• Hier kan je al je leuke moppen kwijt.

    @Joyce
    Nee :Y)

    Mop;
    Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in hetzelfde hotel waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren. Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
    Toen de man aankwam in zijn hotel, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was. De man besloot een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter in het adres.
    De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw. Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:
    "Beminde echtgenote, Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen. Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag. Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
    P.S. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
    Tot vrijdag schat."


    Mew <3

    @Joyce
    Nee :Y)

    Mop;
    Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in hetzelfde hotel waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren. Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
    Toen de man aankwam in zijn hotel, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was. De man besloot een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter in het adres.
    De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw. Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:
    "Beminde echtgenote, Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen. Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag. Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
    P.S. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
    Tot vrijdag schat."


    OMG (lol) Die is gwn té lol x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hahahahahaha(lol)(lol)(lol)

    @Joyce
    Nee :Y)

    Mop;
    Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in hetzelfde hotel waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren. Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.
    Toen de man aankwam in zijn hotel, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was. De man besloot een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter in het adres.
    De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw. Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:
    "Beminde echtgenote, Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen. Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag. Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.
    P.S. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!
    Tot vrijdag schat."


    Dies is te lollig(lol)(lol)(lol)(lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    waarom is een schaap blij dat tie kan lopen?


    Hij is vroeger lam geweest.

    Ik vind em wel goed (lol)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)

    OMG (lol) Die is gwn té lol x'D


    die is lol! die vin ik goed!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Er was eens een oud vrouwtje dat hout staat te sprokkelen.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Er was eens een oud vrouwtje dat hout staat te sprokkelen. Opeens staat daar een fee en zegt: "je mag drie wensen doen." dus het vrouwtje zegt:
    "1 dat ik beeldschoon wordt 2 Dat de aardappelen in mijn kelder in goud veranderen 3 Dat mijn mijn kater een leuke knul wordt."
    Als ze thuis komt kijkt ze in de spiegel en ze is beeldschoon. Dan rent ze naar de kelder, die vol met goud ligt. En boven aan de trap staat een jongen die zegt: "toch jammer dat je me hebt laten castreren!"


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Jantje zit in de klas en de leerkracht zegt : Tgen de volgende les moeten jullie de 1e 3 letters van het Alfabet kunnen zeggen.

    Jantje gaat dus naar huis en vraagt aan zijn mama, die aan het strijken is wat de 1e letter van het alfabet is. Ze is te druk bezig en hoort Jantje niet, ze verbrand zich. Ze roept Sh*t en Jantje nam dat dus voor als de 1e letter van het alfabet

    Jantje gaat daarna naar zijn zus die met haar poppetjes aan het spelen is en hij vraagt de 2e letter van het alfabet. Ze is te druk bezig met spelen en zegt juist op het moment dat Jantje de 2e letter vraagt Superman ! Jantje denkt dus dat dat de 2e letter is

    Als laatste gaat hij naar zijn papa en vraagt de 3e letter zijn papa is naar de voetbal een het kijken en zijn ploeg is juist aan het winnen, op het moment dat Jantje de 3e letter vraagt, scoort de ploeg van zijn vader die luidop : Olé Olé Olé Olé roept. Jantje denkt dus dat dat de 3e letter moet voorstellen.

    De volgende dag op school vraagt de juf dus de 3 eerste letter van het alfavet aan Jantje hij antwoord
    Jantje : Sh*t
    Juf : wie denk je wel dat je bent !
    Jantje : SUPERMAN !
    Juf : naar de directeur
    Jantje : Olé Olé Olé Olé

    xD wel wa weird ma soit

    britney, shaggie en snoop zitten in een zaal, iemand laat een sgeet
    snoop : it waan't me it wasn't me !
    shaggie: i'm walkin away..
    britney : oops i did it again