• wauw! gaat de joepie der niet een beetje over? muziekoorlog?! && die dete van freaky age, heeft het toch ook goed verkeerd hoor! bill schrijft wél zelf zen eigen liedjes, dat tot tegenstelling met the jonas brothers hé... die coveren zelfs een liedje :O wat vinden jullie van de joepie? kwil het gewoon effe weten


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik heb een fucking hekel aan de joepie.
    komaan joh bill schrijft wel zen teksten zelf.


    hebt ge die (haat)reactie's van somige meisjes gelezen over th


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het tijdschrift coewl^^

    Maar uuhm is het erg dan dat JB 2 liedjes ofzeu coverd?¬¬'


    Lalalalalalalala.

    ik heb een fucking hekel aan de joepie.
    komaan joh bill schrijft wel zen teksten zelf.


    hebt ge die (haat)reactie's van somige meisjes gelezen over th

    uhu! erover! bill een pruik?! fuck man! je bent niet goed wijs als je dat denkt!
    echt, erover!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joepie suckt !


    It even took me by surprise

    Ik persoonlijk vind dat er niets mis is met liedjes coveren.. Dat heeft Tokio Hotel ook gedaan met Instant Karma remember? En bill schrijft wel teksten ... maar ammehoela dat hij ze alleen schrijft. Ze worden eerst is gecorrigeerd, dan nog een 10x en dan nog een keer samen met bill, en dan kijken ze wat eruit is gekomen en of ze het daar allemaal over eens zijn. er zijn Minstens 4 mensen die bill meehelpen met het schrijven van de liedjes. Maar dat is verder toch niet erg als je het niet zelf schrijft?

    En dan nu over de joepie.. Ze moeten gewoon blijven verkopen en als het niet interesant genoeg blijft, dalen de koop en succes cijfers waardoor ze genoodzaakt zijn om zo'n dingen te schrijven [wat ze zelf toch niet erg vinden ofzo]

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    th coverd ook iets [instant karma] ookal is t voor een festival..
    en bill schrijft zn teksten niet zelf [lees je cdhoesjes dingen..]
    en als je naar thluisterd, élk liedje is wel een nummer van een andere artiest te vinden wat erop lijkt.. en t is herhaling van 3akkoorden de hele tijd..

    als je t zo bekijkt, is th dan nog wel zo orgineel?

    [/word gek van t th opheiligen..]

    Ik vind het tijdschrift coewl^^

    Maar uuhm is het erg dan dat JB 2 liedjes ofzeu coverd?¬¬'

    neej, ma kbedoel ma, da iedereen (behalve dan de fans van TH natuurlijk xD) zitten te zeggen dat bill zijn eigen liedjes niet schrijft, ma JB wel! en dààr kan ik nei tege, JB krijgt de eer, terwijl zij het zijn die hun liedjes nie zelf schrijve!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    en btw.. de teksten van th is ook niet egt moeilijk te verzinnen .
    t is wat iedereen wilt horen..
    'voor jou ga ik door de moesson.. over 1000zeeen.. je zal altijd heilig zijn'
    lekker universal..

    Ik ben wel een fan v TH, maar er zijn ook liedjes van JB die ik echt wel leuk vind. Bv die hold on fzoiet/.. daar is toch niets mis mee?

    Ik vind dat als je JB haat, dat je even erg bent als de TH haters. Dan ben je even diep gezonken

    Nele aka FallingStar heeft gesproken


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    OMG ik moet hem nog kopen,, ow men mam doet dat wel!! x'D


    *He's the one.

    Trouwens laat die mensen dat zeggen over TH,jezus waar gaat het toch heen?BIJNA ALLE FANS ZEIKEN OVER HATERS,maar ze kijken niet naar zichzelf,want ze zitten te zeiken als Joepie zoiets schrijft¬¬' jezus sommige fans ook,nou kunnen jullie 2 groepen gaan haten,gezellif¬¬' nu zijn het TH-haters&de redactie van Joepie die dom zijn.Btw Bill schrijft niet al zijn teksten zelf hoor,hij krijgt ook hulp van David,TomGustav&Georg.Dus wat is het probleem..EN WHAT THE HELL HEEFT JB HIER MEE TE MAKEN?!Zomaar even de concurrent van TH op gaan noemen omdat hun toevallig niet al hun teksten zelf schrijven..Nou zielig hoor¬¬'


    Lalalalalalalala.

    en btw.. de teksten van th is ook niet egt moeilijk te verzinnen .
    t is wat iedereen wilt horen..
    'voor jou ga ik door de moesson.. over 1000zeeen.. je zal altijd heilig zijn'
    lekker universal..


    en die van de jb da?

    sos wil niet de 2 de keuze zijn

    kan ik ook gemakkelijk schrijven hoor


    I need you like a heart needs a beat

    Trouwens laat die mensen dat zeggen over TH,jezus waar gaat het toch heen?BIJNA ALLE FANS ZEIKEN OVER HATERS,maar ze kijken niet naar zichzelf,want ze zitten te zeiken als Joepie zoiets schrijft¬¬' jezus sommige fans ook,nou kunnen jullie 2 groepen gaan haten,gezellif¬¬' nu zijn het TH-haters&de redactie van Joepie die dom zijn.Btw Bill schrijft niet al zijn teksten zelf hoor,hij krijgt ook hulp van David,TomGustav&Georg.Dus wat is het probleem..EN WHAT THE HELL HEEFT JB HIER MEE TE MAKEN?!Zomaar even de concurrent van TH op gaan noemen omdat hun toevallig niet al hun teksten zelf schrijven..Nou zielig hoor¬¬'

    nou sorry hoor! ik heb helemaal niks tege de JB of toch niet tegen hun persoon zelf, ma kan er gewoon niet tege dat iederéén JB voortrekt, gewoon omdat zij er "normaal" uitzien :O het gaat hier verdomme toch nog om de muziek? of niet soms? want het valt vooral niet op, dat de joepie JB véél beter vind dan TH je ziet het zelfs al op de cover! JB in het groot , TH in het klein eronder! nee, het valt vooral niet op *trekt sarcastisch gezicht* dus da's mijn probleem! niet JB zelf, maar door al degene die daardoor TH gaan achteruit schuiven!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nou sorry hoor! ik heb helemaal niks tege de JB of toch niet tegen hun persoon zelf, ma kan er gewoon niet tege dat iederéén JB voortrekt, gewoon omdat zij er "normaal" uitzien :O het gaat hier verdomme toch nog om de muziek? of niet soms? want het valt vooral niet op, dat de joepie JB véél beter vind dan TH je ziet het zelfs al op de cover! JB in het groot , TH in het klein eronder! nee, het valt vooral niet op *trekt sarcastisch gezicht* dus da's mijn probleem! niet JB zelf, maar door al degene die daardoor TH gaan achteruit schuiven!


    idd!
    groot gelijk


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    en die van de jb da?

    sos wil niet de 2 de keuze zijn

    kan ik ook gemakkelijk schrijven hoor

    vind ik ook! als je het 1 keer hebt gehoord, kan je het helemaal meezingen! en wat jullie zitten te zeiken dat TH niet hun eigen teksten schrijven, of dat er toch veel man meehelpt, bij JB niet ofzo?! da's toch bij iedere band dat ze die tekst nog 10 keer herlezen en herschrijven enzo! en, de tekst van TH, die heeft tenminste betekenis, die van JB misschien ook, maar ik ga de moeite niet doen die op te zoeken hoor! en dat bedoel ik dus ook, mense die TH niet moeten, gaan dat wél opzoeken, om zo TH te kunnen gaan uitschelden ofzo, dat doe ik dus niét bij JB!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!