wilde de kapper dit niet voor me doen, omdat het volgens haar onmogelijk was en ik naar haar idee dus voor eeuwig met rood haar moet blijven lopen. Dus, zo eigenwijs als ik ben, ben ik naar de winkel gegaan en ben ik zelf begonnen met ontkleuren. Natuurlijk niet mijn beste idee, maar het is me na veel bloed, zweet en tranen, gelukt.

    Ik heb het voor deze kleur 3x moeten ontkleuren en 1 keer blond moeten verven en ik ben nog niet eens klaar, omdat het echt wit moet zijn, voordat lila wilt gaan pakken.
    Maar heel veel mensen zeggen nu, dat ik een heel ander persoon lijk. Dat ik een veel vriendelijkere uitstraling heb.
    Echt, of ik hiervoor op een monster leek. ;x
    Nee, maar ik twijfel nu enorm of ik het lila moet gaan verven.
    Gewoon omdat ik merk dat ik nu veel minder opval dan ik deed, en dan ik zou doen met lila haar.
    En dat niet opvallen, vind ik ergens toch wel fijn.
    alleen ik merk ook, dat dit blonde totaal niet bij mijn innerlijk past.
    En ik snap heus wel, dat dit niet iedereen zijn smaak ik, maar denken jullie dat zulk licht lila haar mij zou staan?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 17:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat rode staat je supergoed, werkelijk waar. Dat blonde geeft je wel iets zachtaardiger, dat klopt wel. Maar dat rode vind ik leuker. Lila zou je in ieder geval wel staan, maar is je haar dan niet dood? Man, wat ben ik jaloers op je username.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind rood je echt heel erg mooi staan! Het geeft een hele stoere uitstraling terwijl blond je iets schattigs geeft.
    Als ik jou was zou ik het blond of rood doen. Hoewel lila mooi is denk ik dat het zonde is van je haar :')


    wat was dit ookalweer

    Wat doe je je haar aan. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind rood haar maar niets. Het staat je best, maar eigenlijk vind ik het niet zo mooi. Met blond haar ben je werkelijk prachtig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mulleroni schreef:
    Dat rode staat je supergoed, werkelijk waar. Dat blonde geeft je wel iets zachtaardiger, dat klopt wel. Maar dat rode vind ik leuker. Lila zou je in ieder geval wel staan, maar is je haar dan niet dood? Man, wat ben ik jaloers op je username.

    ja, ik mis mijn rode haar nu ook echt al gewoon. En moet nog steeds enorm wennen aan dit blonde.
    Mijn haar voelde in het begin echt aan als stro, maar na tig maskers en herstellende shampoo, gaat het gelukkig wel weer. ik heb ook enorm gleuk met het feit dat ik enorm veel en dik haar heb, anders had ik niet willen weten hoeveel haaruitval ik wel niet gehad zou hebben en hoe kaal ik nu zou zijn. ;x
    hahaha, dat hoor ik vaker. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Asterism schreef:
    Ik vind rood haar maar niets. Het staat je best, maar eigenlijk vind ik het niet zo mooi. Met blond haar ben je werkelijk prachtig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat Lila is echt überawesome. Toch zal ik nog even wachten met je haar verven. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben zelf kapster dus ik weet hier wel het een en ander van.
    Ten eerste had die kapper deels wel gelijk. Als je je haar gaat ontkleuren, komen alle rode/oranje/gele pigmenten vrij en bekom je geen wit, maar een rare kleur oranje. Die moet je dan weer neutraliseren met een as kleur om het iets of wat wit te krijgen, maar als je zolang rood bent geweest is dat praktisch onmogelijk zonder je haar verschrikkelijk te beschadigen.
    Ik kan me voorstellen dat je haar heel droog aanvoelt na zo'n heftige behandeling.
    Als ik jou was zou ik blond blijven, want op de foto hierboven vind ik dat je een heel natuurlijke, frisse uitstraling erdoor krijgt.
    Als je graag eens lila wilt, zou ik met kleurshampoos gaan werken.
    Loop eens een kapper winkel binnen en vraag voor een tijdelijke kleuring.
    Iemand die bij mij op school zat had ook wit haar, en ze zette er iedere week een andere kleur op. lila, roos, geel, blauw...
    Niet de felle kleuren, maar eerder een glans.
    Na enkele wasbeurten is het er wel uit, maar ik vind het altijd een leuk effect hebben en zo had ze altijd wel iets anders. En als ze dan even geen zin had om het te kleuren was ze gewoon blond.
    Het is zo ook niet schadelijk voor je haar.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oh, rood stond je niet verkeerd. Je blonde haar vind ik echt heel erg leuk staan, en zoals vele zeiden; het staat wat vriendelijker. Niet dat rood niet verkeerd is!
    En dat je moet wennen snap ik, dat had ik ook voor ik mijn haar lichter verfde.

    Ik zou lekker blond blijven, want het staat je onwijs geweldig.

    EDIT: Ik zou het eigenlijk niet wéér gaan verven, maar ik raad je zilvershampoo van Schwarzkopf aan als je het lila/blauw-achtig wilt krijgen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 18:10 ]

    Ik heb wel een beetje medelijden met je haar...
    Lila zou je denk ik wel mooi passen, maar als je kleurshampoo kan vinden, zou ik het toch eerst eens testen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mulleroni schreef:
    Dat rode staat je supergoed, werkelijk waar. Dat blonde geeft je wel iets zachtaardiger, dat klopt wel. Maar dat rode vind ik leuker. Lila zou je in ieder geval wel staan, maar is je haar dan niet dood? Man, wat ben ik jaloers op je username.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het allebei erg leuk staan, maar blond staat net iets zachter bij je gezicht. Ik vind 't lila wel heel cool en ik denk dat het je ook wel zou staan, maar ik zou echt nog even wachten voor je weer gaat verven, anders hou je straks amper nog haar over. M'n zus heeft een roze dip dye bij zichzelf gedaan en ze was net iets donkerder blond dan jij nu bent, dus misschien is dat ook een idee? Of die lila kleur als een dip dye? En je kan natuurlijk nog zat doen met je haar om 't wel bij je innerlijk te laten passen, door het misschien anders te dragen of een opvallende haarband/schuifjes te kopen, of je laat juist je kleding extra opvallen? Lila lijkt leuk, en volgens mij staat alles jou wel, maar ik zou echt nog even wachten voor je of je haar heel erg beschadigd of 't ineens een hele gekke kleur wordt.


    “Love is a contradiction.”

    CatchADreamx schreef:
    Ik ben zelf kapster dus ik weet hier wel het een en ander van.
    Ten eerste had die kapper deels wel gelijk. Als je je haar gaat ontkleuren, komen alle rode/oranje/gele pigmenten vrij en bekom je geen wit, maar een rare kleur oranje. Die moet je dan weer neutraliseren met een as kleur om het iets of wat wit te krijgen, maar als je zolang rood bent geweest is dat praktisch onmogelijk zonder je haar verschrikkelijk te beschadigen.
    Ik kan me voorstellen dat je haar heel droog aanvoelt na zo'n heftige behandeling.
    Als ik jou was zou ik blond blijven, want op de foto hierboven vind ik dat je een heel natuurlijke, frisse uitstraling erdoor krijgt.
    Als je graag eens lila wilt, zou ik met kleurshampoos gaan werken.
    Loop eens een kapper winkel binnen en vraag voor een tijdelijke kleuring.
    Iemand die bij mij op school zat had ook wit haar, en ze zette er iedere week een andere kleur op. lila, roos, geel, blauw...
    Niet de felle kleuren, maar eerder een glans.
    Na enkele wasbeurten is het er wel uit, maar ik vind het altijd een leuk effect hebben en zo had ze altijd wel iets anders. En als ze dan even geen zin had om het te kleuren was ze gewoon blond.
    Het is zo ook niet schadelijk voor je haar.


    ik denk niet dat je kapper hoeft te zijn om te weten dat als je rood ontkleurt, dat het eerst raar oranje word. ;p
    nee, ik wist dat de kapper gelijk had, maar ik dacht van, ja, die rode kleur moet er toch een keer uit en het is me dus wel gelukt. en inderdaad, het werd eerst oranje, maar niet een rare peentjes kleur. gewoon een soort pastel kleur, waarvan niemand echt raar stond te kijken en ik gewoon positieve reacties kreeg. in een bepaald soort licht, heeft het nu soms nog steeds een soort zonnegloed. maar hoe vaker ik het nu met zilvershampoo was, hoe meer die gloed ook verdwijnt.

    een vriendin van mij heeft ook wit haar en verft het ook altijd de meest rare kleuren als we naar festivals gaan enzo. maar dan is het er inderdaad na 2 dagen uit en dat vind ik echt zonde van me geld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je bent met beiden prachtig! En met lila zou het ook mooi worden!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind eerlijk gezegd het rode je leuker staan. Maar dat blonde staat je ook enorm mooi c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.